جاباما
۱۷۴۳۶
۳ نظر
۵۰۳۰
۳ نظر
۵۰۳۰
پ

درخواست مهريه ي زن چهارم از ترس طلاق

زني با مراجعه به دادگاه خانواده گفت مي‌خواهد قبل از اينكه شوهرش او را طلاق بدهد، مهريه ۵۵۰ سكه‌اي خود را دريافت كند.

برترین ها به نقل از فارس: زني با مراجعه به دادگاه خانواده گفت مي‌خواهد قبل از اينكه شوهرش او را طلاق بدهد، مهريه ۵۵۰ سكه‌اي خود را دريافت كند.

اين زن توضيح داد، شوهرش پيش از اين سه همسر داشت كه آنها را بي‌دليل طلاق داده، او از اين موضوع مي‌ترسد و خودش را براي طلاق آماده كرده‌است.

اين زن وقتي در مجتمع قضايي شهيد محلاتي حاضر شد، با ارايه دادخواست مهريه به قاضي شعبه ۲۴۵ گفت: «مي‌دانم شوهرم دير يا زود مرا طلاق مي‌دهد چون او قبل از من سه بار ازدواج كرده و همه همسرانش را به بهانه‌هاي مختلف طلاق داده است.

حالا من مهريه‌ام را كه 550 سكه بهار آزادي است قبل از اينكه شوهرم درخواست جدايي بدهد، مي‌خواهم، بنابراين شوهرم موظف است آن را بپردازد.

وي ادامه داد: شوهرم نمي‌تواند در كنار يك زن زندگي كند، چون رفتارش با زنان مانند رفتارش با مردان است و با لجبازي هر كاري كه خودش بخواهد را انجام مي‌دهد.

او نمي‌تواند نقش يك شوهر خوب را ايفا كند و به همين دليل هم هميشه در زندگي مشترك با مشكل مواجه و كارش به دادگاه كشيده مي‌شود.

زن با اشاره به اينكه او و شوهرش فرزندي ندارند، گفت: مي‌خواهم از شوهرم درخواست مهريه كنم تا به حقم برسم و قبل از جدايي سرمايه‌اي داشته باشم تا بتوانم در آينده بدون شوهرم زندگي خوبي را تشكيل دهم.

به هر حال بعد از طلاق زندگي من دگرگون مي‌شود و نمي‌توانم بدون پشتوانه مالي بمانم.

وي ادامه داد: حدود يك سال و نيم از زندگي مشترك‌مان مي‌گذرد و مي‌دانم شوهرم تا دو سال ديگر به دليل جر و بحث من با خودش، درخواست جدايي خواهد داد، بنابراين از همين الان خودم را براي مواجه شدن با اين موضوع آماده كرده‌ام و سعي مي‌كنم آرامش خودم را حفظ كنم و اين اتفاق قريب‌الوقوع را به عنوان سرنوشت خودم بپذيرم.

بعد از اظهارات اين زن، شوهرش كه در دادگاه حاضر بود، با بيان اينكه اصلا نمي‌داند همسرش چگونه اين حرف‌ها را مقابل او به زبان مي‌آورد، عنوان كرد: همسرم نبايد از من جدا شود چون از ابتداي ازدواج او را در جريان ازدواج‌هاي قبلي‌ام قرار داده بودم و دليل طلاق من از همسران قبلي‌ام، تفاهم نداشتن بود.

وي افزود: همسرم بايد بيشتر مرا درك كند و بداند من به شكلي كه او تصور مي‌كند، نيستم بنابراين نبايد درخواست مهريه بدهد ولي براي اينكه محبتم به او اثبات شود با درخواستش موافقت مي‌كنم و مهريه‌اش را مي‌پردازم.

مرد با اشاره به اينكه وضع مالي خوبي دارد، گفت: مهريه همسرم را كامل مي‌پردازم ولي همسرم بايد متوجه باشد تصورش اشتباه است و من از او جدا نمي‌شوم چون با وجود تمام نزاع‌هايمان، باز هم با يكديگر تفاهم داريم.

قاضي دادگاه بعد از شنيدن صحبت‌هاي طرفين، مرد را محكوم به پرداخت مهريه زن كرد و جلسه را پايان داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سودا

      الان قیمت سکه هم بالاست اصلا وقت همین کاراست

    • احسان

      سودا خانم همین کارها را می کنید که در حال حاضر پسرها جرات نمی کنند ازدواج کنند، الان واقعا" زن گرفتن جرات می خواهد

    • علی

      حق مردی که چنین مهریه ای را قبول میکند همین است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج