۱۷۶۷۹
۴ نظر
۵۰۲۲
۴ نظر
۵۰۲۲
پ

دستمزد ۸۰۰ میلیوني گلزار براي يک سريال

محمدرضا گلزار با پیوستن به گروه اثر تازه محمدحسین لطیفی سرانجام حضور در یک سریال را تجربه می کند؛ البته یک سریال ویدیویی و باز، البته، با دستمزدی نجومی...

دستمزد 800 میلیوني گلزار براي يک سريال

برترین ها: محمدرضا گلزار با پیوستن به گروه اثر تازه محمدحسین لطیفی سرانجام حضور در یک سریال را تجربه می کند؛ البته یک سریال ویدیویی و باز، البته، با دستمزدی نجومی...

بالاخره گذر محمدرضا گلزار از پرده عریض سینماها به قاب کوچک تلویزیون هم افتاد. او چند روزی است که با تهیه کنندگان سریال «ساخت ایران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی به توافق رسیده و این روزها در لبنان جلوی دوربین سومین سریال ویدئویی ایرانی است.

هم اکنون گروه سازنده سریال محمدحسین لطیفی در لبنان به سر می برند و قرار است سکانس های مربوط به فرانسه را در محله فرانسوی نشین بیروت بگیرند. البته حضور گلزار در این سریال با تعداد زیادی نکته و حرف همراه است.

دستمزد 800 میلیوني گلزار براي يک سريال

گلزار؛ روزی ۲۷ میلیون تومان

زمانی که قرار شد گلزار یک قرارداد یک میلیاردی برای حضور در یک سری از آثار برادران آقاگلیان از جمله «قهوه تلخ» ببندد؛ سیل اعتراضات و هجمه ها علیه این سوپراستار سینمای ایران آغاز شد.

حجم این انتقادات به اندازه ای بود که حتی مسئولان دولتی سینما هم برای جلوگیری از بسته شدن این قرارداد واردعمل شدند و در مقاطعی کار به تعیین سقف قرارداد برای بازیگران رسید، اقدامی که قبلا در زمینه فوتبال تجربه شده و عدم موفقیت اجرایی اش اثبات شده بود.

حالا خبر می رسد گلزار برای حضور در سریال تازه، قراردادی ۸۰۰ میلیونی و آن هم فقط برای حضوری یک ماهه امضا کرده است که باید دید واکنش ها به این اتفاق چگونه خواهد بودو آیا سیدامیر پروین حسینی و منصور سهراب پور این خبر را تایید می کنند یا نه؛ و اگر تایید می کنند چگونه می خواهند جلوی موج جدید اعتراضات را بگیرند.


زوج پولساز حیایی و گلزار

زوج گلزار - حیایی برای اولین بار 10 سال پیش در فیلم «کما» کنار هم قرار گرفتند و این فیلم را پرفروش ترین فیلم سال کردند. همین چند وقت پیش هم فیلم «شیش و بش» با حضور دوباره این دو ستاره در کنار هم به فروشی قابل قبول دست پیا کرد تا همگان به این نکته معترف باشند که این دو بازیگر در کنار هم به خوبی می توانند مخاطبان را جذب کنند.

هرچند در ابتدا حضور امین حیایی باتوجه به شایعاتی که بر سر جدایی او از «قلب یخی» و شکایت تهیه کننده اش از حیایی در هاله ای از ابهام قرار داشت ولی حضور او در بیروت و قرارگرفتنش مقابل دوربین لطیفی رسما به این شایعات پایان داده و حالا مسئله حضور گلزار هم می تواند همان روند را طی کند و کم کم از بحث شایعه به حقیقت تبدیل شود.

تصور حضور گلزار و حیایی در کنار هم به صورت هفتگی خودش برای مخاطبان می تواند بسیار جذاب و وسوسه انگیز باشد.


سرخورده از سینما؟

باید قبول کرد که مرد سال های گذشته گیشه ایران که حضورش در هر فیلمی می توانست فروش آن را تضمین کند این روزها با افول محبوبیت گذشته اش مواجه شده و فروش ضعیف فیلم «در امتداد شهر» به خوبی می تواند این نکته را اثبات کند که گلزار حال و روز خوب گذشته اش را در سینما ندارد و حالا حضور او در شبکه خانگی، تنها برگ برنده باقی مانده او را هم رو خواهد کرد.

تجربه ای که باید دید آیا گلزار به قیمت گزاف قرارداد مالی اش آن را به جان خریده یا واقعا قصد تجربه کردن بازیگری در مدیومی متفاوت را دارد. هرچند لطیفی در فیلم «توفیق اجباری» به خوبی نشان داده بود که قابلیت بازی گرفتن از این ستاره را دارد ولی به هر حال کسی نمی تواند منکر این قضیه شود که دنیای سینما و اعتبارش در مرتبه ای بسیار بالاتر نسبت به دیگر رسانه های تصویری قرار دارد.

در کنار این مساله نکته مهم این است که چه تضمینی وجود دارد که روند رو به افول گلزار در سینما به فروش این سریال در شبکه خانگی هم سرایت نکند.


آب پاکی روی دست تهیه کنندگان سینما

در این میان واکنش تهیه کنندگانی چون محمد بانکی که فیلم «تو و من» را در هزار پستو قایم کرده بود تا به عنوان تنها فیلم گلزار در سال آینده اکرانش کند قابل توجه خواهد بود. اینکه محمدرضا گلزار هفته ای یک بار در دکه های روزنامه فروشی یا سوپرمارکتی ها قابل دسترس باشد برای تهیه کنندگان سینمای ایران اتفاق ناخوشایندی است که می تواند آنها را از حضور و موفقیت گلزار در سینما ناامید کند.

البته خبرهایی مبنی بر اینکه تهیه کنندگان این فیلم عجله زیادی هم دارند تا قسمت اول این سریال را تا پیش از عید نوروز روانه بازار کنند و روی موجی که احتمالا از رسانه ای شدن این خبر ایجاد خواهد شد سوار شوند. آنها احتمالا امیدوارند بتوانند مشتریان خاص خود را پیدا کنند؛ کاری که «قهوه تلخ» و «قلب یخی» هم در زمان شروع انجام داده بودند.


تیغ دولبه

دو تجربه قبلی سریال های شبکه نمایش خانگی تقریبا با شکست مواجه شدند. «قهوه تلخ» که کاملا بلاتکلیف است و حتی با تصور سازمان داده شدن به وضع کنونی اش بازهم بعید است بتواند مخاطبان را دوباره درگیر خود کند و «قلب یخی» هم خیلی بی خبر و با تکیه بر مشتریان ثابتی که پیدا کرده به تولید خود ادامه می دهد و حالا باید دید سریال ۱۲ قسمتی «ساخت ایران» که علاوه بر گلزار و حیایی بازیگران سرشناس دیگری هچون بهنام تشکر، فرهاد اصلانی، امیرحسین رستمی و بهاره رهنما را هم در خود جای داده است و با فیلمنامه ای از خشایار الوند جلو می رود، می تواند شگفتی ساز باشد؟ آیا محمدرضا گلزار در انتخاب مسیرش باری حضور در مدیوم تلویزیون اشتباه کرده یا نه؟ و آیا این حضور می تواند محبوبیت دوباره گلزار را به همراه داشته باشد یا این سریال سقوط او در سینما را هم تسریع خواهد کرد؟

منبع: هفت صبح
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تبسم

      واقعاً اين كار درسته؟ من به شخصه گلزار رو دوست دارم، ولي واقعاً دادن چنين مبلغ گزافى به عنوان دستمزد ، هر چقدر اون بازيگر بازى خوبى ارائه بده، مى ارزه؟؟!! در صورتى كه بسيارى از هنرمندان قديمى و صاحب نام رو كه اعتبار هنر سينما و تئاتر محسوب ميشن، يا به بازى نمى گيرن، يا مبلغ دستمزدشون اونقدر پايينه كه كفاف خرج زندگى روزمره شون رو هم نمى ده!!!!!

    • امید

      کاش من هم یک گلزار بودم !
      کاش.............................

    • شمیم

      گلزار رو فقط به عنوان یه مانکن قبول دارم ، خیلی خوش قیافه است هیکل و قد خوبی هم داره
      ولی حالم از بازیش بهم میخوره سطحی و چرت

    • aida

      شمیم خانوم احترام خودت رو نگه دار ومواظب حرف زدنت باش وگرنه من میدونم وتو اگه از بازیش خوشت نمیاد قبول ولی دلیلی نداره توهین کنی پول گلزار رو که شما نمیدی که اینقدر حرص میخوری اخه دوست دارن بهش این پول رو میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج