۱۷۳۷۸۰
۱ نظر
۵۰۲۹
۱ نظر
۵۰۲۹
پ

افراد موفق بابت چه مواردی حسرت می خورند؟

تقریبا همه افراد در دوران میانسالی بابت اشتباهاتی که در دوران جوانی مرتکب شده اند حسرت می خورند و اگر تصور می کنید که افراد بسیار موفق یا بسیار ثروتمند در این مورد استثنا محسوب می شوند، در اشتباهید.

افراد موفق بابت چه مواردی حسرت می خورند؟





روزنامه هفت صبح - پوریا عطاریان: تقریبا همه افراد در دوران میانسالی بابت اشتباهاتی که در دوران جوانی مرتکب شده اند حسرت می خورند و اگر تصور می کنید که افراد بسیار موفق یا بسیار ثروتمند در این مورد استثنا محسوب می شوند، در اشتباهید. فهرست زیر برخی از موفق ترین افراد را در بر می گیرد، افرادی که می گویند اگر در 22 سالگی، دانش و آگاهی الان را داشتند چه تغییری در عملکردشان ایجاد می کردند.

افراد موفق بابت چه مواردی حسرت می خورند؟

۱- آریانا هافینگتون (رییس رسانه هافینگتون پست)

من در جوانی تصور می کردم برای موفق شدن باید دائم کار کرد، زحمت کشید و هیچ فرصتی را از دست نداد اما اکنون اگر می توانستم به عقب بازگردم، به آریانای ۲۲ ساله می گفتم که عملکرد تو در صورتی می تواند بهبود یابد که تو نه به تنها به سختکوشی متعهد باشی بلکه برخی از اوقات به خودت استراحت بدهی و اجازه بدهی که جان تازه ای بگیری. در این صورت بسیاری از نگرانی های غیرضروری تو نیز برطرف خواهند شد.

۲- ریچارد برانسون (مدیر شرکت ویرجین)

اگر در جوانی می دانستم که اینترنت اختراع خواهد شد و تا این حد رشد خواهد کرد، احتمالا اکنون موسس وب سایت لینکدین (Linked in) من بودم یا اگر می دانستم که شرکت اپل طی سال های آینده آیپاد عرضه خواهد کرد همه فروشگاه های ویرجین را می فروختم و از بازار موسیقی خارج می شدم.

۳- سوز اورمان (نویسنده کتاب های موفقیت مالی)

زمانی که وارد بیست سالگی می شوید تصمیم می گیرید که شروع به پول در آوردن کنید و بعد از آن دائم برای کسب درآمد بیشتر تلاش می کنید. در واقع خودتان را براساس میزان پولی که درمی آورید تعریف می کنید اما اگر من این فرصت را داشتم که با نسخه ۲۲ ساله خودم مواجه شوم حتما به او می گفتم که «پول هرگز به تو معنا نمی بخشد بلکه این تویی که به پول خودت معنا می بخشی.» منظورم این است که آنچه اهمیت دارد، زندگی است که شما با پول خود می سازید.

۴- کلارا شیه (مدیر شرکت هیرسی و عضو هیات مدیره استارباکس)

در دوران بیست سالگی تقریبا هر شغلی که به شما پیشنهاد می شود را می پذیرید و معمولا مهمترین عاملی که به آن توجه می کنید میزان حقوقی است که دریافت می کنید اما به خاطر داشته باشید یکی از مهم ترین اشتباهاتی که ممکن است در جوانی انجام دهید این است که فرصت های رشد و یادگیری را فدای کسب درآمد بیشتر کنید، به خصوص که این درآمدها معمولا در کوتاه مدت خرج می شوند. به همین خاطر من به نسخه ۲۲ ساله ام توصیه می کردم که شغل خود را تنها براساس میزان حقوق انتخاب نکند.

۵- جیم کیم (رییس بانک جهانی)

زمانی که رییس فعلی بانک جهانی ۲۲ ساله شد تازه دو ماه از شروع تحصیلش در دانشکده پزشکی دانشگاه هاروارد گذشته بود و از آن زمان تقریبا هر شب را به حفظ کردن کتاب های آناتومی می پرداخت؛ رفتاری که خودش اکنون آن را «ناامیدکننده» می نامد.

آقای کیم آرزو می کند که ای کاش در جوانی درک بهتری از شیوه درست آماده شدن برای آینده داشت. او می گوید آرزو داشت که فردی در جوانی به او توصیه می کرد با افرادی از همه طبقات اجتماعی و همه سطوح درآمدی معاشرت کند تا درک بهتری از دیگران به دست بیاورد و دیگر اینکه شیوه ای برای آرام کردن ذهنش بیابد. حالا این شیوه می تواند مدیتیشن یا هر راه دیگری باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی عالی عالی.
      لطف کنید بازم ادامه بدید. شماره های بعدی این مطلب رو هم بنویسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج