جاباما
۱۷۵۶۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پیش بینی: ویندوز فون محبوب تر از آیفون تا سال ۲۰۱۵

سیاری از کاربران، سیستم عامل ویندوز فون را آنقدرها هم جدی نگرفته اند و هنوز آن را در مقایسه با دیگر سیستم عامل های قدرتمند موجود، گزینه بزرگی به حساب نمی آورند. اما موسسه های تحقیقاتی بزرگی مانند IDC، گارتنر و iSuppli معتقدند که این سیستم عامل می تواند از نظر تعداد کاربران بر iOS غلبه کند و آنها پیش بینی می کنند تا سال ۲۰۱۵ شاهد این اتفاق باشیم.

برترین ها به نقل از نارنجی : بسیاری از کاربران، سیستم عامل ویندوز فون را آنقدرها هم جدی نگرفته اند و هنوز آن را در مقایسه با دیگر سیستم عامل های قدرتمند موجود، گزینه بزرگی به حساب نمی آورند. اما موسسه های تحقیقاتی بزرگی مانند IDC، گارتنر و iSuppli معتقدند که این سیستم عامل می تواند از نظر تعداد کاربران بر iOS غلبه کند و آنها پیش بینی می کنند تا سال ۲۰۱۵ شاهد این اتفاق باشیم.

پیش بینی: ویندوز فون محبوب تر از آیفون تا سال ۲۰۱۵

بررسی دو موسسه گارتنر و IDC می گوید ویندوز فون می تواند تا سال ۲۰۱۵ تا ۲۰ درصد سهم بازار تلفن های هوشمند را در اختیار خودش بگیرد و تحقیق موسسه iSuppli هم به نتیجه ای مشابه یعنی ۱۶.۷ درصد رسیده است. این بررسی همچنین پیش بینی می کند که سهم اپل در بازار تا سه سال آینده از ۱۸ درصد به ۱۶.۶ درصد افت پیدا کند.

در نمودار پایین می توانید پیش بینی تغییرات سهم سیستم عامل ها در بازار را طی سال های آینده مشاهده کنید.

به نظر می رسد همکاری مشترک نوکیا و مایکروسافت با زیرساخت های قوی شان تاثیر عمده ای در این پیشرفت داشته باشد. جالب اینجا است که این بررسی ها نشان دهنده این است که ویندوز فون و آی او اس به شدت با یکدیگر رقابت می کنند در حالی که اندروید تقریبا مسیر خودش را طی می کند.

پیش بینی: ویندوز فون محبوب تر از آیفون تا سال ۲۰۱۵

بر اساس این پیش بینی ها سهم اندروید تا سه سال آینده به ۵۸.۱ درصد خواهد رسید. البته در این جنگ نباید فراموش کنیم که اپل هم بیکار ننشسته است و خبرهایی به گوش می رسد که امسال قرار است شاهد یک آیفون جدید با تغییراتی عمده باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی صدیقیان

      i

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج