۱۷۳۲۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فابرگاس از شباهت گوآردیولا و مورینیو گفت

هافبک اسپانیایی چلسی بر این باور است که پپ گوآردیولا و ژوزه مورینیو شباهت های زیادی با هم دارند.

خبرگزاری ایسنا: سسک فابرگاس تابستان گذشته از بارسلونا راهی چلسی شد و اکنون زیر نظر ژوزه مورینیو کار می کند. او که در زمان حضور در بارسلونا برای تیم جوزپه گوآردیولا کار کرده است، تاکید کرد این دو مربی، بیش از آن چه مردم فکر می کنند به هم شبیه هستند.

فابرگاس در این باره به نشریه ال پائیس گفت: فکر نمی کنم آنها باهم تفاوت داشته باشند بلکه فکر می کنم شباهت های زیادی به هم دارند و مهم ترین شباهت آنها این است که هر دو دوست دارند همیشه پیروز باشند. هر دو از شکست متنفر هستند. شباهت آنها فراتر از تصور مردم است. مورینیو از ما می خواهد بازی های جذابی را به نمایش بگذاریم. چلسی در این فصل تیمی نیست که بخواهد عقب بنشیند. برنامه ما در این فصل این بود که روی دروازه حریفان حمله کنیم و توپ را در اختیار داشته باشیم. هم مورینیو و هم گوآردیولا دوست دارند همیشه پیروز باشند و تیم هایشان فوتبال جذابی را ارائه کنند. البته متدی که آنها در تیم هایشان به کار می گیرند دقیقا شبیه به هم نیست. آنها راه های متفاوتی برای رسیدن به اهدافشان دارند.

فابرگاس در دورانی بازیکن بارسلونا بود که این تیم رقابت سختی با رئال مادرید داشت که هدایتش به عهده مورینیو بود. او در سال ۲۰۱۲ اعلام کرده بود هیچ گاه نمی تواند تصور کند روزی زیر نظر مورینیو بازی کند. ملی پوش اسپانیا در مورد آن اظهار نظرش هم گفت: این مربوط به سه سال پیش است. آن موقع انتظار نداشتم با مورینیو کار کنم اما حضور من در چلسی نشان می دهد که شما در زندگی نمی توانید هیچ چیز را پیش بینی کنید و بیش از آن، فوتبال غیر قابل پیش بینی است. ما در بارسلونا دشمنی زیادی با مورینیو داشتیم. هیچ گاه با هیچ کسی به آن سطح از دشمنی نرسیده بودم اما اگر به قبل نگاه کنید می بینید که او اختلاف نظرهایی هم با جان تری داشته است. چلسی همیشه تیمی بوده که دوست داشتم آن را شکست دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج