۱۷۶۰۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: با ۶ ملی‌پوش پخش زنده نداریم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد تیمش بازی سنگینی را برابر سپاهان پشت سرگذاشته و یک امتیاز مهم را کسب کرده است.

خبرگزاری مهر: علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر سپاهان اصفهان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی سنگینی بود و سپاهان باید از میزبانی خود استفاده می‌کرد. در نیمه اول سپاهان بهتر از ما بود اما در نیمه دوم با تغییر سیستم توانستیم بازی را در دست بگیریم.

وی در ادامه تاکید کرد: وقتی ۱۰ نفره شدیم، فکر می‌کردم تیم افت کند اما اینگونه نشد و بازیکنان نفت توانستند با تلاش بیشتر، بازی را به تساوی بکشانند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با انتقاد از اینکه این بازی از شبکه‌های تلویزیونی پخش نشد، اظهار داشت: من یک سوالی دارم که چرا هیچوقت بازی‌های نفت از تلویزیون پخش نمی‌شود، درحالیکه ما ۶ ملی‌‌پوش داریم و صدرنشین هستیم. با این شرایط جوان های ما شناخته نمی شوند و وقتی به تیم هایی مثل نفت توجه نمی شود جوانهای ما از بین می روند که این یک عیب برای فوتبال ماست.

منصوریان درباره صحنه عذرخواهی بازیکن نفت از تماشاگران سپاهان گفت: اگر اینگونه صحنه ها مدیریت نشود ورزشگاه بهم می ریزد و در این صحنه توپ جمع کن جوان بود و حواسش چندان به بازی نبود که این امر اعتراض بازیکن ما را به دنبال داشت. من به عنوان بزرگتر در این صحنه دخالت کردم تا شان هوادار زیر سوال نرود.

وی درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم بیان داشت: می‌دانستیم بازی با سپاهان سخت خواهد بود زیرا این تیم از سال ۸۱ به بعد با مدیریت خوب توانسته به یک باشگاه بزرگ تبدیل شود. ما تنها کاری که می‌توانستیم در نیمه دوم انجام بدهیم، تغییر سیستم بود. بازیکنانم با اینکه تیم ۱۰ نفره بود تمام توان خود را گذاشتند و با همدلی توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با ابراز گلایه از تماشاگران سپاهان گفت: در این بازی چند صحنه برایم عجیب بود. به این دلیل که هواداران سپاهان بی‌دلیل به مربی بزرگی چون فرکی اعتراض داشتند. سپاهان تیم بزرگی است و انتظار از این تیم بالاست ولی تماشاگران باید بدانند تمام تلاش مربیان و بازیکنان برای خوشحال کردن آنهاست و نباید کم حوصله باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج