۱۷۳۳۷
۳۰ نظر
۵۰۱۰
۳۰ نظر
۵۰۱۰
پ

نظرات صريح و بي پرده محسن يگانه در مورد محسن چاووشي

تمامي عوارض و عواقب اين گفت‌وگــو بــر عهده شمـــاست!

اين‌بار محسن يگانه جوابگوي سوالات زندگي ايده‌آل شد. پسري ۲۶ ساله كه آرام آرام خودش را به مخاطبانش معرفي كرد.

تمامي عوارض و عواقب اين گفت‌وگــو بــر عهده شمـــاست!
تمامي عوارض و عواقب اين گفت‌وگــو بــر عهده شمـــاست!

اين‌بار محسن يگانه جوابگوي سوالات زندگي ايده‌آل شد. پسري ۲۶ ساله كه آرام آرام خودش را به مخاطبانش معرفي كرد. چند سال پيش گاهي در ماشين‌ها يا خانه‌ها صداي او را مي‌شنيديم و كنجكاوي مي‌كرديم تا اسمش را بدانيم. آن زمان كم اتفاق مي‌افتاد كه كسي او را بشناسد اما كم‌كم صداي او آن‌قدر آشنا شد كه همه با شنيدن فقط ثانيه‌اي از صدايش مي‌گويند؛ «محسن يگانه» محسن يگانه مصاحبه طولاني با ما داشت و در مورد تعداد زيادي از ديگر خوانندگان حاضر در اين نظرسنجي رك و راست صحبت كرد. به‌عنوان اولين خواننده سراغ محسن چاووشي، همشهري و دوستش رفتيم و او از چاووشي گفت.


از لحاظ همسر شانس آوردم

باتوجه به موقعيتي كه در حال حاضر به دست آورده‌اي چه احساسي نسبت به اين صداهاي مشابه داري؟

در زندگي‌ام يك نقشه موفق داشتم، اين نقشه و برنامه‌ريزي را نه جاي خواندم و نه كسي آن را به من ياد داد. يكسري الگوريتم ساده فارسي هميشه مدنظرم بود. مثلا اين‌كه كار بعدي‌ام بايد از كار قبلي‌ام بهتر باشد يا اين‌كه وقتم را تلف نكنم. همين متد ساده در زندگي و كارم بسيار تاثيرگذار بوده است. درحال حاضر همه چيز من كارم است، مثلا خيلي جاها قرار نيست كه كاركنم اما چون به كارم معتاد شده‌ام ناخودآگاه باز هم كار مي‌كنم. فكر نمي‌كنم مشابهت صدايي بتواند براي من خطرساز باشد. من شعرهايم را خودم مي‌گويم و آن‌قدر به آهنگسازي و تنظيم علاقه دارم كه اين‌كارها را هم خودم انجام مي‌دهم البته اگر ببينم انجام همه اين كارها به ضررم است كار را به فرد ديگري مي‌سپارم.

شما زمان زيادي را صرف كار مي‌كنيد، خانم شما با كارتان مشكلي ندارد؟

او آن‌قدر مرا دوست دارد كه با كارهايم كنار مي‌آيد، خوشبختانه كارم را هم دوست دارد من در اين زمينه به شدت شانس آوردم.


تبصره: ما جوابگوي عوارض اين مصاحبه هستيم

در مورد رده‌بندي و خوانند‌ه‌هايي كه در اين نظرسنجي هستند صحبت كنيم. در جاهاي مختلف دنيا هميشه يك موسسه يا نشريه در مورد موسيقي و خواننده‌ها به مردم اطلاعات مي‌دهد و از آن‌ها مي‌خواهد درنظرسنجي‌ها و آمارهاي مربوط شركت كنند. در ايران اين كار به طور دائم انجام نشده اما ما مي‌خواهيم اين كار را انجام دهيم. بازخوردهايي كه از شروع اين كار براي مجله ما رخ داده خيلي عجيب بوده است. مثلا از اول به دليل بعضي از شنيده‌ها فكر مي‌كرديم محسن چاووشي اول مي‌شود، حتي احسان خواجه‌اميري كه حالا نفر اول جدول است با اطمينان مي‌گفت محسن چاووشي اول مي‌شود اما الان بعد از چندهفته كه از اين نظرسنجي مي‌گذرد اين پيش‌بيني اشتباه از آب درآمده، نظر شما در مورد او چيست؟

قبل از اين‌كه شروع به جواب دادن كنم مي‌خواهم شما يك تبصره بگذاريد و آن اين‌كه همه عوارض اين مصاحبه را شما و مجله‌تان به عهده بگيريد و پاسخ دهيد.

ما همين‌جا اين قول را به شما مي‌دهيم، پس از محسن چاووشي شروع كنيم.

قبل از گفتن حرف‌هايم از او عذرخواهي مي‌كنم، واقعيت اين است كه من در حال حاضر جزو كساني هستم كه كارم را بلدم و كارشناس محسوب مي‌شوم اما بدون هيچ ادعايي در مورد او حرف مي‌زنم البته نه به‌عنوان يك دوست بلكه به‌عنوان كسي كه موسيقي را مي‌شناسد.

محسن (سكوت)...

« احساس مي‌كنم رفتار هنري‌اش به شدت خاص است البته نه خاصي كه ديگران مي‌گويند، من خاص را يك‌طور ديگر مي‌بينم.» محسن چاووشي يك رفتار سينوسي در كارش دارد، يعني يك موقع بالاست و يك موقع پايين، اين رفتار بعد از فيلم سنتوري پيش آمد. قبل از آن او هميشه رو به بالا حركت مي‌كرد اما بعد از سنتوري در كنار كارهاي خوبي كه داشت كار ضعيف‌اش هم زياد ديده مي‌شد.


به خاطر اين كه محسن چاووشي را دوست دارم اين‌ها را مي‌گويم

يعني دوستان محسن چاووشي اين نكات را به او گوشزد نمي‌كنند؟

جواب اين سوال برمي‌گردد به همان موضوعي كه قبلا در موردش حرف زديم، اين‌كه مقصر خود خواننده است. اين‌كه به او بگويند يا نگويند مهم نيست. مهم رفتار خود خواننده است. مدت زيادي است كه ما رابطه زيادي با هم نداريم فقط گاهي زنگ مي‌زنيم و حال هم را مي‌پرسيم همين و بس، در صورتي‌كه قبلا خيلي به هم نزديك بوديم.

دوست نداريد در اين رابطه با او صحبت كنيد؟

سعي كردم اما نشد، نه تنها من بلكه دوستان ديگري هم اين كار را كردند اما نشد. كساني اين سعي را كردند كه قبلا او را دوست داشتند. زورم نرسيد چون او نمي‌خواهد وقتي خودش دوست دارد اينطوري باشد من چه كاره‌ام؟! من و ما خسته شده‌ايم.

پس افسوس‌اش براي شما مانده است؟

بله، چون وقتي او را با گذشته مقايسه مي‌كنيم، مثلا كارهاي جديد او را با آلبوم سنتوري يا لنگه كفش در كنار هم مي‌گذاريم افسوس مي‌خوريم، اين كارها اصلا قابل قياس با هم نيستند. با اين‌كه آن موقع تنظيم‌هاي شهاب اكبري قديمي بود اما آن‌قدر كارها قوي و پر از حس بود كه آن‌ها در آن مقطع زماني واقعا تركاندند. به عنوان يك طرفدار وقتي به ياد آن زمان مي‌افتم شور عجيبي پيدا مي‌كنم و اگر الان به شدت درمورد او حرف مي‌زنم به خاطر اين است كه دوستش دارم. اگر او خيلي محبوبيت دارد حتما در زندگي‌اش يك جايي يك كاري كرده و اين جواب آن كار است. الان من به دليل تمام بي‌معرفتي‌هاي يكپارچه‌اش از او دلگيرم اما وقتي مي‌بينمش باز هم دوستش دارم.


خودش مقصر است

چرا محسن چاووشي نتوانست كارش را مديريت كند؟

به نظر من در كنار خواندن و خوانندگي تنها كسي كه جوابگوي خوب شدن يا بد شدن قطعات و آلبو‌م‌هاست خود خواننده است، مثلا اگر من الان اشتباهي در كارهايم داشته باشم هيچ‌كس به جز خودم مقصر نيست. اطرافيان من شايد بتوانند راه را به من نشان دهند يا من را از بيراه دور كنند ولي هر اتفاقي كه بيفتد خودم جوابگو هستم. مثلا روي سن وقتي كه آن تعداد مخاطب ترانه‌هاي من را از حفظ مي‌خوانند لذتش را من مي‌برم. پس اگر در يك مقطعي بازنده ‌شوم خودم به تنهايي بايد پاسخگو باشم. در مورد محسن چاووشي هم اين قضيه وجود دارد، در او يكسري چيزها وجود دارد كه من را اذيت مي‌كند، قبلا از طرفداران پروپاقرص او بودم، از آن طرفداران دو آتيشه، طرفداري يك تعصب خاص مي‌خواهد كه در مورد او من حالا ديگر آن تعصب را ندارم. متاسفانه كارهاي الان او آن حس قبلي را ندارد شايد اين اتفاق دلايل زيادي داشته باشد اما هرچه هست در كار او تاثير زيادي گذاشته است. از آن‌جايي كه او دوست خوبم است اميدوارم از من ناراحت نشود. قديم‌ها كارهاي او لحظاتي را براي شنونده به وجود مي‌آورد كه بسيار خالص و ناب بود اين لحظات به دليل احساس خوب خودش بود و احساسي كه با آهنگ‌هايش انتقال مي‌داد، اما حالا وقتي آن موزيك‌ها را گوش مي‌دهم اين تفاوت را خيلي خوب احساس مي‌كنم. به نوع خواندن او كار ندارم اين‌كه او ژانرش را كاملا عوض كرده به خودش مربوط است و خودش پاسخگوست اما من اين ژانر جديد را دوست ندارم. او كاملا عوض شده و همه مي‌توانند به‌راحتي اين عوض شدن را حس كنند.


من به عنوان كسي كه هميشه آهنگ‌هاي او را گوش مي‌دهد ديگر آن حس را نمي‌بينم، اگر قرار است يك اتفاق جديد فراگير شود نبايد همه از آن تقليد كنند. 2 سال پيش سبكي كوركورانه مد شده كه به جرات جزو كساني بودم كه آن را رايج كردم، حتي شماره يكي از بهترين تنظيم‌كننده‌هاي آن سبك را پخش كردم. تست كردن آن سبك براي هيچ خواننده‌اي اشكال ندارد اما امتحان كردن با يك قطعه عاقلانه است نه 10 قطعه از يك آلبوم! آن همه حس، فشار عصبي و... را كمپرس كردن در 5 دقيقه بدون حس به نظر من اصلا جالب نيست. اين از اشتباهات او بود و اين اشتباه در مراحل مختلف براي او پيش آمد. (ببخشيد من اين‌قدر رك حرف مي‌زنم) مثلا خود من فلان سبك را عاشقانه دوست دارم اما به كارم و نوع خواندنم ربطي ندارد پس با آن سبك كار نمي‌كنم. براي ايجاد تنوع بايد كارهاي ديگري كرد، مثلا شعرها را متنوع كرد كه اميدوارم محسن حتما در ترانه‌هايش تنوع ايجاد كند. اگر يك نفر به من بگويد چرا كارهايت تكراري شده؟ مطمئن باشيد فرداي آن روز به دنبال شاعري مي‌گردم كه بتواند كاري را كه من مي‌خواهم، انجام دهد. قبلا هم اين اتفاق افتاد و من اين كار را كردم.


صداسازي نمي‌كند

به نظر شما چرا محسن چاووشي كنسرت نمي‌گذارد؟

محسن نمي‌تواند كنسرت بگذارد، به خصوص در حال حاضر.

اين قضيه ربطي به آن حرف‌هايي كه در مورد صداسازي او مي‌گويند، دارد؟

نه، من و او در يك لاين صدايي مي‌خوانديم و افكت‌هايي كه براي صداهاي‌مان استفاده مي‌شد يكي بود. محسن چاووشي يك نوع ترفند در كارهايش داشت كه ترفند برنده‌اي بود و هست اما اين روش ضررها و عوارضي دارد مثل يك فواره كه زود بالا مي‌رود و زود هم پايين مي‌آيد. او رفت و قايم شد و از خودش يك تصوير در ذهن طرفدارانش ايجاد كرد، كاري كه من نكردم، از همان روز اول با بدترين ظاهر و بدترين تيپ رفتم جلو و گفتم مي‌دانم كه ايراد دارم اما خودم را مي‌سازم. در ۵سال گذشته آن‌قدر يك ذره يك ذره تغيير كردم كه اگر همه عكس‌ها و فيلم‌هايم را كنار هم بگذارند و به ترتيب نگاه كنند به سختي متوجه اين تغيير مي‌شوند، اما اگر الان من را يكدفعه با ۵ سال گذشته مقايسه كنيد، خنده‌تان مي‌گيرد و مي‌گوييد اين همان است؟!

گفتيد بعد از سنتوري رفتار او سينوسي شد مگر بعد از آن فيلم چه اتفاقي افتاد؟

چاووشي خيلي تلاش كرد كه به آن نقطه رسيد و سنتوري نعمتي بود كه خدا براي تلاش‌هايش به او داد. او با يك پتانسيل خيلي بالا كارش را شروع كرد، مقايسه شروع او با شروع من خيلي سخت است. او وحشتناك خوب پيش رفت تا به آلبوم متاسفم رسيد يك جايي يك چيزي مانعش شد. اين مانع براي من كه دوستش هستم اهميت دارد، الان هم ممكن است ناراحت شود و وقتي اين مطلب را بخواند به من زنگ بزند و ناسزا بگويد اما به من ارتباط دارد كه اين‌ها را مي‌گويم چون دوستش دارم. به حرمت همان گذشته‌اي كه با هم داشتيم؛ گذشته‌اي كه دوست‌داشتني‌تر از الان است، دلم مي‌خواهد او دوباره روبه بالا حركت كند. الان در جايگاهي هستم كه نيازي به كوبيدن كسي ندارم، در مسير خودم حركت مي‌كنم و كاري به كسي ندارم و دلم مي‌خواهد او آن موانع را با قدرت از جلوي مسير خودش بردارد. من نيازي به كوبيدن كسي ندارم، حب و بغضي ندارم كه به خاطر آن بخواهم كسي را پايين بكشم يا به كسي بچسبم كه خودم را بالا بكشم؛ نكته‌اي كه خيلي‌ها يك زماني به من مي‌گفتند.


تمامي عوارض و عواقب اين گفت‌وگــو بــر عهده شمـــاست!

آن كليد next لعنتي

شما يك آهنگ مشترك با محسن خوانديد، آن زمان در مقام يك طرفدار اين كار را كردي؟

آن آهنگ را خود محسن به من پيشنهاد داد كه با هم بخوانيم، شعر و ملوديش مال من بود گيتارش را هم من زدم، تنظيمش را هم تقريبا خودم انجام دادم بيشترش را هم من خواندم اما به نام او تمام شد! چون آن موقع او مشهور بود نه من، ترفند او زود جواب داد و پازل‌هاي بازيش سريع به هم چسبيدند. من آدم صبوري هستم خيلي دير به اين جايگاه رسيدم اما باز هم به خودم مي‌گويم بايد با چيدمان درست جلو بروم تا اوج داشته باشم و آن اوج را حفظ كنم.

يك زماني خيلي‌ها يك شبه مشهور شدند و هرمي رشد مي‌كردند اما من صبر كردم هرچند دوست داشتم مشهور شوم خيلي صبر كردم تا به اينجا رسيدم، الان هم صبورم و آينده را مي‌بينم. آن موقع به كسي كاري نداشتم براي خودم گيتار مي‌زدم و مي‌خواندم، عده‌اي گوش مي‌دادند و اگر خوش‌شان مي‌آمد دست مي‌زدند و كارم به خاطره‌ها مي‌پيوست. آن موقع كه با محسن خواندم مدت‌ها بود كه دوست داشتم با محسن بخوانم ولي خودم سراغش نرفتم، مي‌دانستم مي‌توانم يك كاري كنم كه محسن مجبور شود به من بگويد برايم آهنگ بساز. آن زمان رضا صادقي را مي‌ديدم كه طرفدار دوآتشه داشت شايد رضا يادش نيايد كه ما در يك دخمه كار مي‌كرديم يك جاهايي مي‌رفتيم كه اگر رضا مي‌آمد ما نبايد خودمان را نشان مي‌داديم. من آن موقع به خودم مي‌گفتم محسن همه اين‌ها يادت بماند آن‌قدر خوب شو كه همه اين‌ها خودشان سراغت بيايند و هزاران اتفاق ديگر...

خيلي از آن آدم‌ها كه زماني آرزوي من بودند الان به من پيشنهاد كار مي‌دهند، من چراغ خاموش جلو مي‌روم چون در ايران زندگي مي‌كنم پس بايد ايراني زندگي كنم. محسن چاووشي مسيرش را پله پله نرفت او با آن پتانسيل خوبش پرواز كرد اما...

من هميشه از سلامت، خواب، غذا و همه‌چيزم زده‌ام تا طرفدارانم از آهنگ‌هايم لذت ببرند و آن كليد next لعنتي را وقتي آهنگ‌هاي من را مي‌شنوند نزنند. آن‌ها مي‌فهمند كه من به فكرشان بوده‌ام. شناخته شدن و شنيدن آن آهنگ‌ها با لذت براي من ملاك است.


تمامي عوارض و عواقب اين گفت‌وگــو بــر عهده شمـــاست!

كنسرتي كه مي‌تركاند

اگر الان محسن چاووشي كنسرت بگذارد چه اتفاقي مي‌افتد؟

استقبال مردم وحشتناك خواهد بود اما چندوقت اين استقبال ادامه داشته باشد مهم است. من فريدون آسرايي را قلبا دوست دارم، صداي مخملي او عالي است. آن‌قدر دوستش دارم كه اگر هزارتا اشتباه هم بكند باتعصب در موردش حرف مي‌زنم. جنس اين آدم دوست‌داشتني است با اين‌كه تا به حال او را نديده‌ام اما يك حس مثبت به من منتقل مي‌كند. وقتي «آهاي خوشگل عاشق» را خواند عالي بود، آن‌قدر عالي كه نمي‌شد دليلي براي عالي بودنش آورد، اصلا كسي سوال نمي‌كرد چرا عالي است؟ اما چرا فريدون كم‌رنگ شد؟! براي اين‌كه او راه درست را پياده نكرد. وقتي به اينجا مي‌رسيم من ديگر نمي‌توانم با آن حس در مورد فريدون حرف بزنم چون او اشتباه كرد؛ اين اشتباه را به شكل ديگري محسن تكرار كرد. وقتي از مردم فاصله مي‌گيري ديگر نمي‌تواني درك درستي داشته باشي و براي مردم آهنگ بسازي. پاپ طرفدار دوآتشه نمي‌خواهد. ترجيح مي‌دهم طرفدارانم من را محسن صدا كنند، نه سلطان. لذت در اين است كه ببيني مردم در سالن‌ها ترانه‌هايت را جيغ مي‌زنند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

تمامي عوارض و عواقب اين گفت‌وگــو بــر عهده شمـــاست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      بی اخلاق ترین خواننده ایرانه
      ایشون بوسیله محسن چاوشی معروف شد و شناخته شد و اگر چاوشی نبود معلوم نبودن چیکاره بودن
      البته این مصاحبه مشخصه واسه چی بوده بعد اینکه دید تو نظرسنجی شبکه ایرانیان با اختلاف زیادی پشت سر چاوشی قرار گرفت و به خصوص وقتی میبینه که چاوشی بدون هیچ حاشیه و برگزاری کنسرت و مصاحبه و حضور در رسانه ها باز هم محبوبیتش خیلی بالاتر از اینه اومد این مصاحبه رو کرد
      البته این مصاحبه ماله یه ماه و نیم پیشه همون روز اول این مصاحبه طرفدارای چاوشی کاری کردن که مدیر وبلاگ این محسن یگانه گفت 300-400 کامنت تو یکی دو ساعت بر علیه یگانه پاک کرده
      خودشم بعدا عذرخواهی کرد از چاوشی
      ولی خوب ایشون دفعه اولشون نیست تا به حال بر علیه خوانندگانی چون بنیامین ، اصحابی ، صادقی و ... مصاحبه کرده و دعواهای زیادی داشته

      زنده باد چاوشی که همیشه با سکوت و شخصیت بالای خودش طرفداراشو سرافزار نگه داشته

    • mehrdad

      از یگانه متنفرم نه از صداش خوشم میاد نه از شخصیتش
      تاسف میخورم واسش
      یادش رفته چاوشی گذاشت زیر صدای اهنگاش بخونه تا معروف شه
      میخواد با این مصاحبه های جنجالی مطرح شه تا البومش فروش بره ولی بازم البوماش با التماس یک دهم البوماش چاوشی هم فروش نمیره

    • بدون نام

      وا
      چقدر مغروره و از خودش تعریف میکنه من که اصلا خوشم نمیاد از صداش جیغ میزنه

    • *علیرضا*

      بازار تبلیغاتی واسه البومشه موقع اومدن البوماش میشه باید بر علیه یکی صحبت کنه بعد این مصاحبش که از خجالتش طرفدارای چاووشی در اومدن بطوریکه اشکش در اومد و مجبور به عذرخواهی شد
      مجله ایده ال هم در جواب اعتراض های طرفدارای چاوشی یه متن گذاشت و خودش تبرئه کرد و گفت تقصیر ما نیست
      یگانه که کلا خواننده نیست و همه میدونن چه شخصیتی نازلی داره
      یگانه با شاگردی نزد استادش چاووشی به معروفیت رسیده و این نمیچه معروفیتش همه از اسم چاووشیه
      چاووشی یه بارم بر علیه هیچ خواننده ای صحبت کرده و هیچ وقت حاشیه نداشته و همه مردم به محترمی و با شخصیت بودنش یادش میکنن برای همین هم هست که محبوب ترین خواننده داخل ایرانه و هر البومی میده سریع پرفروشترین البوم سال میشه

    • بدون نام

      اینو
      بر خلاف فامیلیش شخصیتش چند گانس
      این بهتره بره به کاور کردن و کش رفتن ملودی و اهنگای یونانی و ترکی برسه نه صحبت در مورد افرادی مثه چاوشی و بنیامین و رضا صادقی و علی اصحابی وفرزاد فرزین و چند نفر دیگه
      به حال واسه مطرح شدن علیه این خواننده ها مصاحبه کرده و دعوا راه انداخته :

      1- بنیامین
      2- اصحابی
      3- صادقی
      4- فرزین
      5- چاوشی
      6- مقدم
      7-هاکان
      و ...

    • بدون نام

      حالا تا چند ماه پیش هی میومد میگفت چاوشی منو به اینجا رسونده و دوست دارم فقط با چاوشی بخونم و ...

      چون چاوشی محل نذاشت بهش و همیشه پایینتر از چاوشیه اینطوری حرصی شده

    • sansiz

      محسن کاراش درسته من مصاحبه اش رو کامل خوندم به نظرم اومد که یکم یکم مغرورانه مصاحبه کرده

    • meshki push

      mohsen yegane asheghetm
      harfash harfe delame

    • سعید

      تو کی هستی در مورد سلطان پاپ چاوشی اظهار نظر میکنی
      هر وقت در حد چاوشی شدی اون وقت بیا حرف بزن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        saeeeeeeeeeeeeid eyvaaaaaaaaaaaaaaaal

    • ساینا

      چی فریدون کمرنگ شد البوم جدید فریدون بخصوص یکی از اهنگاش
      هر خواننده ای طرفدارای خودشو داره

    • امیر-آزادشهر

      زنده باد چاوشی

    • nazy

      عالی وبی نظیره.هم شخصیتش و هم کاراش.شماها طرفدارای چاووشی خیلی عقده ای هستین و همیشه اینو ثابت کردین.چاووشی خواننده خوبیه ولی دلیل نمیشه دیگران بد باشن وچاووشی سر تر از بقیه باشه!
      شماها کی هستین که راجع به محسن یگانه نظر بدین.چشم دیدن موفقیت هیچکس رو ندارین خیلی کوته فکرین اگه کاراشو دوست ندارین دلیل نمیشه به ایشون توهین کنین هر کسی یه سلیقه ای داره!یه کم دیدتون رو وسعت بدین.
      just mohsen yeganeh

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم با نازي جون موافقم .صداش بي نظيره .تا كور شود هر كس نتوان ديد.i love you mohsen

      • نسرین

        همه طرفدارای یگانه اینقدر مودبن؟؟؟ خودتم میدونی؛ چاوشی تکه!!! پس الکی کل ننداز!
        (البته منکر یاس و چندتای دیگه هم نمیشم)

    • فرشید

      هم یگانه خوبه هم چاووشی
      جفتشونم طرفدارای زیادی دارن دلیل نداره کسی به کس دیگه توهین کنه واقعا زشته این رفتارها

    • دانیال

      با نظرش موافقم محسن چاوشی و فریدون به شدن افت کرده اند

    • مهرداد

      سلام. نمی خوام بد یگانه و خوب چاووشی رو بگم. من بچه بندرم . بندرعباس. محسن خان واسه پول سالی 2 یا 3 بار میاد بندر اونم چهارنفر پا میشن واسه سرگرمی میرن آدم درست و حسابی که نمیره . ببین محسن جون چاووشی تو عمق وجود مردمه بیرون اومدنی نیست به خودت فشار نیار. شیری که خدا تو کاسه کسی بزاره دیگه گذاشته.خودتو خسته نکن و برو آهنگ کپی کن. بای

    • rezamch

      قابل توجه نازی خانوم و طرفدارهی آقای ی گ ا ن ه (دلم نمی یاد اسمشو بیارم)

      http://www.pana.ir/NSite/FullStory/News/?Id=225165

    • حمید

      من که هر وقت آهنگ های چاووشی رو گوش میدم جدیداً اعصابم به هم میریزه ولی قبلاً هر آهنگش رو بارها و بارها گوش میدادم

      پاسخ ها

      • MOHSEN

        اره داداش رف دلمو زدی . چاوشی دیگه اون چاشی قدیم نیست . جدیدا اهنگاش مال نیست

    • حمید

      من کار به اختلاف های پیش اومده بین چاوشی و یگانه ندارم ولی عاشق صدای جفتشونم
      آهنگای هر دوتاشونو از اوایل خانندگیشون تا الانو دارم و با لذت گوش میدم

      امیدوارم همیشه موفق باشن و با آهنگای جدید و زیبا همه دوست دارانشون رو سر شوق بیارن و دیگه خودشون یا هوادارانشون بر علیه هم چیزی نگن و اگه انتقادی دارن با هم حل کنن تا کارای بهتری بدن بیرون

    • ............

      کارهای یگانه روواقعادوست دارم واصلاخوشم نمیادراجع به یگانه اینجوری صحبت بشه به نظرم واقعاچاوشی افت کرده ومثل یه تابع نزولیه کارهاش
      just mohsen yeganeh

    • niloufar

      kheyli zeshte k injori nazar midid.harkasi 1khanande mahbob dare shayad man az yeki khosham biyad vali shomahaye dg na.pas age gharare nazar bedid niyazi nist tohin konid.har khannadei seda o sabk khodesho dare hamashon daran zahmat mikeshan

    • ..........

      هرکسی یه سبکی رودوست داره ولی طرفدارهای اقای چاوشی هم زیاده امیدوارم موفق باشه ونتیجه ی زحمتهاش روهم ببینه

    • mahsa

      محسن یگانه یه دونست ، چیه حسودیتون میشه؟؟؟؟؟

    • مهدی

      واقعا برای همه شماها که اینجوری نسبت به یه خواننده ابراز احساسات میکنین متاسفم واقعا سطح فکرتون اینه؟؟؟؟؟
      آقای محسن یگانه من شرمندم

    • morteza

      man sedaye dotashono dost daram vali mohsen yegane ye zare maghrore.dar hal hazer chavoshi mahbtarine

    • میون مردم

      سلام و وقت به خیر.میخواستم نظر خودمو به عنوان یه شنونده صدای این دو خواننده بدم.به هر حال حرف همه هنرمندا اینه که واسه مردم کار میکنن.صدای آقای چاوشی خوبه ولی همه پسند نیست.از حزن صداش دلم میگیره.احساس میکنم این یه ویژگیه که به نظر من مثبت نیست.صدای دو رگه همیشه جذاب بوده ولی نه برای خوانندگی.آقای یگانه صدای صاف تری داره و شعرهاش هم قشنگه اما همش تو اوجه و زیاد تغییر نمیکنه.یعنی احساس من اینه.برعکس صدای آقای فلاحی که همیشه ملایمه و آدمو تو فکر میبره.البته من فقط یکی از مردمم و همه رو از خودم لایق تر برای اظهار نظر میدونم.ممنون

    • leila

      خیلی بی ادبین خجالت بکشین . اتفاقا هیچ صدایی مثل صدای محسن نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج