۱۷۴۳۹۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عنايتي دندان پوسيده نیست

رضا عنایتی دیروز دوباره یک گل زیبا زد و برای صدمین بار در تمام سال‌های اخیر نشان داد که هنوز تمام نشده و مهاجمی بسیار فرصت‌طلب و باهوش است.

خبر ورزشی: رضا عنایتی دیروز دوباره یک گل زیبا زد و برای صدمین بار در تمام سال‌های اخیر نشان داد که هنوز تمام نشده و مهاجمی بسیار فرصت‌طلب و باهوش است.

روي گل زودهنگام عنايتي حركت كرار هم بسيار ديدني بود اما رضا با پاي چپ شوتي بسيار دقيق زد و در همان ابتداي مسابقه شور و حال خاصي را به ورزشگاه آزادي بخشيد. از روزهايي كه به اشتباه و البته با قصد و غرض به عنايتي لقب «دندان پوسيده» دادند حدود ۶ سال مي‌گذرد اما او نه با زبان كه با پايش و با هنري كه داشت جواب منتقدان را داد. عنايتي ديروز بعد از گلزني به سپاهان نام مبارك پيامبر اكرم حضرت محمد (ص) را به دوربين‌هاي تلويزيوني نشان داد تا نشان دهد در كنار فوتبال يكسري مسائل مهم را هم فراموش نمي‌كند. اين حركت او واقعاً‌ دلنشين بود و به دل همه عاشقان رسول اكرم (ص) نشست.

از نظر فني بايد پذيرفت كه رضا عنايتي هنوز از اكثر مهاجمان ايران بهتر است. سؤال اينجاست كه چرا او در اين چند سال از استقلال دور بود و چرا هنوز در اين سن و سال از جوان‌هاي بيست و چند ساله بهتر مي‌دود و بهتر بازي مي‌كند؟! به راستي فرق بازيكني مثل عنايتي ۳۸ ساله با صادقيان ۲۳ ساله چيست كه يكي مدام گل مي‌زند و دهان منتقدان را مي‌بندد و ديگري همواره مصدوم است؟! آيا آنهايي كه بايد مراقب پيام باشند كارشان را درست انجام داده‌اند؟ چطور مي‌شود بازيكني كه روزي (توجه كنيد روزي) ۳ ميليون تومان درآمد دارد به حال خودش رها مي‌شود و در ۹۰ درصد بازي‌ها غايب است؟! يكي مثل عنايتي ۱۴ سال در اوج مي‌ماند (او در اولين ليگ حرفه‌اي با ابومسلم مطرح شد) و يكي مثل صادقيان مدام در فيسبوك و اينستاگرام و ... در اوج است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آدم خودش باید مواظب خودش باشه !! البته در قضیه امثال صادقیان رسانه و مدیران ورزشی هم نقش دارند...مگه این پسره چی داره که روزی 3میلیون درامد داره... متاسفم که هیچ نظارتی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج