۱۷۳۵۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

برخورد پلیس با دلالان بازار ارز با لباس مبدل

ابراهیم درویشی درباره برخورد نیروی انتظامی با دلالان بازار ارز گفت: بانک مرکزی هماهنگی های لازم را در این زمینه با نیروی انتظامی انجام داده است.

برخورد پلیس با دلالان بازار ارز با لباس مبدل

برترین ها به نقل از مهر : معاون نظارتی بانک مرکزی از آغاز اجرای فاز اول ساماندهی بازار ارز با برنامه ویژه فروش ارز مسافری خبرداد و با اعلام اینکه در روزهای آتی اخبار خوش ارزی خواهیم داشت، گفت: بازار سکه هم ساماندهی می‌شود.

ابراهیم درویشی درباره برخورد نیروی انتظامی با دلالان بازار ارز گفت: بانک مرکزی هماهنگی های لازم را در این زمینه با نیروی انتظامی انجام داده است.

معاون نظارتی بانک مرکزی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای برخورد با دلالان ارزی با لباس مبدل وارد بازار ارز شده اند، افزود: نیروی انتظامی با لباس مخصوص وارد بازار نشده است.

پلیس با لباس مبدل در بازار ارز

وی تاکید کرد: علاوه بر نیروی انتظامی، سایر ارگانها و نهادهای نظارتی با بازرسان بانک مرکزی برای نظارت بر بازار ارز همکاری دارند.

این مقام مسئول در بانک مرکزی خاطرنشان کرد: هم اکنون من از بازار ارز بازمی گردم و به شما اطمینان می دهم که دلالی در بازار به خرید و فروش آزاد ارز نمی پردازد، البته ممکن است برخی ها در گوشه و کنار پیدا شوند که نسبت به انجام این کار اقدام می کنند.

تعداد دستگیری‌ها را از نیروی انتظامی بپرسید

درویشی در پاسخ به این سئوال که تاکنون چند نفر از دلالان بازار ارز توسط نیروی انتظامی دستگیر شده اند و یا با آنها برخورد شده است؟ عنوان کرد: باید در این زمینه از نیروی انتظامی سئوال کنید.

از معاون نظارتی بانک مرکزی سئوال شد که در حال حاضر صرافی ها عملا به کار دلالی روی آورده اند و بازار سیاه ارز به راه انداخته اند؟ که وی پاسخ داد: ساماندهی های ارزی را آغاز کرده ایم.

وی از آغاز اجرای فاز اول ساماندهی بازار ارز با اختصاص یکسری صرافی‌های خاص برای فروش ارز مسافری از امروز چهارشنبه در بازار خبرداد و گفت: تعدادی از صرافی ها را برای اجرای این برنامه فعال کرده ایم.

اخبار خوش ارزی و ساماندهی بازار سکه

وی با تاکید بر اینکه در روزهای آتی اخبار خوش ارزی خواهیم داشت، تصریح کرد: فازهای بعدی ساماندهی بازار ارز در روزهای آتی انجام خواهد شد.

درویشی در پاسخ به این سئوال که قیمت سکه ها در دو روز گذشته به شدت افزایش یافته است، آیا بانک مرکزی برنامه ای در این زمینه دارد یا خیر؟ گفت: بازار سکه نیز به زودی ساماندهی می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج