۱۷۷۸۸
۵۱۶۸
۵۱۶۸
پ

بايدها و نبايدها

با دستمال سفره میز خود را شیک تر کنید

ميز غذاخوري فضايي است كه معمولا دور هم جمع شدن‌ها و ضيافت‌هاي گرم و خاطره‌انگير خانوادگي يا دوستانه حول آن شكل مي‌گيرد، بنابراین دقت در نكات و ظرافت هاي چيدماني آن، در زيباتر شدن دكوراسيون خانه، از اهميت ویژه ای برخوردار است.

با دستمال سفره میز خود را شیک تر کنید

با دستمال سفره میز خود را شیک تر کنید

برترین ها: ميز غذاخوري فضايي است كه معمولا دور هم جمع شدن‌ها و ضيافت‌هاي گرم و خاطره‌انگير خانوادگي يا دوستانه حول آن شكل مي‌گيرد، بنابراین دقت در نكات و ظرافت هاي چيدماني آن، در زيباتر شدن دكوراسيون خانه، از اهميت ویژه ای برخوردار است. نخستين عنصر براي چيدمان ميز غذاخوري، در بيشتر اوقات، روميزي و ديگر منسوجات مانند دستمال سفره است که می تواند جلوه میز شما را به طور کامل دگرگون کند.

در این مطلب به نکاتی درباره خرید دستمال سفره می پردازیم:

بهتر است رومیزي‌ و دستمال سفره‌هاي اضافي خود را به رنگ‌هاي خنثي يا سفيد انتخاب كنيد.

در مورد سايز، حساسيت به خرج ندهيد. دستمال سفره‌هاي بزرگ هميشه شيك‌تر و زيباتر هستند. انتخاب دستمال سفره‌هاي 50 سانتي‌متري انتخابي بسيار شيك و سخاوتمندانه است .

هميشه دستمال سفره‌ هایی در اندازه هاي مختلف براي ميهماني‌هاي غير منتظره در خانه داشته باشيد. هر وعده غذايي، دستمال سفره‌اي با سايز خاص خود را مي‌طلبد، به عنوان مثال براي شام، دستمال سفره هاي 45 تا 55 سانتي‌متری، ناهار 25 تا 35 سانتي‌متر و عصرانه 12 تا 25 سانتي‌متر مناسب هستند.

هميشه انتخابي ساده و ظريف داشته باشيد و از پرداختن بيش از اندازه به جزئيات بپرهيزيد. دستمال سفره‌هاي ساده با يك حاشيه ظريف بهترين گزينه براي ميهماني‌هاي رسمي و حتی غير رسمي است.

از دستمال سفره‌هاي قديمي، بدون ترس استفاده كنيد. دستمال سفره‌هاي مادربزرگ خود را از داخل كشوها بيرون بياوريد و از آنها در چيدمان ميز خود بهره گیرید. P2

دستمال سفره‌هايي با الياف طبيعي خريداري كنيد. اين نوع دستمال سفره‌ها بادوام‌تر و از لحاظ زیست محیطی نیز سالم‌تر هستند.

اگر روميزي را به رنگ خنثي و ساده انتخاب کرده اید، براي دستمال سفره از پارچه رنگي و طرح‌دار استفاده و اين دو را با هم هماهنگ كنيد تا جذابيت بصري بيشتري براي چيدمان ميز شما به‌وجود بيايد. براي مثال روميزي ساده با رنگي خنثي با دستمال سفره‌هاي رنگارنگ و طرح‌دار يا برعكس، انتخاب بسيار مناسبي است.

اگر دستمال سفره‌ها از نوع چروك هستند، بايد آنها را قبل از قرار دادن روي ميز اتو كنيد، زيرا دستمال سفره‌هاي چروك جلوه‌اي به‌هم ريخته به دكوراسيون ميز مي‌دهند.

دستمال سفره‌هاي ساده را با كمك روبان‌هاي رنگي و زيبا تزئين كنيد. براي اين كار مي‌توانيد از روبان‌هاي چسب‌دار و برچسبي استفاده كنيد تا بتوانيد آنها را هنگام شست‌وشوي دستمال سفره از روي آن به‌راحتي جدا كنيد. همچنین می توانید دستمال سفره‌هاي ساده را با لوازم جانبي جذاب و سرگرم كننده مانند حلقه‌هاي زيبا بياراييد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج