جاباما
۱۷۵۱۶۱
۱۰۲ نظر
۵۲۹۷
۱۰۲ نظر
۵۲۹۷
پ

دماغ چاق يعني دختر داريد؟

اگر هنوز جنین تان آنقدر بزرگ نشده که سونوگرافی بتواند جنسیتش را تشخیص دهد، از مادربزرگ‌تان برای تعیین جنسیت کمک بگیرید.

مجله سیب سبز - محبوبه عطایی: اغلب مادران در ۲۰ هفتگی بارداریشان میدانند جنینی که در شکم دارند دختر است یا پسر، اما تحمل ۲۰ هفته بیخبری هم برای بسیاری از تازه‌مادران آسان نیست.
درحالیکه متخصصان پیش از آنکه سونوگرافی در هفته‌های ۱۶ تا ۲۰ بارداری از جنسیت جنین پرده بردارد، اظهارنظری در مورد آن نمیکنند، مادربزرگ‌ها گاهی در همان روزهای اول بارداری با مشاهده تغییرات ظاهری مادر یا تغییراتی که در سبک زندگیاش اتفاق میافتد به او میگویند که قرار است دختر‌دار شود یا اینکه پسری را به دنیا بیاورد.

گرچه کمتر متخصصی است که ادعای مادربزرگ‌ها را تایید کند اما تجربه نشان داده که در بسیاری موارد، تیر زن‌های قدیمی به هدف میخورد و تحلیل‌های سنتی آنها در مورد وضعیت بارداری یک زن، از دستگاه‌های مدرن سونوگرافی در تشخیص جنسیت نوزاد آینده بهتر عمل میکند.

به کدام طرف میخوابید؟

شاید پیش از این چندان به حالت خواب‌تان توجه نکرده باشید اما برای تشخیص جنسیت جنین‌تان، امشب که به تختخواب‌تان میروید، جهتی که در آن به خواب میروید را مورد توجه قرار دهید. مادربزرگ‌ها میگویند اگر به سمت چپ بخوابید، پسر در شکم دارید اما اگر تمایل بیشتری به خوابیدن به سمت راست داشته باشید، فرزند دختر به دنیا خواهید آورد.

دماغ چاق يعني دختر داريد؟

معده‌تان به هم ریخته؟

دختربچه‌ها همیشه شما را شادتر نمیکنند. به عقیده مادربزرگ‌ها، کسانی که قرار است دختردار شوند، در بارداریشان بدحالی بیشتری را تجربه میکنند. آنها بیشتر حالت تهوع دارند و اوضاع معده‌شان نابسامان‌تر است. اگر شما هم هر صبح را با تهوع شروع میکنید و به‌خاطر به هم ریختگی معده‌تان در ابتدای بارداری حتی وزن کم کرده‌اید، احتمال دختر‌دار شدن‌تان زیاد است.

دست‌تان میخارد؟

خشکی دست از علائم شایع بارداری است اما زنان قدیمی میگویند این نشانه سراغ هر کسی نمیرود. آنها بر این باورند که خشک شدن پوست دست، نشانه پسردار شدن است اما زنانی که قرار است دختر به دنیا بیاورند، پوست دست‌شان نرم و لطیف میشود. احتمالا کمتر متخصص زنانی است که چنین ادعایی را تایید کند اما تجربه نشان داده که مادربزرگ‌ها خیلی چیزها را درست میگویند.

ویار چه دارید؟

تغییرات ذائقه و اشتهای شما هم میتواند به جای دستگاه سونوگرافی عمل کند و جنسیت جنین‌تان را فاش کند. مادربزرگ‌ها میگویند زنانی که قرار است دختردار شوند، میل زیادی به مصرف مرکبات دارند. از نظر آنها جنین دختر ویار مرکبات میآورد، درحالی که پسردارها میل زیادی به این میوه‌ها ندارند. حالا که فصل، فصل مرکبات است، احتمالا کار شما برای بررسی این موضوع و تشخیص جنسیت جنین‌تان آسان‌تر است.

جوش‌جوشی شده‌اید؟

حتما شما هم شنیده‌اید که جنین پسر مادر را زیبا میکند و جنین دختر زیبایی را از مادر میگیرد. شاید این موضوع را نتوان با قدرت علم ثابت کرد اما مادربزرگ‌ها اصرار دارند که این ادعا چیزی جز حقیقت نیست. آنها میگویند دختردار شدن هورمون‌های مادر را تحت تاثیر قرار میدهد و باعث جوش‌جوشی شدن مادران باردار میشود. پس اگر دختردوست هستید، باید چند ماه زشت‌تر شدن را به جان بخرید.

دست و پا چلفتی شده‌اید؟

پسردار شدن میتواند نظر خیلیها را در مورد شما تغییر دهد. مادرانی که جنین پسر در شکم دارند، از نظر زنان قدیمی دست و پا چلفتی میشوند و مدام سکندری میخورند درحالی که به گفته آنها زنانی که قرار است دختردار شوند، از قبل از بارداریشان هم تواناتر میشوند و چشم همه را با فعال بودن‌شان خیره میکنند.

دماغ‌تان چاق شده؟

به نظر میرسد که صورت‌تان تپل‌تر شده و اجزایش ورم کرده است؟ مادربزرگ‌ها میگویند چاقی دماغ و تپل به نظر رسیدن صورت‌تان، به‌خاطر دختردار شدن‌تان است. از آنجا که پزشکان در مورد این ادعاها اظهارنظری نمیکنند، نمیتوانیم دلیل علمی این اتفاق را توضیح دهیم اما اگر به حرف زنان قدیمی باور داشته باشیم، تنها با دیدن چهره یک خانم باردار میتوانیم جنسیت فرزندش را پیش‌بینی کنیم.

با نمک شده‌اید؟

نمیتوانید جلوی خودتان را بگیرید و سراغ چیپس، پفک و لواشک نروید؟ مادربزرگ‌ها میگویند این شما نیستید که دوست دارید به هر خوراکی شوری حمله کنید بلکه فرزند پسری که قرار است به دنیا بیاورید بیش از اندازه نمک‌دوست است. اما برخلاف جنین‌های پسر، دخترها باعث میشوند به بستنی، شکلات و دیگر خوراکیهای شیرین میل پیدا کنید. نگاهی به خانم‌های باردار اطراف‌تان بیندازید. بدون شک میتوانید کسانی را پیدا کنید که این تغییرات در اشتهایشان اتفاق افتاده و جنسیت فرزندشان همانی بوده که مادربزرگ‌ها حدس میزده‌اند.

بی اعصاب شده‌اید؟

دختردار شدن روی روان شما هم تاثیر میگذارد. شنیده‌اید که خانم‌های باردار دل‌شان نازک شده و کم‌طاقت میشوند؟ زنان قدیمی میگویند این اتفاق برای همه باردارها نمیافتد، بلکه سراغ کسانی میرود که قرار است دختردار شوند. اگر اشک‌تان مدام سرازیر است و بیبهانه دل‌تان میگیرد، انتظار وارد شدن یک دختر به خانواده‌تان را داشته باشید.

شکم‌تان بالا آمده؟

شاید تفاوت موقعیت شکم خانم‌های باردار توجه شما را هم جلب کرده باشد. مادربزرگ‌ها میگویند چنین تفاوتی به‌خاطر جنسیت جنین ایجاد میشود. از نظر آنها کسانی که قرار است دختر‌دار شوند شکم‌شان بالاتر است درحالی که شکم پسردارها انگار به پایین افتاده است.

شکم‌تان پهن است؟

بعضی از خانم‌های باردار تا ماه‌های آخر بارداری‌شان هم شکمی برآمده ندارند و در ماه‌های آخر انگار روزهای ابتدای بارداریشان را میگذرانند. قدیمیها میگویند این حالت برای زنانی اتفاق میافتد که قرار است دختردار شوند. به عقیده آنها جنین دختر باعث میشود که مادر شکمی پهن داشته باشد اما زنانی که قرار است پسردار شوند، شکمی تیز و رو به جلو دارند.

دماغ چاق يعني دختر داريد؟

دست‌تان رو به بالاست؟

شاید برخی از ادعای زنان قدیمی با چاشنی تجربه همراه باشد اما پشتوانه بسیاری از ادعاهایی که در مورد جنین‌شناسی میکنند هم تنها تصادف است. به این گفته خانم‌هایی که خود را جنین‌شناس تجربی میدانند توجه کنید: «به یک خانم باردار بگویید دستش را به شما نشان دهد، اگر وقتی دستش را به سمت شما دراز کرد روی آن را دیدید، یعنی قرار است دختردار شود اما اگر پشت دستش را به شما نشان داد، جنین پسر در شکم دارد!» حالا قضاوت با خودتان! آیا میتوان جنسیت نوزاد را با جهت نمایش دست مادر تشخیص داد؟

بچه‌ها چه میگویند؟

از نظر مادربزرگ‌ها بچه‌های کوچک را هم میتوان جنین‌شناس دانست. به باور آنها برای تشخیص جنسیت فرزندتان کافی است از یک کودک نوپا کمک بگیرید. اگر پسر کوچولویی به شکم شما توجه کرد، یعنی دختر به دنیا میآورید و اگر یک دختر کوچولو توجهش به شکم شما جلب شد یعنی قرار است پسردار شوید.

قلبش تند میزند؟

تعداد ضربان‌های قلب جنین شما هم از نظر قدیمیها میتواند جنسیت او را نشان دهد. اگر قلب جنین‌تان بیشتر از 150 بار در دقیقه میزند، یعنی قرار است دختردار شوید اما اگر ضربان قلبی که از شکم شما شنیده میشود کمتر از 150 بار در دقیقه باشد، یعنی قرار است یک پسر را به دنیا بیاورید.

سینه‌هایتان نامتقارن شده؟

تغییر اندازه سینه‌ها در زمان بارداری یک اتفاق طبیعی است که بدن مادر را برای شیردهی در آینده آماده میکند. اما قدیمیها میگویند اندازه سینه مادران باردار همیشه یکسان نیست. از نظر آنها اگر سینه راست از چپ بزرگ‌تر باشد، یعنی دختر در راه دارید اما اگر سینه چپ بزرگ‌تر باشد، قرار است پسردار شوید.

نوک سینه‌تان تیره شده؟

نوک سینه‌تان تیره شده؟ تغییر رنگ نوک سینه هم از دیگر اتفاق‌های طبیعی دوران بارداری است اما از نظر قدیمیها همه مادران به یک اندازه این تغییر را تجربه نمیکنند. به گفته مادربزرگ‌ها کسانی که قرار است پسردار شوند، محدوده دور نوک سینه‌شان تیره‌تر میشود درحالی که مادرانی که دختر در شکم دارند، به این اندازه دچار تیرگی نوک سینه نمیشوند.

حلقه‌تان چه میگوید؟بعضی از راهکارهای قدیمیها برای تعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافی، بیشتر به یک بازی شبیه است. برای مثال قدیمیها توصیه میکنند برای خبردار شدن از جنسیت فرزند آینده‌تان، حلقه ازدواج خود را به یک نخ وصل کنید و روی شکم‌تان قرار دهید. اگر حرکات آن دایره‌وار بود، یعنی قرار است پسردار شوید اما اگر حرکات پاندول‌شکل بود، معنایش این است که جنین شما دختر است.

ادرارتان چه رنگی است؟

زنان قدیمی معتقدند جنسیت جنین را با رنگ ادرار هم میتوان تشخیص داد. آنها میگویند زنانی که رنگ ادرارشان زرد روشن است، قرار است پسر‌دار شوند اما آنهایی که جنین دختر در شکم دارند، ادرارشان به رنگ زرد تیره درمیآید. آنها حتی ادعاهای عجیب‌تری را هم مطرح میکنند، مثلا میگویند دختردارها ته‌مانده نان را نمیخورند اما برای کسانی که قرار است صاحب فرزند پسر شوند، خوردن ته‌مانده نان مشکلی ندارد یا بعضی هایشان میگویند اولین لباسی که برای نوزاد خریده میشود میتواند جنسیتش را تعیین کند.

اگر این لباس پهن باشد، قرار است پسر به دنیا بیاید اما اگر لباس جمع و جورتری خریده شود، فرزند آینده دختر است حتی گاهی این باور را نیز به سایز کفش مرتبط می دانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلا هرچی بدی به دختر نسبت میدن نه اینکه خود مادربزرگا پسر بودن!

    • عاطفه

      والا گل گفتی من باردار بودم میگفتن خوشکل شدی بچت پسره میگفتم بابا سونو کردن گفته دختره .میگفتن سمت راستته حتی دکترم هم بهم میگفت دخترت چرا همش یه سمته شکمته یعنی مشخص بود راسته ولی بقیه میگفتن پسر راسته این مامان بزرگا که یادشون رفته خدا هرکاری رو میتونه انجام بده منتظر نظر اونا نیس خخخ

    • نازنین

      منم موافقم با نظر شما هرچی خدا بده والا قديما ميگفتند اگه زن به شیرینی هوس زیادی داشته باشه پسر اگه ترشی بیشتر دوست داشته باشه دختر الان برعکسش کردن امان از دست مادربزرگها خخخخخ

    • بدون نام

      همش چرته من رفتم سونوگفته دختره ولی هرچی ایناروخوندم بیشترپسرمیشدامان ازدست مامان بزرگا

    • امیرعباس

      بچه فقطططططط سالم باشه..اونی که بچش مشکل داره بهتردرک میکنه چی میگم

    • بدون نام

      نظر من همینه بچه سالم باشه بخاطر بچه اولم مشکل داره بچه دوم برام فرقی نمیکنه الان باردارم انشاالله سالم باشه

    • بدون نام

      هیچ فرقی نداره چی باشه واقعا از ته دل دعا میکنم خدا به همه بچه سالم بده ایشااااالا که مادرای اینجا بچه هاشون سالم باشه

    • بدون نام

      منم بانظر دوستان موافقم بچه فقط سالم باشه من هم از روی حرف مادربزرگ ها بچه ام پسر ولی سونو گفت دختره پس مادربزرگ ها الکی گفتن

    • مادر

      من حامله نیستم ولی بچم دختره

    • بدون نام

      من 8 هفت باردارم نفس تنگی شدیددارم همه میگن بچت پسره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من نفس تنگ دارم بچم دو ماهش چکار کردخوب میش یا نه

    • فرزانه

      واقعا براي اونايي كه تو اين زمونه مثل قديم ها دنبال بچه پسر هستن واسه ادامه نسل و اينا متاسفم، تا كي بايد مثل عوام فكر كنيم. از افرادي مشنوم ميگن اگه بچه پسر باشه سر بلند ميشيم كه ببيني ميگي چه آدم با فرهنگيه!!! ولي چيزي كه نداره عقل و فرهنگه!!!

    • بدون نام

      من هم یه دونه پسر دارم هم یه دونه دختر والا هرچی زنه قدیمی بود هردوتاشو جابه جا گفتن فقط خدا میدونه چی تو شکم داری

      پاسخ ها

      • فرشته

        ایول

    • بی نشان

      به نظرمن راست گفتن قریمی ها

    • زهرا

      منم.هفت ماه باردارم.هرکی مارا میبینه سنو میکنه..بیشتریام.ک میگن.پسر.چون با اون دوتا دخترم فرق کردم..همچیم..مثل حرف مادربزرگهاس.ولی بچم دختره..بنظرم هرچی ک خدا بخاد همونه.سالم.باشه انشالله

    • بی نام

      واقعآ دوستان کاملآ صحیح میان ، این حرف مادر بزرگا واسه منم کامل برعکس دائم پسروداشتم، سنوی اولیه هم رفتم گفت شبیه پسره،4 تاسنوبعدش دادم گفتن دختره، انشاءاله هرچه خیره پیش بیاد

    • مریم

      منم با این عقاید مخالفم... خدا یه دختر ناز بهم داده در حالی که میگفتن پسره... خدا رو شکر که دارمش... مهم سالم بودنشه

    • بدون نام

      منم الان توهشت هفته ام بچه اولمه خيلي ذوق دارم بدونم چيه زيردلم خيلي دردميگيره سمت چپ بنظرچيه

    • بدون نام

      من ی پسر دارم الانم 8هفتمه خیلی دوست دارم بدونم بگم چیه.

    • بدون نام

      من ی پسر دارم الانم 8هفتمه هرچی ک باشه شکر فقط سالم باشه.خدایا ب همه بچهای سالم بده

    • ناهید

      منم 15 هفته بارداریم هستم و این نشانه هایی هم که گفتن برام هم دختر شده هم پسر ! والا آخرنمیدونم چی باشه

    • ناهید

      منم 15 هفته بارداریم هستم و این نشانه هایی هم که گفتن برام هم دختر شده هم پسر ! والا آخرنمیدونم چی باشه

    • مریم

      این چیزها همه دروغه من دوستم ضربان قلب جنینش 171 بود پسر به دنیا اورد امان از دست مادر بزرگها

    • مریم

      این چیزها همه دروغه من دوستم ضربان قلب جنینش 171 بود پسر به دنیا اورد امان از دست مادر بزرگها

    • بدون نام

      من دوتا دختر دارم

    • فرانک

      منم حاملم تقریبا نه هفتس میگن اگه تهوع نباشه پسره توکل برخدااا .هرچی بده اعتراص ندارم

    • بدون نام

      ممنونم

    • shirin

      سلام خواهر منم دوتا پسر داره الانم حامله اس دلش دختر میخواد ولی بازم هرچی خدا داد تنش سالم باشه شکر

    • بدون نام

      من هفته شش حامله گی ام است زیاد دل بد دارم و علاقه به شیرینی دارم

    • بدون نام

      نظری ندارم

    • بدون نام

      سلام.من هفته 12هستم.همه این علایم از دختر و پسر رو قاطی دارم.نمیدونم چی باشه.فقط سالم.باشه ان شالللللللله

    • بدون نام

      من هفته ششم بارداریم یه دختر دارم هر دو تا علایم دارم خیلی دوست دارم زودتر بدونم بچه ام چی هر چی خدا بخواد

    • بدون نام

      انشاا... بچه سالم باشه ای حرفها همش مال زمان جاهلیته که میگفتن پسر خوبه و فلان

    • زهرا

      سلام منم توهفته 11هستم بچه اصلا حرکت نداره میگن پسره نمیدونم هرچی خدا بخواد

    • عسل

      من هفته هفتمم خيلي تهوع دارم شديد علاقه به ترشي دارم بچه اولمم دختره حالم سردخترم خوب بود

    • بدون نام

      سلام من ٢٦هفتمه بچمم دختره انشاالله كه صحيح وسالم بدنيا بياد دوست دارم بچه بعدى هم دختر باشه البته اول سالم بعد دختر☺️

    • زمرد

      خدا به هر کی که نی نی دلش می خواد بهش بده

      متاسفانه هر چی بده مال دختره واین خیلی غم انگیزه
      ما خانم ها در حق خودمون خیلی بد کردیم با شایعات

    • بدون نام

      منم تو هفته۱۳بارداریم هر دوتا حالت هارو دارم بچه اولمه انشاالله که سالم به دنیا بیاد

    • بدون نام

      من هفته ۵باردرایمه بعد از ده سال حامله شدم بار دوممه از قبل یه پسر دارم انشالله بچه ام سالم باشه برام دعا کنید ممنون

    • narmin

      سلام به همه من هفته 37 بارداریم. هفته اینده وقت زایمانمه. هرچی سونو دادم گفتن دختره. همه وسیله هامو دخترونه گرفتم کلی براش خوشحالم.ولی خییییلی تحرک داره. دکتره میگفت به نظرم پسره!!!!! حالا که یه هفته مونده کلی استرس دارم. خدایا فقط سالم باشه و دخمل خوشکل باشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سالم باشه جنسیتش مهم نیست چارتا دامن و پیرهن خریدی می بری عوض میکنی دیگه

    • arad

      من هفته نهمم ۲۳ام میرم برا سونو از روی ضربان قلب میشه فهمید دختره یاپسر اما من دوست دارم یه پسر سالم و زرنگ داشته باشم:-)

    • مامان سجاد

      سلام من بارداری دومم اولی پسر داشتم خیلی صبحها حالم بدمیشددیگه مشکلی نداشتم اصلا دلم باهیچ غذای یا میوه ای نبود اما این یکی خیلی حالم بده یکسره کمر درد سردرد زیر شکمم درد خیلی هم میوه دوست دارم فقط میخوام خنک شیرین باشه
      توکل برخدا فقط بچم سالم باشه هرچی خدا خودش بده راضیم

    • مامان سجاد

      میخواستپ بدونم بچه دختر زودتر تکون میخوره یا پسر

    • بدون نام

      سلام اونای که بارداری دومم کسی میدونه بچه دخترزودتر تکون میخوره یا پسر

      پاسخ ها

      • هانیه

        پسر

    • بدون نام

      سلام
      منم بچه اولمه،و هفته ۱۳ هستم،هم علائم پسر رو دارم هم دختر،به خدا قاطی کردم.برامم هیچ فرقی نداره دختر باشه یا پسر،آغامونم هرجابریم هم لباس دخترونه میگیره هم پسرونه،اسماشونم انتخاب کردم . لطفا نظر بدین.....>
      دختر :زینب
      پسر : علیسان
      مرسی

      پاسخ ها

      • هانیه

        خیلی قشنگن مخصوصاعلیسان

    • مامان سجاد

      اینقد اسم آدم انتخاب میکنه تا ماهای اخر
      بچه منم دختره اسمش میخوام بزارم ثنا
      چطوره ثنا به سجاد میاد
      میشه نظر بدین

      پاسخ ها

      • هانیه

        قشنگن ولی به نظر من یسنا زیباتره

    • میترا

      سلام من همه بهم میگفتن پسر دارمیشی الان ۱۶هفتگیمه رفتم سونوگرافی دکتر میگه نمیدونم ولی فکر کنم دختر الان من باید چیکار کنم براسیسمونی خریدن؟دماغم بزرگ شده شبا هم به سمت راست میخوابم یعنی لوازم دخترونه بخرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه چیزی بخر به درد هردوشون بخوره

    • مریم

      سلام منم بچه اولم یه دخمله نازو خوشگله الان باردارم شونزده هفتمه فردا میخوام برم سونو ببینم چیه .والا علایم بالارو هم از دختر دارم هم پسر ولی هر چی خدا بده فقط سالم باشه همسرم میگه کاشکی اینم دخمل باشه ایشالا نی نی همه سالم باشه

    • مریم

      سلام درعرض دو روز 4نفرررر بهم گفتن از چشات و رنگ و روت معلومه حامله ای!!!!!!!!!سه ماهه پریود نشدم ولی خب قبلا هم اینجوری بودم اصلا پریودم تنظیم نیس .بعد حمام کمر درد شدید میگیرم .ب نظرتون حاملم؟؟توروخدا ج بدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب یه بیبی چک بزار یا برو آزمایش بده

      • هانیه

        بی بی چک محاله اشتباه بشه حتما بی بی چک بزن

    • مریم

      اینطور ک تو داری میگی معلومه حامله ای عزیزم

    • بانووووو

      ان شاالله خدا به همه بچه ی سالم بده ،پسر ودختر بودن واقعا مهم نیست، علایم پسر ودختر بودن رو توسایت های مختلف جابجا نوشتن من گیج شدم،هرکه یه چیزی میگه ،من هفته ی 7 ام،دکترهم وقت نداره برم پیشش،همش میندازه روزهای بعد ،به نظر شما دیر نمیشم برم دکتر

    • ارام

      منم باردارم وهمه علامت های پسر ودختر وداشتم وسونو رفتم گفتن دختره حرفای فدیمی هام همش دورغ .

    • بدون نام

      بچه فقط سالم باشه به گفته قدیمی ها من علامت بچه پسر و داتم که سونو گرفتم دختر بود یه پسرم دارم برام فقط بچه سالم باشه همه این حرفای مادر بزر گام دورغ.

    • راحله

      سلام من الان ده روز ازم گذشته دوبار بی بی چک دادم باردارم خیلی دلهره دارم خیلی برام دعاااااااا کنید تو رو خدا اول بچه سالم باشه بعدشم پسر باشه من خیلی پسر میخوام اینم بچه چهارمم هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام اول از همه خدا بنده سالم وسالح بده هرچی بده من راضیم منم خیلی دوس دارم بچه دومم پسر باشه برام دعا کنید

    • هانا

      امیدوارم همه مامانت نی نی هاشون سالم بدنیا بیاد،منم تو هفته ۱۳‌هستم،پوستم شفافتر از قبله ولی من کلا عادت دارم بطرف راست میخوابم،حالت تهوع هم ک دیونم کرده، نی نی اولمه خیلی دوست دارم زودتر بفهمم ک دخمله یا پسر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم برای تهوع قرص دیمیترون بخور

    • زهرامددی

      سلام ب همه من هفته 24حاملگیم و الانم نمیدونم چیه و واسمم مهم نیس پسر باشه یا دختر فقط سالم باشه ی پسره 3ساله دارم

    • زهرا

      سلام به همه ماماناي گل، من هفته هفتم بارداري هستم قبل از بارداري هر كي منو ميديد ميگفت بچه ات پسر ميشه، اون علايم بالا فقط سمت رأست خوابيدن رو دارم، هيچ ميلي به غذا ندارم حتي گرسنه هم باشم ولي سرسفره برم با ميل ميخورم بيشتر هم سبزيجات ميخورم. انشالله مشخص بشه ميام مينويسم قديميا راس ميگن يا نه ☺️

    • بدون نام

      سلام ان شاء الله نی نی هاتون سالم بدنیا بیاد.منم دوتا دختر دارم الانم حامله ام از خدا خواستم ایندفعه پسر باشه سالم باشه.

    • رهاخانوم

      سلام عزیزان شک نکنین اگه بینی تون چاق بشه حتما دختره

    • فریبا

      سلام به همگی من رفتم سونو دادم البته ان تی گفتن مشکوکه به دختر به نظر شما ممکن دختر باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام به من هم همینو گفتن منم شک دارم خدا بنده سالم بده هر چی صلاح بدونه خدا خوبه

    • بدون نام

      سلاام .من ۱۸هفته ام همه علایم بالارو دارم ب چپ خیلی میخوابم هیچ تغییری ام نکردم .سونو رفتم گفتن دختره .بچه اولمه

    • بدون نام

      سلام فریبا جون چندهفته بود رفتی سنو ان تی ؟؟بعد اگه میشه علایمتو بگو تا دقیق بگم نی نیت دخمله یا پسمل

    • سمیه

      کلا حدس زدن جنسیت برای بقیه تفریحه، من علایم پسر را دارم و جنینم دختره، از خدا فقط بچه سالم و صالح میخوام،

    • بدون نام

      سلام ببخشید بی ادبی نباشه ميگم من پریود نا منظم دارم رفتم دکتر گفت هیچ مشکلی نداری چون یکم چاق شدم نا منظم شده آیا با یه بار اقدام میتونم بچه دار بشم

    • رها

      سلام خانومی اگه رفتین دکتر سالم بودین و جواب ازمایشا خودتون و اغات نرماله اره با یکی دوبار مراجعه کردن به دکترمتخصص زنان زایمان حتما باردار میشین انشاالله

    • الینا

      منم بچه اولم دختر بود...الان باردارم ۸ هفتمه...از خدا فقط میخوام سالم باشه...جز خداوند هیچ کس از رحم خبر نداره...من سر حاملگی اولم همه گفتن پسره ولی خدا رو شاکرم که دختر خوشکل دارم...مادرا فقط حرفشون یه چیزی باشه اونم سالم و صالح بودن فرزندشون باشه....

    • مانا

      سلام دوستان من هفته ی نهم بارداریمه دوست دارم هفته ها زودتر بگذره برای هم دعا کنیم

    • شکوه

      منم یه دختر ۷ ساله دارم،سر حاملگیم حالت تهوع شدید داشتم و اوایل باردار به شدت لاغر و زشت شده بودم و در طول حاملگیم خیلی شکمم کوچیک و رو بالا بود.

    • آمنه

      سلام به همه منم الان هفته ۱۱هم هستم وهفته دیگه باید برم سونو دوتاپسر دارم خیلی دوس دارم این دختر بشه ولی باز میگم هرچی خدا بخواد علاقه زیادی به شیرینی جات و لواشک و خیارشور دارم به نظرتون میتونه بچم وختر باشه بازم توکل بخدا انشالله بچه همه سالم باشه.برای هم دعا کنیم

    • نفیس

      بچه هدیه خداست. آدم هدیه را که تعیین نمیکنه چی باشه.خدا به من بی منت و بدون دوا دکتر بچه داد. الان 4 ماهمه نمیدونم چیه فقط میگم خدایا شکرت که منو لایق مادر شدن دونستی ان شاالله همه کسایی که دوست دارن مادر بشن به حق فاطمه زهرا زودتر مادربشن

    • بدون نام

      سلام به همه عزیزان منم هیجده هفته هستم بچه سومم همه گفتن دختره ولی رفتم سونوپسربودخداراشکرانشاالله سالم باشه

    • بدون نام

      کاربر مانا میشه بگی الان چه حسی داری؟خواهش میکنم

    • بدون نام

      خواهرمن سر دوتا بچش هم چاق هم بیریخت هم دماغ چاق ولی هردو پسر...خوراکی سر یکیش ترشی میخورد دومی شیرینی...اصلانم معلوم نمیکنه...

    • بدون نام

      منم باردارم تمام این ویژگی هارودارم نمیدونم پسرمیشه یادختر
      فقط خداکنه هرچی باشه سالم وعاقبت بخیربشه

    • انیس

      سلام دوستان به نظرمنم فقط فقط خدا میدونه چیه بچه بقیه چرته من سومین شکمم رو باردارم دوتا پسرماه دارم اینم به نیت دختر آوردم ویارم هم شبیه دختره هم پسر سونو گفته پسره انشالله که هر چیه فقط سالم باشه

    • مریم

      سلام منم هفته نهم بارداریمه خیلی دوست دارم بچم پسر بشه اسمشو علی اصغر بزارم برام دعا کنید امام حسین منو لایق بدونه اسم پسرشو رو اسم پسرم بزارم.دعا کنید.

    • سارا

      منم باردارم بچهددوممه خدا هرچی میده به ولی سالم باشه

    • بدون نام

      باچی درشیکمی مادر تیکو ندار

    • پری

      منم بچه دومم هست از خدا میخوام اول سالم وصالح بعدش پسر باشه برام دعا کنید ممنون

    • Zahra

      سلام من هفته ۸ بارداریمه ۱۲ماه اقدام کردم برای بارداری که سر ۱۲ ماه حامله شدم خیلی ناراحت بودم فکر میکردم مشکل دارم ولی دکتر گفته بود هم خودت سالمی هم شوهرت. همسرمم تو این دوران خیلی فشار میاورد که چرا حامله نمیشی من بچه میخوام الان خداروشکر حامله ام همسرم دختر دوس داره من خودم پسر دوس دارم هرچی باشه فقط سالم باشه انشالله هر کسی هم مشکل بارداری داره دعا کنیم که مادر شدنو تجربه کنه

    • پریسا

      سلام هر کوفتی که میخواد باشد فقط سالم صالح باشد .دخترم باشد

    • پرستو

      سلام من هیجده هفتگی ایم سونو دادم گفت پسر سونو اولم تو دوازده هفتگی رفتم همون موقع هم گفت پسر باورم نمیشد اینقدر زود معلوم باشه ولی خیلی زود تکون خورد میگن بچه پسر زود تکون میخوره دماغمم چاق شده حسابی ایشالا سالم باشه...

    • زهرا

      سلام من هفته ۱۲ بارداریم هم علامت دختر دارم هم پسر سونوی ان تی گفت بیشتر شبیه دختر شوهرم پسر دوس داره بچه اولم دختره خودم برام فرقی نداره هرچی باشه فقط سالم باشه

    • بدون نام

      من اولین بچه ام هست توهفته۱۴هستم درسونوگرافی قبلیم گفتن نبض جنین ۱۶۴هست پس دختره بعدپرسیدم سالمه گفتن بله خداروشکر ازخوشحالی فوری رفتم براش لباس سرهمی خریدم همه میگن پسردارمیشی ولی اصل موضوع سالمی کوچولوهامونه

    • مژگان

      من هفته 22 بارداریم.فردا قراره برم سونو .خیلی استرس دارم.دماغم و لبم بزرگ شدن همه میگن دختره.واسه خودمو شوهرم سالم بودنش مهمه.همین ک باردارم خدارو شکر میکنم

    • باران

      سلام منم ۷ هفتمه امروز برای اولین بار صدای قلب بچمو شنیدم خیلی خوشحالم انشالا که سالم باشه

    • بدون نام

      من نه هفه ام .دتا دختر دارم هم علايم دختر دارم دماغم ورم كردهتور خدا دعا كنيد پسر باشه اين دفعه

    • اول

      فقط سلامت باشه .خدا

    • بدون نام

      سلام من هفت هفته هستم و اولین بچه ام هست خیلی دوست دارم بدونم دختره یا نه

    • بدون نام

      سلام من هشت هفتمه سونو هفت هفته رفتم سمت چپمه چیزای ترش شور خیلی میخورم سمت چپ هم میخوابم بچه اولمه دوست دارم زود بفهمم دختره ی پسر

    • بدون نام

      سلام من ۱۵ هفته ام دوتا دختر دارم دوست دارم این پسر باشه لطفاً برام دعا کنین خسته شدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج