جاباما
۱۷۹۰۵۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

ماجرای بمب گذاری در کنسرت «بنیامین»

بنیامین بهادری به ماجرای ورود پلیس به کنسرت موسیقی‌اش در لندن اشاره کرد که پلیس گرچه دنبال بمب می‌گشته اما نتوانسته چیزی پیدا کند.

خبرگزاری مهر: بنیامین بهادری به ماجرای ورود پلیس به کنسرت موسیقی‌اش در لندن اشاره کرد که پلیس گرچه دنبال بمب می‌گشته اما نتوانسته چیزی پیدا کند.

بنیامین بهادری در پی نیمه‌کاره ماندن کنسرت موسیقی‌اش در وین به بهانه بمب‌گذاری اعلام کرد: یکی دو روز پیش در لندن قرار بود به بهانه روز عشق اين جغرافيا، با گروه عشق، با ايرانى‌ها و فارسى زبان‌هاى انگلستان به اصطلاح بترکانيم. آن شب در وين کنسرت فوق العاده‌اى داشتیم اما ناگهان پس از ۱۴ آهنگ همخوانى عالى با هموطنان ايران و ايرانى دوست خبر دادند که پليس می‌گوید در کنسرت بمب گذارى شده است.

ماجرای بمب گذاری در کنسرت «بنیامین»

وی افزود: پلیس به دلیل يک تماس از تلفن همگانى، از مردم خواست که سالن اصلى را ترک کنند تا سالن را چک کنند. هرچقدر گفتيم بمبی وجود ندارد و «بمب انرژى همين مردمه» توجه نکردند.

این خواننده پاپ تأکید کرد: ما هم ديديم این افراد بر اساس قوانين پيچيده خودشان آنقدر این کار را طول می‌دهند که وقت دارد از دست مى‌رود. این شد که با گيتار محمد مجرلو و ترومپت عليرضا میرآقا به ورودى سالن رفتیم و آهنگ‌هاى پايانى را با مردم زمزمه کردیم.

بنیامین تصریح کرد: به جرأت مى‌توانم بگویم اين بخش پايانى بدون ميکروفن در جمع مردم مشتاق‌تر و پايه‌تر از خودمان بيشتر از هر اجرايى سرحالمان کرد. ‌همين است. ما برای از عشق خواندن در هيچ شرايطى کوتاه نمی‌آیيم. دقيقاً شبيه اجراهايى که اين چند روز در خيابان داشتيم.

وی ادامه داد: کار خدا را مى‌بينيد؟ ‌انگار که در خیابان در حال تمرین برای آن شب بودیم. شب گذشته هم با خواست خدا، با يادآورى روز عشق ايرانى خودمان (سپندارمذگان) براى همه دنيا، لندن را بترکانيم.

این خواننده جوان در پایان گفت: مى‌خواستم به پليس‌ها بگویم، هر کسی گفته اينجا بمب‌گذارى کرده‌اند راست می‌گوید ولى شما هرگز بمبى پيدا نمى‌کنيد. چون کسانى در قلب ما بمب کار گذاشتند اما زبانم ضعيف بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هاشم احدی

      سلام استعمارپیروهمپالگیهایش عرصه رابرخودتنگ دیدندوتصمیم به برهم زدن این همنشینی گرم گرفتندانشاالله وباذن الله راه رابرای عبورازهمه مشکلات بانحاءوهمدلی وهمزبانی بازخواهیم کرد.بعون الله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا که گفتی یعنی چی؟!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج