۱۷۵۵۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش به تکذیبیه دولت درباره پیام اسرائیل

صهیونیست ها از نماینده سازمان ملل در لبنان درخواست خودداری از تشدید اوضاع پس از عملیات قنیطره و بر قراری آرامش را داشته اند که وی نیز این مساله به معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران منتقل کرده است.

خبرگزاری خانه ملت: صهیونیست ها از نماینده سازمان ملل در لبنان درخواست خودداری از تشدید اوضاع پس از عملیات قنیطره و بر قراری آرامش را داشته اند که وی نیز این مساله به معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران منتقل کرده است.

علاالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در گفت و گو با خبرنگار مجلس نیوز(پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت) با اشاره به تکذیبیه سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص خبر منتشره درباره دریافت پیام از رژیم صهیونیستی برای خودداری از تشدید اوضاع پس از عملیات قنیطره گفت: تکذیبیه سرکار خانم افخم سخنگوی وزارت امور خارجه حرکتی دیپلماتیک بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: در ذیل این تکذبیه آمده است که نماینده سازمان ملل در بیروت به آقای امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقایی وزرات امور خارجه پیام داده است که از حزب الله درخواست آرامش دارد.

وی ادامه داد: بنده در مصاحبه با العالم منبع خبر را ذکر نکردم که سرکار خانم افخم منبع خبر را نیز ذکر کردند.

بروجردی هم چنین تصریح کرد: صهیونیست ها از نماینده سازمان ملل در لبنان درخواست خودداری از تشدید اوضاع پس از عملیات قنیطره و بر قراری آرامش را داشته اند که وی نیز این مساله به معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران منتقل کرده است و نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور لبنان پیش از این در گفتگو با معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه از کشورمان برای برقراری آتش بس درجنوب لبنان درخواست کمک کرده بود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انها درخواست کرده اند تا آرامش بعد از حمله حزب الله در شبا که عکس العمل جنایت صهیونیست ها درجولان بوده است که این موضع صهیونیست ها نشان دهنده عقب نشینی و استیصال و ضعف صهونیست ها است و باید تاکید کنم که ضعف صهیونیست ها نیازی به تکذیب ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج