جاباما
۱۷۹۳۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مبارزه علیه گرسنگی در دنیا به شیوه ایبرا!

ستاره سوئدی پاری سن ژرمن با شیوه خاص خود خواستار توجه بیشتر به مساله گرسنگی در دنیا شده است.

خبرگزاری ایسنا: زلاتان ابراهیموویچ که در تساوی دو بر دو پاری سن ژرمن مقابل کان موفق به گلزنی شد، خالکوبی جدیدش را به نمایش گذاشت. این ستاره سوئدی در دقیقه دوم این مسابقه دروازه حریف را باز کرد و بلافاصله پیراهنش را درآورد. او از داور مسابقه کارت زرد گرفت اما اعلام کرد پشت این کارش پیامی برای همه بوده تا به موضوع گرسنگی در سراسر دنیا توجه بیشتری شود. او به برنامه‌های کمپین تغذیه در دنیا علیه گرسنگی اشاره کرد و برخی نام‌هایی را که از این معضل رنج برده‌اند را نیز روی بدن خود نوشته است.

زلاتان در این زمینه گفت: وقتی پس از گلزنی پیراهنم را درآوردم، همه از خود پرسیدند خالکوبی جدید او کجا هستند. من نام پنجاه نفر را به شکل موقتی روی بدنم خالکوبی کردم. اینها، نام کسانی است که در سراسر دنیا از مشکل تغذیه رنج می‌برند. ممکن است خالکوبی‌ها من موقتی بوده و از بین برود اما کسانی که از گرسنگی رنج می‌برند هنوز وجود دارند. ۸۰۵ میلیون نفر در سراسر دنیا از گرسنگی رنج می‌برند. با این کار می‌خواستم توجه همه را به آنها جلب کنم. از این راه می‌خواستم به برنامه‌های سازمان جهانی غذا کمک کنم.

ایبرا در ادامه اظهار داشت: این نخستین بار است که حضورم در کارهای خیریه را رسانه‌ای می‌کنم. اگر بتوانیم در کنار هم چنین کارهایی انجام دهیم می‌توانیم مشکل گرسنگی را در دنیا حل کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج