۱۷۳۸۲۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بهترین انتخاب های ۲۵ تا ۵۰ میلیونی از بازار دست دوم

طبق آخرین آمارها خودروهای ۲۵ تا ۵۰ میلیونی پرفروش ترین خودروها در بازار هستند. با همین بودجه می توان به جای نشستن پشت رل یک خودروی صفر کیلومتر، ریسک کرد و به بازار دست دوم ها رفت.

بهترین انتخاب های 25 تا 50 میلیونی از بازار دست دوم




روزنامه هفت صبح: طبق آخرین آمارها خودروهای ۲۵ تا ۵۰ میلیونی پرفروش ترین خودروها در بازار هستند. با همین بودجه می توان به جای نشستن پشت رل یک خودروی صفر کیلومتر، ریسک کرد و به بازار دست دوم ها رفت. آوانته و ورنا از محصولات هیوندای عضو این باشگاه هستند. کیا ریو، رنو مگان و پژو ۲۰۷ هم انتخاب هایی منطقی به نظر می رسند.

۱- هیوندای آوانته

هیوندای آوانته در بازار خودروهای کارکرده تا ۳۲ میلیون تومان هم پیدا می شود. در این بازار از یک دستگاه آوانته مدل ۸۶ با رنگ سفید و کارکردی حدود ۱۳۱ هزار کیلومتر به قیمت ۴۷ میلیون تومان به فروش می رسد. با همین رنگ، آوانته ای از مدل ۸۵ با کارکرد ۱۲۴ هزار کیلومتر، ۴۵ میلیون تومان قیمت دارد. البته مدل ۸۴ این خودرو با رنگ مشکی و کارکرد ۲۵۰ هزار کیلومتر در این بازار ۳۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

بهترین انتخاب های 25 تا 50 میلیونی از بازار دست دوم

۲- هیوندای ورنا

در بازار دست دوم، هیوندا ورناهای مدل های اخیر حدود ۴۰ تا ۴۲ میلیون تومان قیمت دارند در حالی که اگر به سراغ مدل های قدیمی تر مثل ۸۴ و ۸۵ بروید می توانید این خودرو را تا ۲۶ میلیون تومان خریداری کنید.

به عنوان مثال یک دستگاه ورنای سفیدرنگ مدل ۸۷ با کارکرد ۱۲۰ هزار کیلومتر ۴۲ میلیون تومان قیمت دارد. یک دستگاه هیوندای ورنا مدل ۸۵ با رنگ نقره ای و کارکرد ۱۵۰ هزار کیلومتری خود، ۳۳ میلیون تومان قیمت دارد.

بهترین انتخاب های 25 تا 50 میلیونی از بازار دست دوم

۳- کیا ریو

خودرویی که دیگر نمی توان صفر کیلومتر آن را پیدا کرد، ریوی کره ای است. این خودرو در بازار دست دوم ها به طور متوسط ۲۷ میلیون تومانقیمت دارد. به عنوان مثال یک دستگاه ریو مدل ۸۹ با رنگ نوک مدادی و کارکرد ۵۶ هزار کیلومتری، ۲۶ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت یک دستگاه ریوی ۸۷ سفید رنگ نیز که کارکرد آن به ۱۲۰ هزار کیلومتر می رسد، ۲۷ میلیون تومان است.

بهترین انتخاب های 25 تا 50 میلیونی از بازار دست دوم

۴- رنو مگان

رنو مگان هم امسال به جمع خودروهای بازنشسته کشور اضافه شد و شما از این پس باید آن را در بازار دست دوم پیدا کنید. در حال حاضر در بازار دست دوم می توانید یک دستگاه مگان مونتاژ سال ۸۸ را که رنگ سفید و کارکرد ۴۵ هزار کیلومتری دارد، ۵۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین در این بازار یک دستگاه رنو با کارکرد ۱۰۱ هزار کیلومتر و رنگ سفید، ۴۸ میلیون تومان فروخته می شود.

بهترین انتخاب های 25 تا 50 میلیونی از بازار دست دوم

۵- پژو ۲۰۷

نوی این خودرو در بازار آزاد ۵۴ میلیون تومان خرید و فروش می شود. در بازار دست دوم ها می توانیدسوار یک دستگاه ۲۰۷ اتومات مدل ۹۰ با رنگ قرمز و کارکردی معادل ۱۰۰ هزار کیلومتر شوید. همچنین ۲۰۷ اتوماتیک دیگری با کارکرد شش هزار کیلومتری و رنگ مشکی، ۴۳ میلیون تومان قیمت دارد.

بهترین انتخاب های 25 تا 50 میلیونی از بازار دست دوم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج