۱۷۳۶۸۵
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

تنوع لازمه زندگي است و اين را چه كسي بهتر از طراحان لباس مي‏دانند؟ دنياي آنها دنياي تنوع است و هيچ دو سال پشت‌سر همي شبيه هم نخواهد بود!

زمستان گرم و نرم و خزدار من!
مجله زندگی ایده آل - تارا ذکایی: تنوع لازمه زندگي است و اين را چه كسي بهتر از طراحان لباس مي‏دانند؟ دنياي آنها دنياي تنوع است و هيچ دو سال پشت‌سر همي شبيه هم نخواهد بود! احتمالا طرح‌هايي كه امسال در كالكشن گوچي ديده مي‏شوند تا سال‌ها بعد تكرار نمي‏شوند و اين به‌دليل جذابيت اين دنياي بزرگ و وسيع است.

ست‌هايي كه براي اين شماره درنظر گرفته‌ايم، المان‏هايي از انتخاب‌هاي طراحان براي زمستان امسال را به همراه دارند. اما وجه مشترك تمام آنها بازي با رنگ‌هايي است كه دروازه ورود به دنياي شادي را مي‌سازند!

احساس راحتي در لباس‌هاي آزاد

اصولا در پوشيدن لباس آزاد و راحت احساسات خوشايندي هست كه در پوشيدن لباس‏هاي رسمي پيدا نمي‌شود. امسال هم طراحان سراغ طراحي مدل‌هايي رفته‌اند كه حال و هواي آزادي دارند! با نگاهي به مدل ژاكت و پليسه‌هاي شلوار احساس راحتي شما را هم قلقلك خواهد داد!

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

همان‌طور كه در فصل‏هاي گرم حكم داشتن تي‌شرت‏هايي با رنگ‏هاي خنثي واجب است، در فصل زمستان هم داشتن پليورهاي يقه اسكي نازك با همين رنگ‌ها براي‌تان حكمي حياتي دارد. با داشتن اين مدل‌ها در هيچ مراسمي دست‌تان در پوست گردو نمي‌ماند.

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

زمستان گرم و نرم و خزدار من!
براي انتخاب زيورآلات پيشنهاد مي‏كنيم كمي طلايي و بژ را با هم تركيب كنيد و از نتيجه لوكسي كه به‌دست مي‌آوريد نهايت لذت را ببريد. اين رنگ‌ها با بيشتر لباس‌هاي شما ست مي‌شوند و در اغلب مراسم قابل استفاده هستند. وقتي بلوزي يقه اسكي به تن داريد، مي‏توانيد از گردنبندهاي نيمه‌بلند استفاده كنيد. اگر دوست داريد ظاهرتان گرم‌تر به‌نظر برسد به جاي گردنبند سراغ دستمال‌گردن برويد و آن را باز بگذاريد. فوت كوزه‌گري اينجاست كه بخش بيشتر اين دستمال بايد زير يقه شما برود.

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

گرم و نرم و خزدار

چند سالي مي‏شود كه خزهاي لباس با وقفه‌هاي يك يا دو ساله مي‌روند و برمي‌گردند. امسال هم اين مدل‌ها در بازار پيدا مي‏شوند، فقط يك تفاوت بزرگ خواهند داشت؛ سليقه طراحان امسال، شما را به پوشيدن خزهاي رنگي و تركيبي دعوت مي‌كند، يعني اگر در سال‌هاي قبل رنگ پالتوي خزدار شما مشكي، قهوه‌اي يا نهايتا طوسي بود و طراح تمام تلاشش را براي استفاده از رنگ‏هاي طبيعي انجام می‌داد، امسال خبري ازاین مدل‌ نيست! پالتوهاي شما تركيبي از رنگ‏هاي شاد و طرح‌هاي متنوع خواهند بود و اين شما هستيد كه بايد رنگي را انتخاب كنيد كه به پوست شما مي‏آيد.

زمستان گرم و نرم و خزدار من!



نمونه پالتوي اين مجموعه را براي اين درنظر گرفتيم كه هم رنگ‌بندي زيبايي دارد، هم ساده و شيك طراحي شده و مي‏توان در بسياري از مناسبت‏ها، سراغش رفت. محدوديت سني خاصي هم ندارد و شايد بهتر باشد براي حمايت از حيوانات، پوست مصنوعي را جايگزين خز واقعي كنيم.

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

شلواري كه براي اين مجموعه انتخاب كرده‌ايم به‌نوعي مكمل رنگ بخش بالاي پالتو است و طيف زيبايي ايجاد مي‌كند. هر دوي اين رنگ‏ها را مي‏توان زيرمجموعه‌هاي آبي درنظر گرفت كه يكي‏ با سبز تركيب شده و آن يكي خلوص بيشتري دارد! شما هم خالصانه رنگ پالتوي‌تان را با شلواري كه قرار است، بپوشيد هماهنگ كنيد!

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

وقتي مجموعه رنگ‏هاي موجود در ست لباس شما انرژي زيادي ندارند، سعي كنيد با اضافه كردن چند تكه كوچك حال و هواي‌تان را شاد كنيد. مثلا استفاده از يك رژ قرمز زيبا به همراه شال گردني سبك و باريكي كه قرار نيست به هيچ‌عنوان روي پالتوي پوست‌تان را بگيرد، انتخاب مناسب رنگيني است.

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

اگر شما هم اهل زيورآلات هستيد، استفاده از يك يا چند دستبند قهوه‌اي چرمي با ضخامت‌هاي مختلف را فراموش نكنيد. اين دستبندها شما را با مد روز هماهنگ‌تر مي‌كنند.

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

كلاسيك هميشگي

چند سال قبل استفاده از رنگ‏هاي سياه و سفيد در يك لباس، مثلا شلوار مد شده بود. امسال هم اين كلاسيك هميشگي به چشم مي‏خورد، يعني اصولا تركيب اين دو رنگ چيزي نيست كه بتوان به‌سادگي از آن گذشت! يكي از رسمي‌ترين ست‌هاي اين شماره را به اين مكمل‏هاي زيبا اختصاص داده‌ايم.

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

وقتي تمام ست شما را اين دو رنگ خنثي تشكيل داده‌اند استفاده از يك دستمال‌گردن خوش‌رنگ اما هماهنگ، با مجموعه لباس‏ها بمب انرژي شماست كه تا وقتي از آن درست استفاده كنيد منفجر نمي‏شود!

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

به هماهنگي بين رنگ گل‏هاي دستمال‌گردن و رژ لب دقت كنيد. اين موارد به ظاهر بي‌اهميت، برگ برنده‌ افرادی هستند كه آنها را جدي مي‌گيرند!

به‌خاطر داشته باشيد وقتي آستين كت‏تان سه ربع است به هيچ‌عنوان سراغ مدل‌هاي آستين بلند نرويد مگر اينكه از بعد از خط برش روي آستين كت برگردند! آستين‏هاي سه ربع دستان خيلي بلند را متناسب نشان مي‌دهند.

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

اين‌طور آرايش كنيد

بر هر خانم شيك‌پوش و آراسته‌اي داشتن يك سايه دودي با رنگ‏هاي مورد علاقه‌اش كه ترجيحا بهتر است براي اين فصل گرم باشد، لازم است! سايه‌هاي دودي چندين رنگ مختلف اما هماهنگ را در خود جا داده‌اند كه معمولا روشن‌ترين آنها پايه آرايش چشم است و تيره‌ترين لايه سطحي آرايش را تشكيل مي‌دهد.

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

استفاده از اين مدل‌ها چشم‌هايي گيرا و جذاب به شما مي‌دهند. پيشنهاد ما استفاده از رنگ‏هاي مشابه تصوير است كه به رنگ پوست و چشم اغلب خانم‏هاي ايراني مي‌آيد. رژ لب قرمز هم گزينه مناسبي است كه بايد نسبت به انتخاب تناژ آن وسواس به خرج دهيد تا ظاهر شيك‏تان را به ظاهر تو ذوق‌زن تبديل نكند!

ايستاده در برابر زمستان

طرح‌هايي به‌نام Volume در دنياي مد وجود دارند كه اصطلاحا به مدل‌هاي شق‌ورق، شسته‌ورفته و به قول معروف اتو كشيده مي‌گويند. اين طرح‌ها درمورد پالتوهاي بسيار گشاد، كم برش و اغلب از پارچه‌هاي پشمي سنگين تهيه مي‏شوند.

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

در مورد ژاكت‏ها و كارديگان‌ها اين طرح شامل حال مدل‌هايي مي‌شود كه از بافت‌هاي ريز و به هم پيوسته تشكيل شده و درنهايت ظاهري ايستاده و محكم را تداعي مي‌كند. همه اينها را گفتيم كه بگوييم امسال لباس‏هايي با طرح Volume بازگشتي شكوهمندانه دارند! نمونه‌اش هم همين كارديگاني است كه در تصوير مي‏بينيد!

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

زرد و قرمز رنگ‏هاي گرمي هستند كه به فرم ايستاده كارديگان اضافه مي‏شوند و در مقابل سرماي روزهاي زمستاني مي‌ايستند. خوبي اين دو رنگ اين است كه در كنار یکديگر به‌خوبي مي‌نشينند و ظاهري شاد و پرانرژي را به شما هديه مي‌دهند.

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

يك شال يا دستمال‌گردن سبز مي‏تواند تند بودن رنگ‏هاي به‌كار رفته در ظاهر شما را خنثي كند بدون اينكه از انرژي آنها كم كرده باشد. پيشنهاد ما براي كفش تركيبي از سبز و خاكي است.

زمستان گرم و نرم و خزدار من!

اگر دوست داريد كمي حالت رسمي به اين ست رنگارنگ اضافه كنيد ساعت مچي با بند قهوه‏اي انتخاب خوبي براي شما خواهد بود. تمامي اين رنگ‏ها در كنار هم شما را ضدسرما مي‌كنند!

زمستان گرم و نرم و خزدار من!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج