۱۷۶۰۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماجدی: مرخصی کرار شایعه است

سرپرست تیم فوتبال استقلال شایعه درخواست مرخصی کرار در تمرین روز گذشته را رد کرد.

خبرگزاری فارس: میرشاد ماجدی در خصوص شایعه‌ای که پیرامون سه کارته بودن رضا عنایتی مطرح شده است، اظهار داشت: اصلاً چنین موضوعی نیست و من آنقدر تجربه دارم که هرگز دچار چنین اشتباهاتی نشوم.

وی افزود: عنایتی در بازی گذشته اصلاً کار زردی دریافت نکرد ضمن آنکه طبق قانون سازمان لیگ هر بازیکنی که در نیم‌فصل به تیم دیگری اضافه شود عملاً کارت‌های نیم‌فصل اولش بخشیده خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پس چطور کارت زرد میلاد سلیمان‌فلاح از زمان حضور در نفت مسجدسلیمان بخشیده نشده،‌ گفت: من با آقای فتاحی از مسئولان فدراسیون صحبت کردم و این مسئله مشروط بود و شما مطمئن باشید مشکلی وجود نداشته و عنایتی هم کارت زردی را در بازی قبل دریافت نکرده بود.

سرپرست استقلال ضمن خوشحالی از پیروزی تیمش گفت: من به هواداران استقلال تبریک می‌گویم که با تیم آشتی کردند و سه امتیاز شیرین گرفتیم و امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد.

ماجدی در خصوص حرکات کرار بعد از کارت قرمز گفت: هر بازیکن خصوصیاتی دارد و متأسفانه کرار نیز کمی عصبی است البته ما با او صحبت کرده‌ایم و کمیته انضباطی باشگاه و مسئولان در مورد وی تصمیم می‌گیرند چون اخراج او یک بحث شخصی است ولی ممکن بود از نظر تیمی هم ضربه بخوریم.

وی تأکید کرد: اگر نتیجه عوض می‌شد و می‌باختیم چه کسی پاسخ می‌داد و کرار قطعاً باید این رفتار خود را اصلاح کند.

ماجدی در خصوص اینکه چرا بازی‌های استقلال زودتر از بازی‌های پرسپولیس برگزار می‌شود،‌ گفت: من همه این صحبت‌ها را با مسئولان سازمان لیگ انجام داده‌ام و آنها هم دلایل خاص خودشان را دارند.

سرپرست تیم استقلال در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شایعه شده کرار در تمرین روز گذشته از قلعه‌نویی مرخصی می‌خواسته و به همین علت امروز این حرکات را در زمین انجام می‌داد گفت: اصلاً چنین موضوعی نیست و کرار قبل از بازی مرخصی نگرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج