۱۷۶۴۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان:

برگزاری مراسم عروسی در باغ ممنوع است

با پایان یافتن ماه‌های عزاداری، مراسم‌های عروسی برگزار می‌شود که پیشگیری از هنجارشکنی از اهداف این جلسه است.

برترین ها : به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بهادریان ظهر امروز در جلسه بررسی کاهش آسیب‌های اجتماعی با اشاره به پایان ماه‌های محرم و صفر، اظهار داشت: با پایان یافتن ماه‌های عزاداری، مراسم‌های عروسی برگزار می‌شود که پیشگیری از هنجارشکنی از اهداف این جلسه است.

وی، افزود: مدیران مراکز پذیرایی و تالارها باید تلاش جدی خود را به منظور فراهم کردن بستر مناسب و همچنین نهادینه کردن رفتارهای شایسته با حفظ ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی به عمل آورند.

این مسئول، درباره آخرین ضوابط و مقررات برپایی مراسم عروسی، عنوان داشت: جداسازی سالن‌های زنانه و مردانه از یکدیگر، عدم نصب دوربین در سالن‌های زنانه و عدم به‌کارگیری کارکنان زن در بخش آقایان و بالعکس از جمله موارد مهمی است که مدیران تالارها باید به آن توجه داشته باشند.

وی، ادامه داد: استفاده از فیلمبرداران دارای مجوز و ممنوعیت فیلمبرداری از بخش بانوان توسط فیلم‌بردار مرد و بالعکس، رعایت کامل حجاب و پوشش عروس و همراهان زن هنگام ورود و خروج از تالار، نصب هشدارهای انتظامی در محل قابل رؤیت و رعایت ساعات فعالیت قید شده از دیگر مواردی است که باید رعایت شود.

بهادریان، درباره گروه‌های موسیقی و چگونگی اجرای برنامه‌های هنری بیان داشت: برابر ضوابط و مقررات تمام گروه‌هایی که قصد اجرای برنامه‌های هنری و نمایش را دارند باید از اداره کل ارشاد اسلامی مجوز لازم را اخذ کنند و پس از موافقت اداره نظارت بر اماکن عمومی محل، نسبت به اجرای برنامه اقدام کنند در غیر این صورت فعالیت آنان غیرقانونی بوده و با متخلفان برابر مقررات و قوانین مربوطه برخورد می‌شود.

وی به برپایی مراسم در پارکینگ‌ها و محل‌های موسوم به تالار باغ اشاره کرد و اذعان داشت: اجرای مراسم در این اماکن ممنوع بوده و در صورت مشاهده توسط ماموران انتظامی و یا شکایت اهالی پرونده متخلفان به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان، درباره راه‌اندازی کاروان‌های خودرویی مغایر با عرف و شرع در سطح خیابان‌ها، خاطر نشان کرد: این عمل با اصول اخلاقی و حقوق شهروندی مغایرت دارد و ماموران نیروی انتظامی در اینگونه موارد به استناد جرایم مشهود با متخلفان برخورد کرده و متهمان و متخلفان به استناد تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی به منظور رسیدگی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی از تمام شهروندان استان خواست تا گزارشات و اطلاعات خود را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و پیشنهادات خود را به تلفن ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی اعلام کنند.

منبع: فارس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج