۱۷۳۴۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

این پیرمرد یک دروغگوی بزرگ است

پولادی: بلاژویچ مدام فحش ناموس می دهد!

مهرداد پولادی از اتفاقاتی پیش از بازی با استقلال خبر می دهد که کسی از آن اطلاع نداشت و رفتارهایی که بلاژویچ با او انجام داده است.

پولادی: بلاژویچ مدام فحش ناموس می دهد!


برترین ها به نقل از تماشا : مهرداد پولادی از اتفاقاتی پیش از بازی با استقلال خبر می دهد که کسی از آن اطلاع نداشت و رفتارهایی که بلاژویچ با او انجام داده است. بازیکن ملی پوش مس اکنون در بلاتکلیفی به سر می برد اما دیگر حاضر نیست در تیمی بازی کند که پیرمرد کروات مربی آن تیم است. پولادی حمله تندی به بلاژویچ کرده که در مصاحبه با سایت گل می خوانید:

*قبل از بازی با استقلال صحبت از بازگشت تو به مس بود؟

طی نشستی که با آقای داوری و واحدی داشتم این دو عزیز از من خواستند تا در بازی با استقلال بازی کنم و من هم به اصرار آنها قبول کردم. شب قبل از بازی به هتل رفتم تا با بلاژویچ جلسه بگذاریم. بلاژویچ تا من را دید شروع به گریه کردن کرد و من را در بغل گرفت. جمله او هم این بود که در این مدت انگار پسرم را ندیده ام. قرار شد همان شب در هتل بمانم اما بلاژویچ گفت: «امشب هتل نیا... می خواهم تیم را سورپرایز کنم و شوک بزرگی هم به استقلال بدهم. فردا سر ناهار به هتل بیا و از همان جا سر بازی می رویم». نمی دانستم این پیرمرد ۷۷ ساله یک دروغگوی بزرگ است. همان شب عده ای از بازیکنان تیم را جمع می کند جلسه می گذارد و در آن جلسه عنوان می کند مدیریت باشگاه روی من فشار آورده تا پولادی را برگردانم.

*به نظرت بلاژ چرا این کار را کرد؟

چون در تمام زندگی اش این گونه زندگی کرده است و از دورویی و باندبازی لذت می برد.

*واکنش مدیریت باشگاه چه بود؟

نمی دانم واکنش آنها چه بود.

*یعنی بلاژویچ قبلا هم سابقه چنین رفتارهایی داشت؟

بله. او ذاتش همین است. چون از این کارها لذت می برد.

*پس بازگشتت به مس منتفی شده است؟

با این وضعیت و این مربی نه نمی خواهم. می دانم که بلاژویچ باز هم من را ببیند شروع به فریبکاریمی کند و من را پسرش خطاب خواهد کرد اما دیگر تحمل رفتار سیاهکارانه او را ندارم. می دانم به فوتبالم ضربه می خورد اما برنمی گردم. از نظر فنی او چیزی به ما یاد نمی دهد. سه ماه است یک تمرین را انجام می دهیم و آن قدر این تمرین را انجام داده ایم که خود بلاژویچ گفته می دانم از این تمرین خسته شده اید اما تحمل کنید. از نظر شخصیتی هم ناسزاهای ناموسی مدام از دهان او خارج می شود. تا به حال چنین ناسزایی به من نگفته است یعنی اجازه چنین کاری به او نمی دهم اما در تمرین مدام به ناموس بازیکنان توهین می کند. حالا کاملا حرف های خداداد را درمورد بلاژویچ درک می کنم. کلمه سیاهباز برای این مربی کم است و من در زندگی ام چنین رفتاری از یک مربی ندیده ام. اکنون متوجه شدم چرا در برنامه ۹۰ بازیکنان بلاژویچ علیه او حرف زدند. افراد بزرگ این فوتبال چون دایی و مهدوی کیا، چون رفتارهای این مربی واقعا فریبکارانه است.

*چرا توافق نمی کنی از مس جدا شوی؟

این کار بستگی به تصمیم مدیریت مس و شخص آقای داوری دارد. آنها هر تصمیمی بگیرند من می پذیرم، اما به مدیریت مس قول می دهم در صورت گرفتن رضایتنامه در ایران بازی نکنم.

*این بلاتکلیفی به حضورت در تیم ملی ضربه نمی زند؟

من با زحمات خودم به تیم ملی رسیده ام. این جایگاه با زحمت خودم است و نه با لابی و زد و بند. این لطف خدا برای زحماتم بود. خوشبختانه مربی ای هم من را انتخاب کرد که بزرگ ترین مربی است که به ایران آمده است. عظمت و ذلت دست خداست. من برای فوتبال اعتقاداتم را زیر پا نمی گذارم. در نهایت در یک وجب خاک می خواهم بخوابم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج