۱۷۳۵۹۳
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

لباس های خاص زنان اسکی باز!

اسكی در گروه ورزش‌های لوكس است و لباس شما در آن اهمیت زیادی دارد.

لباس های خاص زنان اسکی باز!
مجله زندگی ایده آل:

ست شماره 1:

خانم‌هایی كه تازه می‌خواهند ورزش اسكی را آن هم به شیوه آلپاین شروع كنند، بهتر است سراغ نمونه‌ای مانند این مدل از برندnorthfaceبروند. این نوع آلپاین‌ها كه به افراد مبتدی توصیه می‌شود سبك‌تر و منعطف‌تر است و درنتیجه امكان كنترل بیشتری دارد. اگر استعداد خوبی داشته باشید و در فصل اسكی پیگیر یاد‌گیری باشید بعد از دو تا سه فصل می‌توانید لوازم‌تان را عوض و پیشرفته كنید.

لباس های خاص زنان اسکی باز!

این‌قدر اهل كلاس گذاشتن و فكر خوش‌تیپی نباشید. بهتر است برای خودتان یك كلاه ایمنی بخرید و آن را هنگام اسكی كردن به‌خصوص در شیب تند پیست و هنگام مسابقه اسكی سرعت روی سرتان بگذارید.

لباس های خاص زنان اسکی باز!

برای آلپاین هم كفش‌های ویژه‌ای وجود دارد. تمامی كفش‌های اسكی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند كه پای شما را از هرگونه سرما و یخ‌زدگی محافظت می‌كنند؛ به ست كردن كفش و چوب آلپاین خود دقت كنید چون هماهنگی آنها نقش مهمی در زیبایی ست اسكی شما دارد.

لباس های خاص زنان اسکی باز!

برای خانم‌های شیك‌پوش و خوش‌سلیقه، محصولات گروه North face می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد و انتخاب‌هایی زیباتر را به ارمغان بیاورد. كاپشن این ست گرما و زیبایی را همزمان به دختر خانم‌های جوان هدیه می‌كند. پیشنهاد می‌كنیم برای زیبا شدن ست خود، آن را با شلواری از رنگ دیگر ست كنید و بپوشید.

لباس های خاص زنان اسکی باز!

این شلوار مشكی همراه بلوز استرچ مشكی مناسب دخترهای تین‌ایجر است اما آن را با شلوار سفید هم می‌توانید ست كنید. این كاپشن و شلوار به دلیل رنگ ساده‌شان دست شما را برای انتخاب‌های متنوع در طول فصل اسكی باز می‌گذارند.

لباس های خاص زنان اسکی باز!

لباس های خاص زنان اسکی باز!

جنس بافتنی این كلاه، گرمای مطبوعی برای شما در روزهای اسكی و برف بازی فراهم می‌كند. انتخاب این كلاه برای این ست اسكی، گزینه خوبی است چون تنوعی در ست سفید و مشكی این كلاه ایجاد می‌كند و زیبایی خاصی به آن می‌بخشد.

لباس های خاص زنان اسکی باز!

لباس های خاص زنان اسکی باز!

ست شماره ۲:

این چوب اسنوبرد با برند salomon عرضی حدود ۳۰ سانتی‌متر دارد و با چند ارتفاع مختلف تولید شده تا برای افراد مختلف با قد و وزن متفاوت قابل استفاده باشد. پشت این چوب‌ اسنوبرد یك جدول دارد كه به شما می‌گوید چه سایزی به كارتان می‌آید.

لباس های خاص زنان اسکی باز!

پیدا كردن عینك خیلی كار سختی نیست چون تنوع عینك مانند دیگر پوشاك اسكی زیاد نیست. برای عینك هرچه پول بدهید می‌ارزد چون پای چشم‌های‌تان در میان است. بد نیست سری به برند salomon بزنید و یك عینك مخصوص اسكی بخرید كه كاملا در اطراف كلاه اسكی شما جفت‌وجور شود.

لباس های خاص زنان اسکی باز!

كمپانی North face پوتین‌هایی برای اسنوبرد طراحی كرده كه تا دل‌تان بخواهد راحت است، گرما را درخودشان حفظ می‌كند و به آب هم اجازه نفوذ نمی‌دهد. برای چند ساعت اسكی بی‌شك به این كفش نیاز دارید.

لباس های خاص زنان اسکی باز!

برای اینكه هنگام اسكی كردن حسابی گرم بمانید، بهتر است چند لایه لباس روی هم بپوشید. بلوزهایی با جنس پلی‌پروپیلن شما را حسابی گرم نگه می‌دارند. این پارچه‌ها عرق را به خودشان جذب می‌كنند و باعث می‌شوند شما كمتر احساس سرما كنید.

لباس های خاص زنان اسکی باز!

این كلاه پیشنهاد ما به شماست چون همرنگ شدن شلوار و كلاه به جذاب شدن ست كمك شایانی می‌كند. ویژگی این كلاه با همه سادگی‌اش لبه‌های بلند آن است كه برای ورزش اسكی و شرایط برفی بهترین انتخاب به‌شمار می‌آید.

لباس های خاص زنان اسکی باز!

پیشنهاد ما برای این ست اسكی یك دستكش خوشگل و گرم صورتی با برند North face است. این دستكش خوشرنگ در این ست جلب‌توجه می‌كند. تردید نكنید كه دست كردن این دستكش جلوه خاصی به تیپ زمستانی شما در پیست اسكی می‌دهد.

لباس های خاص زنان اسکی باز!

شما خانم‌ها اگر دنبال رنگ‌های خاص هستید، پیشنهاد برند North face این شلوار سبز رنگ است. روی برف سفید رنگ‌های تند خیلی خوب خودشان را نشان می‌دهند. سبز رنگ فوق‌العاده‌ای است به‌خصوص اگر در ست‌تان انتخاب دیگری برای هماهنگی با آن وجود داشته باشد.

لباس های خاص زنان اسکی باز!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج