۱۷۸۹۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعتراض داوران فوتسال مقابل فدراسیون

داوران لیگ برتر فوتسال کشورمان در اعتراض به شرایط‌شان مقابل فدراسیون فوتبال تجمع و اعتراض کردند.

خبرگزاری تسنیم: داوران فوتسال کشورمان در آستانه هفته بیست‌ودوم لیگ برتر و حساس شدن شرایط مسابقات به شرایط حال حاضر خود معترض هستند و از همین‌رو پیش از ظهر امروز (یکشنبه) مقابل در فدراسیون فوتبال تجمع کردند. داوران فوتسال سه سال است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و اعتراض‌شان نیز به همین دلیل است.

چرا داور فوتبال برای یک بازی یک میلیون دریافتی دارد و داوران فوتسال فقط ۱۸۰ هزار تومان؟!

پس از اعتصاب و تجمع داوران فوتسال کشورمان مقابل فدراسیون فوتبال به علت عدم پرداخت حق و حقوق‌شان در سه سال گذشته، جواد فهیمی‌راد، رئیس کمیته فوتسال استان تهران و ناظر داوری فوتسال کشورمان در این مورد اظهار داشت: مشکلات مالی داوران فوتسال فراوان است و آنها دو سه سال است که حقوق نگرفته‌اند. البته کاری که آنها امروز انجام دادند اعتصاب نیست بلکه برای یافتن راهکاری جهت حل این مشکل است.

مسئولان فدراسیون (عسگری و افتخاری) قرار شده جلسه‌ای را امروز برگزار کنند تا به این مشکل رسیدگی شود، وی با بیان این جمله ادامه داد: واقعاً مشکلات به حدی بوده که داوران بخواهند این حرکت را انجام دهند و دنبال حقوق‌شان باشند. واقعیت این است که حتی دپارتمان داوری هم برای دریافت حق و حقوق داوران تلاش کرده اما فدراسیون فوتبال کاری انجام نداده است.

ناظر داوری فوتسال کشورمان تصریح کرد: کل بدهی فدراسیون به داوران در این سه سال دو میلیارد تومان نمی‌شود که این مبلغ برای راضی نگه داشتن حداقل ۱۵۰ نفر کافی است. شما می‌دانید که دو میلیارد تومان شاید نصف قرارداد یک بازیکن باشد! حالا با این شرایط اگر شما جای ما بودید آیا این کار را (اعتصاب و اعتراض) انجام نمی‌دادید؟

به گزارش تسنیم، پژمان رضایی، داور فوتسال کشورمان هم در خصوص اعتراض و اعتصاب داوران فوتسال مقابل فدراسیون فوتبال گفت: مسئله اعتصاب نیست بلکه ما به فدراسیون نامه نوشته بودیم تا بودجه پرداخت مطالبات‌مان را تصویب کنند. متأسفانه در این مدت ما اصلاً دیده نشدیم و هیچ پولی هم به داوران فوتسال پرداخت نشده است. چند سال پیش حقوق داور فوتبال ۱۰۰ هزار تومان و حقوق داور فوتسال ۶۰ هزار تومان بود اما الان داور فوتبال برای هر بازی یک میلیون تومان می‌گیرد ولی داور فوتسال فقط ۱۸۰ هزار تومان دریافتی دارد. این در شرایطی است که داوران فوتبال تا هفته شانزدهم حقوق‌شان پرداخت شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان فدراسیون از آنها درخواست کرده‌اند در این مورد سکوت کنند و حرفی نزنند، خاطر نشان کرد: مسئولان فدراسیون به ما گفتند پیگیر حل مشکل‌مان هستند اما متأسفانه هیچ خبری در این خصوص نشده و واقعاً کارد به استخوان‌مان رسیده است. من خودم به شخصه هیچ نیازی به این پول ندارم اما داوران باید حق‌شان را بگیرند. به خاطر همین ما، شش داور فعال لیگ به نمایندگی از سایر داوران فوتسال کشورمان به فدراسیون آمده‌ایم تا حق و حقوق‌مان را بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج