۱۷۶۶۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عنایتی: حاضرم گل نزنم اما قهرمان شویم

مهاجم تیم فوتبال استقلال حاضر است تا پایان فصل برای این تیم گل نزد اما آبی‌پوشان تهرانی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کنند.

خبرگزاری تسنیم: رضا عنایتی تأکید کرد که استقلال برای قهرمان شدن در لیگ باید روندی را که پیش گرفته ادامه دهد و بازی‌هایش را با برد پشت‌سر بگذارد. او در مورد شرایط استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

به نظر می‌رسد پاقدم تو برای استقلال خوب بوده است.

بحث پاقدم نیست. خدا را شکر در استقلال همه چیز سرجایش است و دل‌ها به هم نزدیک شده است. همه بچه‌ها در داخل و بیرون از زمین با یکدیگر هماهنگ هستند و وقتی این شرایط وجود داشته باشد، ‌قطعاً موفق خواهیم شد.

شانس قهرمانی استقلال چقدر است؟

ما برای دیگر حریفان احترام قائل هستیم اما کاری به نتایج آنها نداریم. هر بازی برای استقلال حکم یک فینال را دارد و باتوجه به اینکه امتیازها خیلی به هم نزدیک است، یک باخت می‌تواند تأثیر منفی خودش را داشته باشد. اگر قهرمانی می‌خواهیم باید همین روند را ادامه دهیم.

رابطه‌ات با آرش برهانی و سجاد شهباززاده چطور است؟

شما اصلاً اسم بازیکن خاصی را نیاورید. من در استقلال با همه بازیکنان رابطه خوبی دارم، هرچند که نمی‌دانم آنها نسبت به من چه حسی دارند. این را باید از خودشان بپرسید.

نظرت در مورد عملکردی که در دیدار مقابل سایپا داشتی، چیست؟

فکر می‌کنم عملکردم خوب بود و کارهایی که سرمربی از من خواست را در زمین پیاده کردم. نکته مهم دیگر این بود که در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و گل نخوردیم.

مقابل سپاهان ۱۲کیلومتر دویده بودی؟

من نزدیک ۱۲کیلومتر دویدم. البته اطلاعی از این موضوع نداشتم. باشگاه این آنالیز را انجام داده و وقتی شنیدم ۱۲کیلومتر دویده‌ام شوکه شدم. من همیشه تمام توانم را به‌کار می‌گیرم و اصلا به آمار و ارقام فکر نمی‌کنم.

در زمین مسابقه خسته نمی‌شوی؟

چون با عشق بازی می‌کنم خسته نمی‌شوم. همیشه کار خودم را انجام می‌دهم و فعلاً هم خسته نیستم. راستش را بخواهید نمی‌دانم چه زمانی خسته می‌شوم.

چرا عمر فوتبالی بعضی از بازیکنان زود تمام می‌شود؟

یکی از دلایلش این است که برای خودشان هدف‌گذاری ندارند و با موفقیت‌های کوچک راضی می‌شوند. بحث دیگر این است که روی مسائل بدنی به صورت حرفه‌ای کار نمی‌کنند. از طرفی مطبوعات بازیکنان را خیلی زود بزرگ می‌کنند که این خوب نیست. این مسائل باعث می‌شود که بازیکن جنبه لازم را نداشته باشد. بعضی از بازیکنان ایران جنبه بزرگ شدن را ندارند.

رابطه‌ات به‌عنوان کاپیتان استقلال با قلعه‌نویی چطور است؟

به هر حال بازوبند کاپیتانی مسئولیتم را سنگین می‌کند ولی سعی می‌کنم کارم را به‌ نحو احسن انجام دهم. با سرمربی هم رابطه خوبی دارم.

سجاد شهباززاده هم که ۱۰ گله شد. فکر می‌کنی آقای گل شود؟

امیدوارم جشن آقای گلی سجاد و قهرمانی استقلال را در پایان فصل بگیریم.

به آقای گلی فکر نمی‌کنی؟

من حاضرم تا پایان فصل گل نزنم اما استقلال قهرمان شود. من قبلاً آقای گل شده‌ام و رکوردهای خودم را زده‌ام اما با این حال فکر نکنید که میدان را خالی می‌کنم. امیدوارم استقلال قهرمان شود و این از همه چیز مهم‌تر است. در کنارش امیدوارم سجاد شهباززاده هم کفش طلا را ببرد و البته یک کفش دیگر هم به آرش برهانی بدهیم! اصلاً امیدوارم این دو نفر با هم آقای گل شوند.

درمورد بازی با پیکان و تقابل با صمد مرفاوی مربی سابقت چه صحبتی داری؟

آقا صمد فوق‌العاده آدم پاکی است و من با او جدا از مسائل فوتبالی یک رابطه عاطفی دارم. یک نیم‌فصل فوق‌العاده خوب با آقا صمد در صبا داشتم و برایش احترام خاصی قائلم.

پیکان را شکست می‌دهید؟

باید پیکان را شکست بدهیم، چون دنبال قهرمانی هستیم. فکر می‌کنم فردا با شعبه دوم استقلال بازی داریم! من برای پیکانی‌ها بعد از بازی با این تیم آرزوی موفقیت دارم.

با مشکلات مالی استقلال چه می‌کنید؟

مثل اینکه قرار است اتفاقاتی بیفتد و مشکلات را برطرف کنند. امیدوارم این اتفاق رخ دهد، چون ذهن بازیکنان نباید مشغول باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج