۱۷۶۶۲۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دلیل اصلی مرگ تهرانی‌ ها

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، ایست قلبی را بیشترین علت فوت تهرانی‌ها دانست و گفت: ایست قلبی بیشترین علت مرگ، از مجموع ۴۵ هزار و ۱۰۱ مورد فوتی در تهران بوده است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، ایست قلبی را بیشترین علت فوت تهرانی‌ها دانست و گفت: ایست قلبی بیشترین علت مرگ، از مجموع ۴۵ هزار و ۱۰۱ مورد فوتی در تهران بوده است.

اکبر توکلی افزود: از ابتدای امسال تا ۱۰ بهمن ماه ، در مجموع ۴۵ هزار و ۱۰۱ نفر در تهران فوت شده‌اند که از این میزان ۲ هزار و ۵۹ نفر سهم نوزدان، ۲۵ هزار و ۷۵۰ نفر سهم مردان و ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر سهم زنان بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۹۳ تا ۱۰ بهمن ماه جاری، ۹۴ نوزاد، ۳ هزار و ۲۵۲ مرد و ۲ هزار و ۵۳۹ زن بر اثر ایست قلبی در تهران فوت کرده‌اند، همچنین بیماری‌های التهابی چشم با فوت یک مرد، کمترین علت فوت شهروندان تهرانی بوده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) تصریح کرد: در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، منطقه ۱۰ با ۲هزارو ۸۱۸ فوتی بیشترین آمار فوت‌شدگان و منطقه ۲۲ با ۱۹۷ فوتی، کمترین آمار فوت‌شدگان شهر تهران را دارا هستند.

توکلی با بیان این که در میان آمار فوت‌شدگان شهر تهران، ۲۶۹ نفر در رنج سنی ۹-۵ سال و ۲۴ هزار و ۷۳۱ نفر در رنج بالای ۶۵ سال قرار دارند، گفت: از مجموع ۴۵ هزار و ۱۰۱ نفر از شهروندان تهرانی، ۱۴ هزار و ۳۰۸ نفر خارج از بهشت‌زهرا (س) و ۳۰هزار و ۷۹۳ نفر در داخل بهشت زهرا(س) تهران دفن شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج