۱۷۵۶۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عنایتی: فعلا به خداحافظی فکر نمی‌کنم

مهاجم اسقلال گفت:‌ فعلا به خداحافظی از فوتبال فکر نمی‌کنم اما قطعا قبل از اینکه ناسزا بشنوم خداحافظی می‌کنم.

خبرگزاری تسنیم: رضا عنایتی در مورد وضعیت استقلال در آستانه بازی فردا با سایپا گفت: بعد از شکست دادن سپاهان از لحاظ روحی در وضعیت بسیار خوبی هستیم و می‌خواهیم در بازی با سایپا هم ۳ امتیاز را بگیریم. با حریفی قوی بازی داریم و سایپا امسال خوب نتیجه گرفته است. مطمئنا کار ما سخت است ولی برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز برد نداریم.

مهاجم استقلال در ادامه در خصوص مشکلات مالی بازیکنان این تیم که سر و صدای برخی از آنها را درآورده است تاکید کرد: این موضوع نباید برای تیم ما دردسرساز شود. بازیکنان حق دارند چرا که روی پول قراردادی که بستند برنامه ریزی کرده‌اند. اگر مشکلات مالی برطرف نشود استقلال از این موضوع ضربه خواهد خورد.

عنایتی در مورد شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: صحبت از قهرمانی خیلی زود است. باید بدانیم که از دست دادن امتیاز در هر بازی، یعنی یک گام رو به عقب برداشتیم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. باید در هر مسابقه مثل همین بازی با سپاهان انگیزه داشته باشیم.

وی در مورد اینکه اصلی‌ترین رقیب استقلال برای قهرمانی چه تیمی است اظهار داشت: فعلا که نمی‌توان فقط از یک تیم اسم برد. در حال حاضر چهار، پنج تیم دنبال قهرمانی هستند و تیمی قهرمان می‌شود که کم امتیاز از دست بدهد. باز هم می‌گویم که هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید در همه دیدارها فقط برای برد بازی کنیم. الان با صدر جدول ۳ امتیاز فاصله داریم و این فاصله در بازی‌های باقی مانده خیلی راحت قابل جبران است. اگر در هر بازی مثل همین بازی با سپاهان باشیم می‌توانیم قهرمان شویم.

مهاجم ۳۸ ساله استقلال در خصوص افت فنی امیرحسین صادقی آن هم در حالی که بازوبند کاپیتانی از او گرفته شده است گفت: امیرحسین بازیکن بزرگی است که مطمئنا به روزهای خوب خودش باز خواهد گشت. قرار بود او بازوبند را بگیرد ولی خودش اصرار کرد که من کاپیتان باشم. در استقلال این مسائل زیاد مهم نیست و ما بیشتر به فکر موفقیت تیم هستیم.

عنایتی در پایان در مورد شایعه خداحافظی‌اش از فوتبال در پایان این فصل گفت: فعلا تصمیمی برای خداحافظی ندارم و الان هم فقط به موفقیت استقلال فکر می‌کنم. تا زمانی که شرایط بدنی‌ام اجازه بدهد بازی می‌کنم ولی مطمئن باشید قبل از اینکه ناسزا بشنوم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج