جاباما
۱۷۸۸۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مراسم رونمایی آلبوم «اندیشه فولادوند» به طرز عجیبی با استقبال بزرگان ادب و هنر رو به رو شد

جمع نام ها و چهره ها به احترام "اندیشه"

«آخرین حرف معاصر»، عنوان آلبومی است که اندیشه فولادوند آثار خود را در آن دکلمه کرده و در روزهای آینده وارد بازار خواهد شد. شنبه شب گذشته در مراسمی باشکوه، این هنرمند در حضور بزرگان ادبیات، موسیقی و سینما از آلبومش رونمایی کرد تا معرفی باشکوهی از اثرش ارائه کرده باشد.

جمع نام ها و چهره ها به احترام "اندیشه"

تماشا: «آخرین حرف معاصر»، عنوان آلبومی است که اندیشه فولادوند آثار خود را در آن دکلمه کرده و در روزهای آینده وارد بازار خواهد شد. شنبه شب گذشته در مراسمی باشکوه، این هنرمند در حضور بزرگان ادبیات، موسیقی و سینما از آلبومش رونمایی کرد تا معرفی باشکوهی از اثرش ارائه کرده باشد.

این مراسم با همکاری شرکت «شهبان سیر» و موسسه «مینیاتور» و با مدیریت شرکت فرهنگی «پنج برگ هنر» برگزار شد و برخلاف اکثر برنامه های رونمایی آلبوم، در رستورانی مجلل و شیک برنامه ریزی شده بود و از همان ساعات اولیه با استقبالی عجیب از سوی بزرگان رو به رو شد. این استقبال درحالی صورت گرفت که بزرگان ادبیات کشور، در یک سوی رستوران و اهالی موسیقی و سینما هم در سوی دیگر سالن گرد هم جمع شده بودند.

چهره های شاخصی که از همان ابتدای برنامه حضور داشتند، کسانی بودند که به ندرت در این قبیل برنامه ها می شود آنها را روایت کرد. چهره هایی چون شمس لنگرودی، هوشنگ مرادی کرمانی، محمدعلی بهمنی، یغما گلروبی، پرواز همای رخشان بنی اعتماد، بهروز افخمی و...

جمع نام ها و چهره ها به احترام "اندیشه"

ستاره ها آمدند

به مرور و با گذشت دقایقی از شروع برنامه، ستاره ها و چهره های سرشنایس از عالم موسیقیو هنر نیز وارد جمع شدند تا هیجان برنامه چندبرابر شود. چهره هایی چون بهرام رادان، حامد بهداد، حبیب رضایی، رضا یزدانی، هومن جاوید، تینا پاکروان، باران کوثری و طنزا طباطبایی، اکثر ستاره ها به محض ورود به جمع و دیدن اساتید بزرگ ادبیات و هنر به سمت آنها رفتند و به ادای احترام به آنها می پرداختند. جو صمیمی و زیبایی در محل برگزاری برنامه حکمفرما بود و همین باعث می شد اندک بی نظمی های برنامه هم به چشم نیاید.

تعظیم می کنم!

نیم ساعت از شروع برنامه گذشته بود که «علی اوجی»، ضمن خوشامدگویی به میهمانان و مدعوین، از همه و تک تک بزرگان حاضر در جمع بابت حضور در این مراسم تشکر کرد. او دقایقی را صرف معرفی آلبوم کرد و درباره سابقه و آثار اندیشه فولادوند سخن گفت.

اوجی سپس میکروفن را در اختیار «اندیشه فولادوند» گذاشت و از او خواست که دقایقی را با میهمانانش سخن بگوید این هنرمند که به شدت از حضور بزرگان ادب و هنر در برنامه رونمایی آلبوم اش ذوق زده و خوشحال به نظر می رسید، در بخش هایی از صحبت هایش گفت: «واقعا صحبت کردن در یک جمع این چنینی که در سمت چپ من بزرگان و اساتید بزرگ ادبیات و در سمت راستم بزرگانی از عرصه سینما و موسیقی حضور دارند، سخت ترین کار دنیاست. ولی تنها کاری که از دست من برمی آید این است که از همه تشکر کنم و تعظیم می کنم به همه دوستان و بزرگانی که اینجا هستند و قدم رنجه فرموده اند تشریف آورده اند».

دیگران

در ادامه برنامه نیز چهره های سرشناسی چون رسول یونان، کامبیز درمبخش، کارن همایونفر، مسعود امامی، سامان مقدم، منصور ضابطیان، محمدعلی سپانلو و بسیاری دیگری حضور یافتند تا سطح برنامه به شدت بالا باشد.

در اواخر برنامه نیز همه چهره ها برای گرفتن عکس یادگاری به بیرون سالن رفتند و عکسی خاطره ساز گرفتند. حضور عکاسان و خبرنگاران فراوان هم باعث شد، نور فلاش های دوربین نگاه هر بیننده را جلب کند و تراکم و هجوم علاقه مندان به سمت چهره های محبوب شان، ازدحام مردم را درپی داشته باشد. در انتهای برنامه نیز، پذیرایی در خور توجهی از حاضران به عمل آمد و همه پس از صرف شام محل را یکی پس از دیگری ترک کردند.

مشخصات آلبوم

«آخرین حرف معاصر» با نظارت و اهتمام فریدون خوشنود و آهنگسازی انتخاب موسیقی فریبرز لاچینی تهیه و ساخته شده است. پیانوی این اثر را «رضا تاجبخش» زده و فلوت و کمانچه اش نیز توسط نوازندگان بنام این دو ساز یعنی هادی منتظری و ناصر رحیمی اجرا شده است. خود اندیشه فولادوند نیز در یادداشتی کوتاه در شناسنامه این آلبوم نوشته: «خمیازه های کشدار، سیگار پشت سیگار / شب، گوشه ای به ناچار، سیگار پشت سیگار...»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج