۱۷۶۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

گروگان ها نجات يافتند :

اشد مجازات براي اعضاي كمپ وحشت

بازپرس شعبه ۱۲ دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه ۲ تهران ۱۷ عضو باند كمپ وحشت را گناهكار شناخت و پرونده آنها را با صدور كيفرخواست و قرار مجرميت به دادگاه ارسال كرد.

بازپرس پرونده به دليل آن كه متهمان با ربودن افراد و شكنجه آنها و اخاذي از خانواده‌‌هايشان مرتكب جرم شده بودند، اين درخواست را به دادگاه جزايي ارائه كرده است. به گزارش «جام‌جم» اعضاي اين باند از مهر سال گذشته فعاليت‌هاي تبهكارانه خود را در غرب و شمال غرب تهران آغاز كرده بودند تا اين كه روزهاي پاياني آبان همان سال در پي شكايت مردي مبني بر زنداني شدن پسرش در يك كمپ غيرمجاز در محله فرحزاد، ماموران با هماهنگي قضايي وارد آنجا شدند و ۷ مرد زنداني را نجات دادند.

اشد مجازات براي اعضاي كمپ وحشت

در تحقيق از اين افراد مشخص شد همگي از سوي اعضاي اين باند ـ كه ماموران قلابي بودند ـ ربوده شده و با انتقال به كمپ، پس از شكنجه، پول و اموالشان به سرقت رفته و تعدادي از آنها نيز مورد آزار و اذيت قرار گرفته‌اند.

اعتراف باند تبهكاري
با دستور ويژه بازپرس طوفاني، رئيس شعبه 12 دادسراي ناحيه 2 تهران تحقيقات پليسي آغاز شد و ماموران در اين ارتباط پدر و پسري را همراه 4 مرد ديگر دستگير كردند.

در تحقيق از اين متهمان معلوم شد آنها با جعل عنوان ماموران انتظامي، راه افراد را در خيابان‌ها سد كرده و پس از ربودن و انتقال به كمپ اجباري، آنها را بشدت شكنجه داده اند و بارها به قصد آزادي از خانواده‌هايشان اخاذي كرده‌اند.

در مرحله ديگر از تحقيقات، ماموران متوجه شدند اعضاي ديگر اين باند، چند ماهي است در كمپ ديگري فعاليت‌‌هايشان را ادامه مي‌دهند.

به اين ترتيب روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد تا اين كه بعد از يك ماه تعقيب و مراقبت‌هاي پليسي، 11 مرد در اين رابطه دستگير شدند و 40 گروگان كه در كمپ اجباري آنها زنداني بودند، آزاد و تحويل خانواده‌‌هايشان شدند.افراد دستگير شده به همدستي با 6 متهم بازداشت شده ديگر در آدم‌ربايي و شكنجه دادن مردم اعتراف كردند.

اعضاي اين باند تبهكاري كه 17 نفر هستند، به اتهام ارتكاب جرايم خشن با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند. بازپرس طوفاني، رئيس شعبه 12 دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 2 تهران پس از اخذ آخرين دفاع از اعضاي اين شبكه تبهكاري، آنها را به اتهام مشاركت در آدم‌ربايي، حبس غيرقانوني افراد، جعل عنوان ماموران انتظامي، شكنجه افراد ربوده شده و اخاذي از خانواده‌هاي آنها گناهكار شناخت و برايشان شديدترين مجازات‌ها را خواست. بازپرس ، پرونده متهمان را با صدور كيفرخواست به دادگاه ارسال كرد تا اعضاي باند تبهكاري بزودي محاكمه شوند.

منبع : جام جم آنلاین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج