۱۷۵۴۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس دیگر صادقیان را نمی‌خواهد؟

به نظر می رسد که مدیران باشگاه پرسپولیس بخاطر حواشی تمام نشدنی بازیکن خود، قصد دارند تا با وی قطع همکاری کنند.

طرفداری: از درون باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که بعد ازمصدومیت ها و حاشیه های تمام نشدنی اخیر پیام صادقیان، مدیران این تیم به فکر فسخ قرارداد با این بازیکن هستند.

از آنجایی که مدیران باشگاه پرسپولیس معتقد هستند پیام صادقیان کارایی مناسبی در فصل جاری نداشته است، قصد دارند تا در مورد وضعیت این بازیکن به زودی جلسه ای ویژه را با حمید درخشان برگزار کنند و نظر وی را در مورد ماندن یا نماندن صادقیان در پرسپولیس جویا شوند و در صورت جلب رضایت سرمربی تیم، این بازیکن را به فروش برسانند.

به نظر می رسد که مصدومیت های پیاپی صادقیان در چند ماه اخیر که باعث شده است این بازیکن بعد از اتمام محرومیتش نتواند آنچنان برای پرسپولیس بازی کند، به علاوه بحث طلب حق رشد از طرف باشگاه ذوب آهن و ملزم بودن پرسپولیس به پرداخت این پول ، موجب شده است که مدیران پرسپولیس به فکر فسخ قرارداد صادقیان باشند.

در همین رابطه معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه خود راجع به جلسه با حمید درخشان گفت:" ما بعد از شنیدن نظر درخشان، درباره صادقیان تصمیم می‌گیریم."

علی جمشیدی معاون حقوقی باشگاه همچنین درباره‌ بحث حق رشد و پیگیری باشگاه ذوب آهن نیز گفت:" ما طبق قرارداد صادقیان به او پول داده‌ایم و نمی‌توانیم به خاطر این بازیکن یک پولی هم به ذوب‌آهن بدهیم. ضمن اینکه کلا خودمان هم درباره صادقیان بحث داریم. قرار است درباره او با درخشان مشورت کنیم و بعد از شنیدن نظرات او برای این بازیکن تصمیم بگیریم."

با توجه به این صحبتها و مسائل موجود پیرامون پیام صادقیان که احتمال جدایی وی را بالا می برد، حالا باید منتظر ماند و دید که آیا حمید درخشان به عنوان اصلی ترین فرد تصمیم گیرنده در مورد آینده صادقیان، آیا راضی به جدایی بازیکن جوان تیم خود خواهد شد یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج