۱۷۵۶۷۹
۶ نظر
۵۳۲۲
۶ نظر
۵۳۲۲
پ

همه آنچه باید از کارت های تخفیف بدانیم

اگر اهل جست و جو و کار در اینترنت باشید، حتما با تبلیغ کارت های تخفیف زیادی رو به رو شده اید. کارت های تخفیفی که شما را وسوسه می کنند با مبالغ کمتری، خدمتی که می خواهید را دریافت کنید.

همه آنچه باید از کارت های تخفیف بدانیم





روزنامه هفت صبح: اگر اهل جست و جو و کار در اینترنت باشید، حتما با تبلیغ کارت های تخفیف زیادی رو به رو شده اید. کارت های تخفیفی که شما را وسوسه می کنند با مبالغ کمتری، خدمتی که می خواهید را دریافت کنید. کارت های تخفیف آنقدر متنوع هستند که تقریبا همه نوع خرید و تفریحی را پوشش می دهند.

اگر می خواهید برای یک عمل جراحی دهان اقدام کنید، یا اینکه برنامه پروتز دندان های تان را دارید می توانید با خرید یک کارت تخفیف از این شرکت ها به قیمتی کمتر از 100 هزار تومان از خدمات گران قیمت پزشکی بهره ببرید. اگر در بین رفقا و خانواده پرس و جو کنید، احتمالا به افرادی بر می خورید که با کارت تخفیف به یک آژانس گردشگری مراجعه کرده و با گرفتن یک تخفیف جانانه به شهرهایی مثل کیش، مشهد، قم و شهرهای تفریحی شمال کشور سفر کرده اند. این شرکت ها برای سینما رفتن شما هم برنامه ریزی کرده اند.

بلیت های شش هزار و 500 تومانی پردیس های سینمایی تهران و بعضی شهرستان ها باعث می شود افراد با گرفتن 20 تا 50 درصد تخفیف از این کارت ها به تماشای فیلم مورد علاقه شان بروند. رفتن به رستوران ها و کافی شاپ های طرف قرارداد با این کارت ها یکی از معمول ترین خریدها با چنین کارت های تخفیفی است. خوردن یک پیتزای 25 هزار تومانی با کارت تخفیف 30 درصدی بیشتر به آدم می چسبد. برای تهیه یک کارت تخفیف می توانید به یک کافی نت یا دکه روزنامه فروشی مراجعه کنید. در سایت های اینترنتی هم می توانید نمونه های مختلف آن را پیدا کنید.

همه آنچه باید از کارت های تخفیف بدانیم

دندان تان را با ۵۰۰ هزار تومان روکش کنید

هزینه های پزشکی آنقدر زیاد است که همه به دنبال بیمه های طلایی، بیمه های درمان گروهی، بیمه تامین اجتماعی، بیمه درمان تکمیلی و امثال آنها هستند. اینقدر بیمه های مختلف خدمات درمان مختلف ارائه می کنند که خیلی از افراد دیگر نیازی به گرفتن تخفیف ازدرمانگاه های خصوصی نمی بینند. اما شرکت های تخفیف دهنده در مدل های مختلف به مشتریان شان کارت تخفیف ارائه می کنند.

در بین هزینه های پزشکی، هزینه درمان دندانپزشکی، جراحی و عمل بینی و کاشت مو، گران ترین تعرفه ها را دارند. یکی از این شرکت ها یک کارت اعتباری یک ساله به مشتری های خود می دهد که بیماران می توانند از درمانگاه ها و مطب دندانپزشکان طرف قرارداد این شرکت بین ۳۰ تا ۷۰ درصد تخفیف بگیرند. از یک کارت تخفیف می توانند همه اعضای یک خانواده چهارنفره استفاده کنند. به عنوان مثال ویزیت و تشکیل پرونده جراح دندانپزشک که ۱۵ هزار تومن است برای شما رایگان خواهدبود.

همین تخفیف ۱۰۰ درصدی برای ویزیت دندانپزشک متخصص که به صورت آزاد ۲۰ هزار تومان دریافت می کند برقرار است. مثلا ترمیم دندان در مدل های مختلف بین ۱۴۰ تا ۲۰۰ هزار تومان هزینه برای شما دارد اما تخفیف های این شرکت باعث شده تا این رقم ها به ۷۰ تا ۱۱۰ هزار تومان کاهش پیدا کند.

روکش دندان با تعرفه یک میلیون تومانی جزو هزینه های سرسام آور دندانپزشکی است اما با کارت تخفیف این شرکت هزینه شما نصف می شود. حتی پروتز هر دو فک دهان تعرفه دو میلیون تومانی دارد، اما اگر با این کارت تخفیف به درمانگاه بروید می توانید ۵۰۰ هزار تومان کمتر خرج کنید. با ۸۳ هزار و ۷۰۰ تومان هزینه کردن و خرید یک کارت تخفیف از این شرکت، می توانید از همه این خدمات استفاده کنید.

همه آنچه باید از کارت های تخفیف بدانیم

کارت اعتباری بخرید، در قلک پس انداز کنید.

یک شرکت دیگر طرحی دارد که براساس آن می توانید خانوادگی تخفیف بگیرید. فرض کنید در یک خانواده پنج نفره کههرکدام کارت شتابی خود را در باشگاه به نام پدر خانواده ثبت کرده اند از مراکز اعتباری و امتیازی باشگاه تخفیف این شرکت استفاده کرده اند. اگر فرض کنیم که این پنج کارت مبلغ یک میلیون تومان در طول یک ماه خرید کرده اند و به طور متوسط هم ۲۰ درصد تخفیف داشته اند بنابراین مبلغ پس انداز این خانواده از محل استفاده از تخفیف های شرکت ارائه دهنده این خدمات، برابر با دو میلیون تومان خواهدبود.

این شرکت ادعا می کند این میزان پس انداز را تنها به حساب سرپرست خانواده واریز می کند. این شرکت طرح را ارائه می کند که براساس آن عضو باشگاه مشتریان می تواند به ازای هر خریدی که انجام می دهد و مبلغ خرید را از محل حساب بانکی کارت صادرشده تسویه می کند، بابت درصدی از خرید، امتیاز ویژه ای دریافت می کند.

این امتیاز می تواند هم به صورت تخفیف باشد و به کارت او بازگردانده شود و هم می تواند به صورت امتیاز عددی بوده و در سطوح متفاوت در حساب فرد منظور شود. به عنوان مثال اگر شخصی ۵۰ هزار تومان خرید کند و فروشگاه پنج درصد تخفیف یا امتیاز به خریدار بدهد، بعد از خرید در روش اول یعنی برگشت به کارت، پنج درصد تخفیف، یعنی دو هزار و ۵۰۰ تومان از خرید ظرف ۴۸ ساعت آینده به کارت مشتری برگردانده می شود و عضو می تواند دوباره خرید کند.

اما در روش دوم یعنی امتیاز عددی به ازای ۵۰ هزار تومان خرید، پنج امتیاز دریافت می کند که در حساب او منظور می شود. در این روش مثلا زمانی که امتیازات مشتری باشگاه به ۵۰ واحد رسید، یک هدیه می گیرد و یا در قرعه کشی شرکت داده می شود.

برای کسب و کارتان پیامک تبلیغاتی بدهید آن هم با تخفیف

یک شرکت دیگر کارت تخفیفی را ارائه می کند که می توان با ۴۸ هزار تومان آن را خریداری کرد. این شرکت تخفیف های مختلفی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. از چاپ ست های اداری بگیرید تا تخفیف استخر و مجموعه های ورزشی. این شرکت با همان رقم ۴۸ هزار تومان، یک سامانه ارسال پیامک با ظرفیت ۱۰۰ هزار تومان پیامک در اختیار مشتریان قرار می دهد. ضمن اینکه علاوه بر این میزان شارژ، ۵۰۰ پیامک دیگر نیز به عضو باشگاه خود هدیه می دهد.

این شرکت با برخی شرکت های بیمه گر قرارداد داشته و برای بیمه عمر و سرمایه گذاری ۱۰ درصد تخفیف می دهد. این شرکت ۱۰ درصد نیز برای بیمه نامه مسئولیت تخفیف می دهد. کسانی که می خواهند خانه یا محل کار خود را بیمه آتش سوزی کنند هم می توانند از تخفیف ۱۰ درصدی بهره ببرند. انواع دیگری از بیمه هم هستند که این شرکت به خاطر آنها تا ۶۰ درصد تخفیف می دهد.

با کارت تخفیف، ۲۰ درصد ارزان تر غذا بخورید

یک شرکت ارائه دهنده خدمات تخفیفی به مشتریان خود برای رستوران ها و کافی شاپ های مختلف تخفیف های ۱۰ تا ۲۵درصدی می دهد. این شرکت برای سه رستوران سنتی در تهران و حوالی کریم خان و سهروردی، تخفیف های ۱۰ تا ۲۵ درصد ارائه می کند. همین مقدار تخفیف را برای یک سفره خانه سنتی هم پرداخت می کند. در کنار این رستوران ها، فروشگاه های لباس و کفش چرم طرف قرارداد با این شرکت نیز به مشتریان ۱۴-۱۵ درصد تخفیف می دهند. همین شرکت برای استخرهای طرف قرارداد خود در صد ۴۰ تخفیف می دهد. این استخرها یکی مخصوص بانوان و دیگری ویژه آقایان است که به دارندگان این کارت به علاوه یک نفر همراه، ۴۰ درصد تخفیف می دهند.

با کارت تخفیف به سینما بروید

یک بانک خصوصی به مشتریان علاقه مند خود، سینما کارت می فروشد. آن طور که این بانک اعلام کرده معادل ۲۰ درصد مبلغ شارژ به صورت هدیه در کارت مشتری اضافه خواهندنمود که در خریدهای بلیت سینما می تواند مورد بهره برداری قرار گیرد. این کارت در تمام استان هایی که مراکز استان هایشان سینما دارند، قابل پذیرش است. این بانک حتی در طول جشنواره فجر که این روزها در حال برگزاری است هم قابل استفاده است.

بنابراین بلیت پنج هزار تومانی اغلب سینماها و پردیس های سینمایی کشور به چهار هزار تومان کاهش پیدا می کند. یک موسسه خصوصی دیگر که در رشته های مختلف کارت های تخفیف ارائه می کند، برای بلیت سینما در سراسر استان های کشور نیز تخفیف درنظر گرفته است. اگر در مشهد زندگی می کنید می توانید از تخفیف بلیت سینما از ۲۰ تا ۵۰ درصد بهره ببرید. در رشت این تخفیف به میزان ۳۲ درصد برای یک سینما ارائه می شود

همه آنچه باید از کارت های تخفیف بدانیم

با کارت تخفیف در پارک های آبی معروف مشهد شنا کنید

دکه های روزنامه فروشی در مشهد برای استخرها و مجموعه های ورزشی و آبی مختلف تخفیف های خوبی می دهند. زائران امام رضا (ع) و مسافران مشهد در هر سفر با انبوهی از تبلیغات همراه با تخفیف رو به رو می شوند. تبلیغات بازرگانی تلویزیون و روزنامه ها هم که پر است از این گونه مجموعه های ورزشی. این حجم تبلیغات خیلی ها را وسوسه می کند تا یک بار هم که شده در این پارک های آبی شنا کنند.

برای معروف ترین پارک آبی مشهد می توانید بلیت بزرگسالان آن را که ۲۴ هزار تومان قیمت دارد، با تخفیف های ۲۰-۳۰ درصدی بخرید. یک پارک آبی دیگر هم که بلیت ۱۴ هزار تومانی می فروشد را می توانید با مراجعه به دکه های روزنامه فروشی و کافی نت های مختلف این شهر زیارتی و سیاحتی، کارت های تخفیفی بخرید و با آنها این بلیت را با هزینه کمتر از ۱۰ هزار تومان بخرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      اولین کارت تخفیفی که دیدم شهروند کارت بود که از سال 84 با یک وبلاگ شروع به کارکرده بود . و میشه اونو جد کارتهای امروزی دونست .
      تا اونجا که خبر دارم الان یکی از کارتهای تخفیف با مزایای زیادی هست که تو سایتشون ذکر شده .
      در ضمن اولین شرکتیه که شما از طریق تلگرام هم میتونی ازش تخفیف بگیری و این نمونه کارش لااقل تو ایران هنوز بینظیر و تکه .

    • کارت تخفیف

      سلام
      ممنون از مطالب مفید و ارزندتان .

    • راهی

      به نظرم بهترین کارت تخفیف موجود در بازار گنج کارت هستش
      فوق العادست

    • بدون نام

      سلام ببخشید کارت خدمات درمانی با ۵۰ درصد تخفیف راست واقعا

    • علی راستین

      بهترین کارت تخفیف راهیان سلامت هست

    • سیداحمدبابائی

      لطفاپیامک واطلاع رسانی کامل نمائید.بمن پیام آمده که کالای رایگان ومعیشتی.ولی نمیدانم چراشش قلم رایگان هست.وانها چه چیزی هستن.ومابقی اجناس چه وهزینه چقدرمیشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج