۱۷۷۴۸۹
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

در سفر باید شناخت

مطمئن ترین خودروهای خانوادگی برای سفر

با نزدیک شدن به ایام نوروز بسیاری از خانواده ها تصمیم می گیرند تا تعطیلاتشان را در سفر سپری کنند. برای سفرهای نوروزی این افراد راه های زیادی وجو دارد اما هیچ کدام از آنها نمی تواند لذت سفر با خودروی شخصی را داشته باشد.

مطمئن ترین خودروهای خانوادگی برای سفر





روزنامه هفت صبح: با نزدیک شدن به ایام نوروز بسیاری از خانواده ها تصمیم می گیرند تا تعطیلاتشان را در سفر سپری کنند. برای سفرهای نوروزی این افراد راه های زیادی وجو دارد اما هیچ کدام از آنها نمی تواند لذت سفر با خودروی شخصی را داشته باشد.

این روزها نیز بسیاری از افراد قصد خرید خودرو دارند ولی هنوز برای خودروی خاصی به نتیجه نرسیده اند. با توجه به اینکه خودروی سفر باید امنیت بالایی داشته باشد و همچنین بسیاری از این افراد درآمد متوسطی دارند، فهرستی از خودروهای 30 تا 45 میلیون تومانی تهیه کرده ایم که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

1- ام وی ام 315

ام وی ام 315 در دو مدل صندوق دار و هاچ بک عرضه می شوند.هر دو مدل این خودرو در نمایندگی ها 38 میلیون و 303 هزار تومان و در بازار آزاد 38 میلیون تومان قیمت دارد.

مطمئن ترین خودروهای خانوادگی برای سفر

۲- ام وی ام ۵۳۰

ام وی ام ۵۳۰ نیز در نمایندگی های ۴۳ میلیون و ۳۸۳ مهزار تومان قیمت دارد. قیمت این خودرو در بازار آزاد به ۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می رسد.

مطمئن ترین خودروهای خانوادگی برای سفر

۳- تندر

تندر یکی از خودروهایی است که می توان روی امنیتش برای جاده های ایران حساب باز کرد. این روزها قیمت E۱L۹۰ در نمایندگی ها و بازار آزاد به ترتیب ۳۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

E۲L۹۰ نیز در نمایندگی ها ۳۶ میلیون و ۱۴۷ هزار تومان قیمت دارد و در بازار آزاد قیمتش به ۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می رسد. البته مدل E۲ اتومات این خودرو در نمایندگی ها ۴۶ میلیون و ۴۷۴ هزار تومان و در بازار آزاد ۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت پارس تندر نیز در نمایندگی ها و بازار آزاد به ترتیب ۳۸ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۴۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

مطمئن ترین خودروهای خانوادگی برای سفر

۴- پژو ۲۰۶

پژو ۲۰۶ تیپ دو در نمایندگی ها قیمتی معادل ۳۱ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان دارد. قیمت این خودرو در بازار آزاد به ۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می رسد. قیمت تیپ پنج ۲۰۶ نیز در نمایندگی ها ۳۶ میلیون و ۳۳۴ هزار تومان بوده و در بازار آزاد ۳۶میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

اگر هم بخواهید به سراغ مدل صندوق دار این خودرو بروید می توانید یک دستگاه ۲۰۶ اس دی V۸ را در نمایندگی به قیمت ۳۶ میلیون و ۸۶۹ هزار تومان و در بازار آزاد معادل ۳۷ میلیون تومان خریداری کنید. قیمت نمایندگی مدل SDV۹ اتومات هم ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار توماناست. قیمت بازار آزاد آن هم به ۴۶ میلیون تومان می رسد.

مطمئن ترین خودروهای خانوادگی برای سفر

۵- پژو پارس

یکی دیگر از خودروهای خانوادگی و امن با قیمت زیر ۴۰ میلیون تومان پژو پارس است. مدل سال این خودرو در نمایندگی ها ۳۲ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان و در بازار آزاد ۳۵ میلیون تومان قیمت دارد.

پارس با مدل یورو چهار به همراه دو ایربگ نیز در نمایندگی ها و بازار آزاد به ترتیب ۳۴ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان و ۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

مطمئن ترین خودروهای خانوادگی برای سفر

۶- رانا

با بودجه کمتر از ۳۵ میلیون تومان، رانا هم می تواند یکی دیگر از گزینه های خرید باشد. این خودرو در مدل های EL و LX عرضه می شود که هر کدام به ترتیب در نمایندگی ها ۳۲ میلیون و ۲۰ هزار و ۳۲ میلیون و ۹۱۴ هزار تومان قیمت دارند. قیمت بازار آزاد آنها نیز به ترتیب ۳۱ میلیون تومان و ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

مطمئن ترین خودروهای خانوادگی برای سفر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AMIR

      چقدر مطمئن وای وای وای

    • بدون نام

      توی لیستت ماشین مشتی ممدلی رو جا گذاشتی.

    • Naser

      پرايد رو جا انداختي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج