۱۷۴۲۸۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

۳ امتیاز شیرین برای استقلال در دقایق پایانی

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: دیدار دو تیم استقلال و سپاهان از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۶:۵۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک استقلال به پایان رسید.

گل‌های این دیدار را رضا عنایتی (۸) و امید ابراهیمی (۳+۹۰) برای استقلال و حسین پاپی (۴۲) برای سپاهان به ثمر رساندند.

نیمه اول
دقیقه 8: کرار جاسم پس از پشت سر گذاشتن بازیکنان سپاهان پاسی را پشت محوطه جریمه برای رضا عنایتی فراهم کرد تا این بازیکن با یک شوت دقیق برای استقلال گلزنی کند.

دقیقه 11: سپاهانی‌ها صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شدند و یک ضربه ایستگاهی می‌توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه احسان حاج‌صفی به صورت امیرحسین صادقی برخورد کرد تا این بازیکن برای دقایقی مصدوم شود و به بیرون برود.

دقیقه 25: رسول نویدکیا پس از حرکت طولی در زمین استقلال توپ را به مهدی شریفی واگذار کرد. این بازیکن با یک ضربه فنی اقدام به شوتزنی به سمت دروازه محسن فروزان کرد اما توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 28: ارسال نویدکیا از سمت چپ محوطه جریمه آبی‌ها روی سر مهدی شریفی نشست که ضربه او را دروازه‌بان استقلال به راحتی مهار کرد.

دقیقه 36: سپاهانی‌ها یک بار دیگر از سمت چپ حرکتی را انجام دادند که این بار نویدکیا می‌توانست دروازه استقلال را باز کند اما ضربه او شدت لازم را نداشت تا فروزان توپ را در اختیار بگیرد.

دقیقه 39: استقلالی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که کرار جاسم توپ را روی دروازه فرستاد اما رحمان احمدی با خروج به موقع اجازه کار به بازیکنان حریف را نداد. میلاد فخرالدینی نیز یک دقیقه بعد از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه 42: پاس خوب محمدرضا خلعتبری در محوطه جریمه استقلال و اشتباه امیرحسین صادقی باعث شد مهدی شریفی به خوبی از این توپ استفاده کند. این بازیکن پس از یک پاس رو به بیرون، حسین پاپی را صاحب موقعیت کرد تا گل مساوی سپاهان به ثمر برسد.

نیمه دوم
دقیقه ۵۱: نیمه دوم بسیار آرام و سرد آغاز شد. پاس محمدرضا خلعتبری به احسان حاج‌صفی و شوت این بازیکن هم نتوانست یخ بازی را در نیمه دوم بشکند، چراکه توپ حاج‌صفی از بالای دروازه فروزان به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹: حرکت تیمی بازیکنان سپاهان و در نهایت پاس رو به بیرون لوسیانو پریرا به حسین پاپی به این بازیکن فرصت شوتزنی داد اما توپ او هم از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: استقلالی‌ها از میانه میدان حرکت بسیار خوبی را آغاز کردند که سرانجام توپ داخل محوطه جریمه به کرار جاسم رسید. این بازیکن عراقی دروازه سپاهان را باز کرد اما کمک داور اعلام آفساید کرده بود تا گل آبی‌ها مردود اعلام شود.

دقیقه ۷۲: امیر قلعه‌نویی دست به تعویض زد و هاشم بیک‌زاده را جایگزین آرش برهانی کرد تا بلکه از ارسال‌های بیک‌زاده و ضربات سر عنایتی استفاده کند.

دقیقه ۷۶: ضدحمله خطرناک سپاهانی‌ها با حرکت مهدی شریفی و فرار حسین پاپی همراه شد اما پاپی در نهایت نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند تا فقط یک کرنر نصیب شاگردان حسین فرکی شود.

دقیقه ۷۷: حرکت سریع آبی‌پوشان میدان و خروج رحمان احمدی از دروازه شرایط خوبی را برای استقلالی‌ها مهیا کرد. سجاد شهباززاده با ارسالی که مقابل دروازه بدون دروازه‌بان سپاهان داشت موقعیت خوبی را در اختیار رضا عنایتی قرار داد اما ضربه سر این بازیکن توسط کرمی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۷۹: ضربه کرنر استقلالی‌ها می‌توانست خطرناک باشد تا آبی‌پوشان به خوبی از این موقعیت استفاده کنند اما احمدی با خروج از دروازه کرنر دیگری را به حریف داد.

دقیقه ۸۲: حرکت خوب محمدرضا خلعتبری درون محوطه جریمه استقلال و پاس رو به بیرون این بازیکن توسط فروزان دفع شد و در ادامه نیز هاشم بیک‌زاده توپ را از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه ۸۷: ارسال وریا غفوری از سمت راست به محمدرضا خلعتبری رسید تا این بازیکن با یک ضربه قیچی دروازه استقلال را تهدید کند اما محسن فروزان توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳+۹۰: استقلالی‌ها روی یک ضربه کرنر موفق به گلزنی شدند. توپی که درون محوطه جریمه به میلاد فخرالدینی رسیده بود با یک پاس رو به عقب همراه شد تا امید ابراهیمی با یک ضربه بغل پا دروازه سپاهان را باز کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپاهانی

      متاسفم
      سپاهان بدترین بازیشو انجام داد...
      مزخرف ترین بازی دنیا چوون ب استقلال باخت

      پاسخ ها

      • سپاهاني سولاخ

        زياد حرص نخور سپاهاني خخخخخ
        يادت باشه استقلال سرورته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج