جاباما
۱۷۵۸۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عابدینی: کفاشیان از فدراسیون نمی‌رود

عضو مجمع فدراسیون فوتبال با بیان اینکه با تغییرات اخیر این فدراسیون علی کفاشیان در پست ریاست ماندنی خواهد بود، گفت: بعضی از نمایندگان مجلس با صحبت درباره فوتبال، دنبال فرافکنی هستند.

خبرگزاری مهر: امیر عابدینی درباره تغییرات فدراسیون فوتبال و حضور علیرضا اسدی و محمود اسلامیان به عنوان دبیر کل و نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با بیان مطالب فوق اظهار کرد: این اتفاقات خوبی است که در فوتبال رخ داده و باید آن را به فال نیک گرفت. به نظرم آدم‌های کارآمدی به فدراسیون اضافه شده‌اند. البته راجع به مهدی محمد نبی و کارآمدی او صحبتی نمی‌کنم چون او در این مدت کاربلد شده بود.

وی افزود: اسدی آدم با تجربه و از نیروهای فعال و مورد تایید است. او فوتبالی هم هست و مدرک دکترای او هم راجع به ورزش است. اگر نظر مرا بخواهید باید بگویم این آمد و شدها به نفع جامعه فوتبال است و امیدوارم آنها در مجمع هم رای بیاورند.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال تغییر رئیس فدراسیون فوتبال هم گفت: همین تغییر و تحولات صورت می‌گیرد که کفاشیان در پست خودش بماند! دلیلی برای تغییر رئیس فدراسیون نیست و او به کارش ادامه خواهد داد.

عابدینی همچنین با تاکید بر اینکه اسلامیان گزینه وزارت ورزش برای فدراسیون فوتبال نیست، تصریح کرد: اسلامیان را خود کفاشیان انتخاب کرد. قرار بود بین مهدی کرباسیان و محمود اسلامیان یکی به عنوان نایب رئیس انتخاب شود که در نهایت اسلامیان به این پست رسید.

وی در پاسخ به این سئوال که «برنامه بعدی فدراسیون فوتبال با تغییرات صورت گرفته چیست»؟ اظهار کرد: فدراسیون باید برای تیم‌های ملی سازمان منضبطی را تشکیل بدهد تا مشکلات را از تیم‌های پایه برطرف کند. ضمن اینکه درآمدزایی هم در دستور کار فدراسیون قرار دارد.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال با انتقاد از صحبت‌های یکی از نمایندگان مجلس علیه فوتبال، گفت: آن نماینده مجلس صحبت‌هایی را مطرح کرد که باورش برای من سخت بود. بعضی از نمایندگان به سادگی همه را متهم کرده و فرافکنی می‌کنند.

عابدینی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایطی که شرکت‌های بزرگ مشکلات زیادی دارند، اختلاس‌های زیادی در کشور صورت می‌گیرد و مشکلات عدیده دیگری وجود دارد، این درست نیست که این مشکلات را رها کرده و دلسوز فوتبال شویم! جامعه فوتبال پولی را هزینه کرده که خودش آنرا درآورده بود. یک هزارم اتفاقات جاهای دیگر کشور در فوتبال رخ نمی‌دهد ولی دوستان مدام فکر می‌کنند تا برای از بین بردن فوتبال یک راه جدید پیدا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج