جاباما
۱۷۳۳۶۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

با محصولات جدید برندها آشنا شوید

مولبری، شركتی انگلیسی است كه محصولات چرمی آن همیشه زبانزد چرم‌دوستان بوده است. این شركت چند سال پیش، كیف زنانه‌ای با نام لی‌لی طراحی و روانه بازار كرد كه با استقبال خوبی هم مواجه شد.

با محصولات جدید برندها آشنا شوید
مجله زندگی ایده آل:

Mulberry

پیشنهاد ویژه: لی‌لی‌های كوچك

با محصولات جدید برندها آشنا شوید

مولبری، شركتی انگلیسی است كه محصولات چرمی آن همیشه زبانزد چرم‌دوستان بوده است. این شركت چند سال پیش، كیف زنانه‌ای با نام لی‌لی طراحی و روانه بازار كرد كه با استقبال خوبی هم مواجه شد. امسال مولبری بار دیگر دست به كار تولید این كیف اما در اندازه كوچك‌تر زده است. لی‌لی كوچك، با زنجیر بلند همراه شده و از ویژگی‌های آن عرضه در رنگ‌های مختلف و متنوع است؛ از مشكی و قهوه‌ای تا زرد، نارنجی و قرمز را می‌توانید در این مجموعه بیابید.

NOVIN LEATHER

به رنگ آسمان

با محصولات جدید برندها آشنا شوید

طرفداران چرم آن هم از نوع طبیعی می‌توانند روی طراحی تازه برند نوین‌چرم كه حالا دیگر نامی شناخته شده در صنعت چرم ایرانی است، حساب باز كنند. این كمپانی در طراحی‌های تازه‌اش سراغ نوعی چرم با رنگی كاملا متمایز رفته است. این چرم كه در كیف‌های بانوان باید سراغش را بگیرید نوعی چرم گاوی از نوع افكتی است به رنگ آبی روشن و دقیقا همین رنگ نقطه تمایز آن با دیگر طراحی‌های این برند است. نوین‌چرم از این چرم كه استفاده از افكت‌های سفید رنگ روی آن باعث شده تا در عین سادگی طرحی از آسمان آبی را به تصویر بكشد، در طراحی محصولات مختلفی چون كیف آرایشی هم استفاده كرده است.

Mashhad Leather

انتخابی زمستانی!

با محصولات جدید برندها آشنا شوید

درمیان محصولات جدید برند چرم‌ مشهد كه حالا دیگر باید آن را از برندهای صاحبنام در صنعت چرم ایران به‌شمار آورد كتی مردانه خودنمایی می‌كند. این كت كه در رنگ‌های مشكی، قهوه‌ای تیره و عسلی طراحی شده به‌دلیل برش‌، دوخت‌ها و جیب‌هایی كه در طراحی آن به‌كار رفته در شمار طراحی‌های اسپرت این برند قرار دارد. فرم یقه، نوار مچ و نواری كه در قسمت پشت كت و درست روی كمر آن كار شده همه در كنار هم از این طرح تركیبی اسپورت ساخته‌اند؛ تركیبی كه زمستان امسال را می‌توانید با آن سر كنید.

Salvatore Ferragmo

پای مار پیتون در میان است

با محصولات جدید برندها آشنا شوید

برند ایتالیایی سالواتوره فرگامو كه شهرتش را مدیون كیف و كفش‌های چرمی لوكس و دست‌ساز‌ش است در مجموعه جدیدی كه برای سال ۲۰۱۵ طراحی كرده سراغ كیفی رفته از جنس مار پیتون! بافت چرم خالص به‌كار رفته در این كیف فرم و بافت پوست مار پیتون را تداعی می‌كند آن هم با تركیب رنگی منحصربه‌فرد. قفل طلایی جیب رویی این كیف هم مثل همیشه نشان برند فرگاموست، البته این بار برای باز كردن این نشان پای یك كلید كوچك هم در میان است. فرگامو همین كیف را با استفاده از چرم ساده به رنگ‌های عسلی، قهوه‌ای و... هم طراحی كرده اما باید اعتراف كرد كه هیچ كدام جذابیت بافت مارپیتون آن هم به رنگ طوسی و آبی روشن را ندارند!

GIVENCHY

كمی تا قسمتی كلاسیك

با محصولات جدید برندها آشنا شوید

SEVENTEEN WATCH طراحی تازه كمپانی پرآوازه فرانسوای GIVENCHY است. اتفاق اصلی در این ساعت گارد فلزی است كه صفحه ساعت را احاطه كرده. این گارد كه بزرگ‌تر از صفحه ساعت است از جنس استیل ضد زنگ و متناسب با صفحه ساعت به رنگ‌های طلایی، مشكی و دودی تعریف شده است. در مورد رنگ صفحه این ساعت هم تا دل‌تان بخواهد دست‌تان برای انتخاب باز است؛ از رنگ‌های اسپرت سورمه‌ای و سبز گرفته تا رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، رزگلد و مشكی. بند این ساعت كه تلفیقی است از سبك اسپرت و كلاسیك هم به‌صورت تمام چرم انتخاب شده هم بندهایی بافت‌دار و از جنس نوعی پلاستیك، اما ویژگی اصلی بند این ساعت فارغ از جنسش یك تكه بودن آن است!

FENDI CASA

یك نیم‌دایره تمام عیار!

با محصولات جدید برندها آشنا شوید

كمپانی فندی نه‌تنها در عرصه مد كه در عرصه دكوراسیون داخلی، طراحی، تولید مبلمان و... هم به قدر كفایت توانمند است. برای ارائه تعریف بهتری از این توانمندی همین بس كه محصولات دكوراتیو این كمپانی كه به FENDI CASA شهره‌اند در گروه محصولات لوكس قرار دارند. این برند که هر سال با همكاری طراحان مطرح جهانی سبكی نو در طراحی مبلمان ارائه می‌كند، امسال نیز در طراحی مبلمان غیر از طراحی ظاهر مبل روی جزئیاتی مثل پایه‌ها تمركز كرده است. در طراحی‌های تازه این برند پایه‌های چوبی یا فلزی همیشگی جای خود را به منحنی‌های برنجی داده‌اند. البته لازم به ذكر نیست كه این پایه‌های منحنی، با شكل كلی مبل كه خودش هم یك نیم‌دایره تمام‌عیار است بسیار هماهنگ است!

Zarir

رنگ‌بازی طراح ایرانی

با محصولات جدید برندها آشنا شوید

زریر طراحی ایرانی است كه از ۱۲ سال پیش به‌صورت حرفه‌ای روی طراحی و تولید پوشاك زنانه (مانتو) فعالیت می‌كند. این برند ایرانی مجموعه زمستانی‌اش را عرضه كرده است. نكته‌ای كه در این مجموعه جلب‌توجه می‌كند، استفاده از دنیای بی‌پایان طرح و رنگ در مانتوها و پالتوهای زمستانی است. حضور این همه طرح و رنگ در فصلی كه رنگ‌های تیره رواج پیدا می‌كنند، جذاب و چشمگیر است.

Dior

یك گره ساده، فقط همین

با محصولات جدید برندها آشنا شوید

برند فرانسوی دیور كه با نگاه جدیدش به طراحی لباس بانوان از سال ۱۹۴۷ تا به حال توانسته یكی از مطرح‌ترین كمپانی‌ها در صنعت مد از لباس گرفته تا كیف و كفش، لوازم آرایشی، عطر و ادكلن، زیورآلات و... باشد امسال در طراحی‌ زیورآلات سراغ طرحی بسیار ساده و در عین حال پرظرافت رفته است. این برند در طراحی مجموعه گردنبند، انگشتر و دستبندهای تازه‌اش با یك گره ساده بازی كرده است. البته این گره ساده با تراشه‌های ظریف برلیان تزیین شده تا سادگی‌‌اش از هر نظر تكمیل شود! دیور برای این مجموعه انگشترهایی كه روی دو انگشت و حتی چهار انگشت هم جا می‌گیرند طراحی كرده بلكه بتواند دل طرفداران طرح‌های متفاوت را هم به دست آورد.

LOUIS VUTTON

طرحی نو در انداخته است...

با محصولات جدید برندها آشنا شوید

خانم‌ها هرقدر هم كه در راه‌ رفتن با كفش‌های پاشنه بلند مهارت داشته باشند، نمی‌توانند منكر راحتی پاشنه‌های پهن و مكعبی با وجود ظاهر ضمخت‌شان شوند. کمپانی پرآوازه فرانسوی پرآوازه لویی‌‌ویتون در طراحی كفش و پوتین‌های امسال برای راضی نگه‌داشتن خانم‌ها و در عین حال راحت بودن‌شان طرحی نو در انداخته است! كفش‌های چرمی این برند علاوه بر ظرافت و زیبایی كه در اوج سادگی دارند پاشنه‌هایی پهن دارند كه در انتها كاملا ظریف می‌شوند اما نه به شكل همیشگی یعنی سوزنی! فرم مكعبی این پاشنه‌ها درست جایی كه به زمین می‌رسد تبدیل به خطی صاف می‌شود بنابراین هم راحت است و هم ظریف. اما این همه ماجرا نیست؛ زوار طلایی و ظریفی كه از داخل این پاشنه‌ها را همراهی می‌كند هم به كفش ظاهری كاملا لوكس و متفاوت داده است.

Samsung, Free Lance and Jean-Baptiste Rautureau

موبایل‌های چرم‌پوش

با محصولات جدید برندها آشنا شوید

شركت گلكسی با همكاری یك شركت فرانسوی طراحی و تولید كفش، گوشی گلكسی آلفا خود را با پوشش چرمی روانه بازار كرده است. طراحی جدید این گوشی با بدنه چرمی در چهار رنگ قرمز، قهوه‌ای، خاكستری و آبی لاجوردی است؛ مجموعه‌ای كه به گفته طراحان، دو رنگ قرمز و آبی آن برای خانم‌ها و قهوه‌ای و خاكستری آن برای آقایان مناسب است. شیك‌پوش‌ها حالا فرصتی دارند تا گوشی خود را با كفش چرمی‌شان ست كنند.

MIU MIU

لوكس ببینید

با محصولات جدید برندها آشنا شوید

با محصولات جدید برندها آشنا شوید

با محصولات جدید برندها آشنا شوید

برند میو میو كه از زیرمجموعه‌های برند پراداست، از سال ۱۹۹۳ تا امروز به‌صورت تخصصی، همه هم و غمش را روی طراحی و تولید محصولات ویژه بانوان گذاشته است. میو میو امسال در طراحی عینك‌های آفتابی‌اش سراغ فریم‌های پروانه‌ای رفته، البته با دسته‌های فلزی ظریف كه درست روی قسمت بالایی فریم جا می‌گیرند و همین وجه تمایز اصلی این عینك‌ها با مدل‌های مشابه است. این فریم‌ها كه به «Nior» معروفند علاوه بر زرق و برق به‌دلیل رنگ‌های متنوع‌شان هم شهره‌اند. تمام سطح فریم این مدل با كریستال‌های ریز پوشیده شده و همین باعث شده تا Nior در میان بانوان به‌عنوان عینكی لوكس شناخته شود.

TOMMY HILFKGER

باتری خورشیدی روی شانه‌های شما!

با محصولات جدید برندها آشنا شوید

كمپانی تامی، زمستان امسال یك كاپشن كاملا متفاوت روانه بازار كرده است. این كاپشن مردانه غیر از شكل و شمایل و گرمایی بیش از آنچه انتظارش را دارید، یك شارژ تمام‌عیار خورشیدی است! بله یك شارژ خورشیدی كه به كمك آن دیگر نیازی ندارید برای شارژ تلفن همراه‌تان خود را به خانه یا محل كار برسانید. در قسمت پشت این كاپشن با مهارت تمام تعدادی باتری خورشیدی كار گذاشته شده‌ که این باتری‌ها در طول روز انرژی جذب می‌كنند تا تلفن‌های هوشمند همراه شما را همیشه روشن نگه دارند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج