۱۷۷۲۴۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

ممنوعیت مهم برای خریداران خدمت سربازی

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ مجلس با بیان اینکه لفظ «خرید خدمت سربازی»که از سوی عوام به کار می‌رود کاملا اشتباه است، گفت: افرادی که ۸ یا ۱۰ سال فراری بوده‌اند اکنون با پرداخت جریمه می‌توانند از برخی امتیازات بهره‌مند شوند اما نمی‌توانند گذرنامه دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ مجلس با بیان اینکه لفظ «خرید خدمت سربازی»که از سوی عوام به کار می‌رود کاملا اشتباه است، گفت: افرادی که ۸ یا ۱۰ سال فراری بوده‌اند اکنون با پرداخت جریمه می‌توانند از برخی امتیازات بهره‌مند شوند اما نمی‌توانند گذرنامه دریافت کنند.

خالقی«غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی» عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ مجلس با بیان اینکه کلمه «خرید خدمت سربازی» که از سوی عوام به کار می‌رود کاملا اشتباه است، گفت: صحیح این کلمه پرداخت جریمه توسط سربازان فراری است و این تعبیر آن است که شما در جاده‌ای با ۲۰۰ کیلومتر سرعت بروید و بعد بگویید پول می‌دهم تا بتوانم با این سرعت بروم.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: یک عده‌ای به هر دلیلی از رفتن به سربازی طفره رفته‌اند و اکنون فراری محسوب می‌شوند و یا اینکه نمی‌توانند به خدمت سربازی خود برگردند و اکنون ۸ یا ۱۰ سال فراری شده‌اند و می‌خواهند این سال‌‌ها را استمرار ببخشند، حال دولت باید با آنها چه برخوردی کند؟

وی در ادامه افزود: بحث خرید سربازی ظلم به همه افراد است و دولت در لایحه خود بحث جریمه فراریان از خدمت سربازی را مطرح کرد و مجلس نیز در آن تغییراتی ایجاد کرد مثلا ده سال را به ۸ سال تقلیل داد اگرچه بنده با همان ده سال موافق بودم.

جعفرزاده ایمن‌آبادی بیان داشت: مجلس شورای اسلامی برای خرید سربازی قاعده‌ای نگذاشته‌ است و تنها آنهایی که ۱۰ سال فراری بوده‌اند اکنون با پرداخت جریمه می‌توانند از برخی امکانات کشور استفاده کنند و دیگر نیازی نیست که فراری باشند یعنی می‌توانند رأی دهند اما نمی‌توانند کاندیدا شوند و یا اینکه قادر به گرفتن گذرنامه نیز نخواهند بود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ مجلس خاطرنشان کرد:‌ در قانون اساسی بحثی با عنوان خرید خدمت سربازی وجود ندارد و سال‌های گذشته هم که این امر انجام می‌شد کاملا اشتباه و غیرقانونی بود، لذا بحث خرید خدمت سربازی کاملا منتفی است زیرا همه نمایندگان با آن مخالف هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      :|

    • بدون نام

      معافی بدون گذرنامه می خوان چیکار؟

    • hadi

      ديگه هيچي ديگه

    • user

      برو بابااااااا ، اینطوری دیگه به چه دردی میخوره ؟ اینا هم خودشونو مسخره کردن !!!

    • بدون نام

      هیچکس پول نمیده

    • بدون نام

      این همه پول پرداخت کنند که اجازه رای دادن داشته باشند؟ زیاد نیست؟!؟!

    • امیر

      ای بابا اول میگن حق کاندید نماینده مجلس و شورا ندارند بعد میگن پست دولتی حالا هم گذر نامه نمیدان . خوب این که شد اینه قبل . مطمعن باشید اگر گذرنامه ندن هیچ کسی این همه پول نمیده.

    • reza

      طرف ٢٠ -٣٠ ميليون بده كه بتونه راي بده !!!!؟؟؟ خوب يه دفعه بگن هم بايد پول بديد هم بريد سربازي تا بتونيد گذر نامه بگيريد اينا كه باز از همه چي محروم ميمونن ، خيلي هم عاليييييي

    • سرباز

      به نظر من علاوه بر جریمه باید خدمت سربازی هم بفرستن!
      به چی اعتراض میکنین!؟ من باید اعتراض کنم که کل زندگی و کارم رو ول کردم و به محض اتمام تحصیلاتم با مدرک دکترا رفتم سربازی بدون حتی کوچکترین تاخیری! اونوقت آقایون با هزار تا دلیل واهی نشستن و انتظار هم دارن با پول خدمتشون رو بخرن!؟!؟
      پاشین برین خدمت بابا....

      پاسخ ها

      • علیرضا

        دوست عزیز همه اینایی که نرفتن دلیلشون واهی نبوده قربان، کسی که به خاطر بیماری پدرش حتی ترک تحصیل هم کرده چی؟؟؟ آیا از نظر شما اون هم واهی است؟!؟ یک طرفه قضاوت نکنید

    • بدون نام

      من الان میخرم بعدش می خوام گذرنامه بگیرم بایدچیکار کنم. برم سرباری؟!!!!!!!!

    • بدون نام

      هر رای چقد میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج