۱۷۹۳۲۰
۲ نظر
۵۰۲۷
۲ نظر
۵۰۲۷
پ

عباس غزالی: عاشق سعید اسحاقی شدم!

عباس غزالی - بازیگر سریال در حال پخش «حانیه» - از حضورش در این مجموعه اظهار رضایت کرد و گفت: نقشی که در «حانیه» داشتم، یکی از متفاوت‌ترین نقش‌هایم در عرصه‌ی بازیگری بود و همیشه دوست داشتم این جنس نقش را هم در خودم بسنجم.

خبرگزاری ایسنا: بازیگر نقش سعید اسحاقی در سریال «حانیه» در گفت‌وگویی در توضیح بیشتر حضورش در سریال «حانیه» بیان کرد: همیشه دوست داشتم در پرونده کاری‌ام یک کار معاصر این چنینی با قصه‌ای متفاوت خارج از هر گونه شعار و کلیشه را داشته باشم و همیشه دلم می‌خواست خودم را در این قالب‌ها بسنجم؛ زمانی که قصه «حانیه» به من پیشنهاد شد، از آنجا که آقای اشکذری - کارگردان این مجموعه - را از سال گذشته سر یک فیلم سینمایی می‌شناختم و قرارمان این بود که در فیلم «خانه‌ای کنار ابرها» با وی همکاری کنم که به دلیل مسائل شخصی این اتفاق نیفتاد، پیشنهاد بازی در «حانیه» را پذیرفتم.

عباس غزالی: عاشق سعید اسحاقی شدم!

وی که به خاطر بازی در سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت‌اله عنوان بهترین بازیگر مرد را از جشنواره جام جم دریافت کرده بود، ادامه داد: یکی از دلایلی که پذیرفتم در سریال «حاینه»‌ حضور داشته باشم، این بود که طی این سال‌ها سریال‌های مناسبتی این چنینی خیلی به من پیشنهاد شده بود اما به خاطر مناسبتی که داشتند همیشه بار هنری، نمایشی و دراماتیکی آن‌ها خیلی کم بود، اما سریال «حانیه» از معدود کارهایی بود که با خواندن قصه‌ی آن، جذب تک تک کاراکترها و به ویژه کاراکتر سعید اسحاقی شدم و به نظرم نقش سعید در پرونده کاری‌ام بسیار متفاوت است.

عباس غزالی: عاشق سعید اسحاقی شدم!

همیشه دنبال تفاوت هستم

این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین خاطرنشان کرد: تا به حال نقشی که بتوانم در آن جدی، منظم و مثبت باشم را نداشتم و از آنجا که همیشه به دنبال تفاوت هستم و دلم می‌خواهد رو به جلو حرکت کنم و در عین حال انتظار مخاطبانم برایم مهم بوده و هست، همیشه خدا را شکر می‌کنم که توانستم موفق باشم و در سریال «حانیه» نیز یکی از نقش‌های اصلی را ایفا کنم. «حانیه» سریالی است که یک قصه خوب انقلابی به همراه دارد و به شخصیت سعید خوب پرداخته است و در عین حال داستانش را خوب روایت کرده است. از همان ابتدا هم این احساس را داشتم که مردم جذب «حانیه» خواهند شد که خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد و مردم ارتباط خوبی با این سریال برقرار کردند و من مثل همیشه خدا را شکر می‌کنم.

غزالی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به سختی‌های سریال «حانیه» در شهر یزد اشاره کرد و یادآور شد: اگر برای رسیدن به خوبی‌ها، آرامش و نتیجه مثبت سختی به همراه نباشد، اصولا هیچ کاری سرانجام خوبی نخواهد داشت. در کل معتقدم که اگر سختی در خدمت کار باشد و برای بهتر شدن پروژه انجام بگیرد، دلنشین و شیرین خواهد بود. به هر حال روایت داستانی «حانیه» مربوط به شهر یزد می‌شد و باید در آنجا تصویربرداری می‌کردیم. در کل دو ماه در شهر یزد مشغول تصویربرداری بودیم که به نظرم کار کردن در یزد شخصا برای من شیرین بود؛ چراکه توانستم با آثار باستانی و بناهای تاریخی ارزشمند آنجا آشنا شوم.

بازیگر سریال «حانیه» سپس گفت: یزد جز شهرهای ارزشمند کشورمان است. در کل برای تصویربرداری «حانیه» در یزد سختی خاصی برایمان به وجود نیامد؛ چراکه همه ما در خدمت کار بودیم و ارتباط خوبی با کارگردان و سایر عوامل داشتیم. فقط یکسری از عوامل پشت صحنه که به نظرم در هر کاری ممکن است وجود داشته باشد، متأسفانه اشتباه گزینش شده بودند؛ اما به هر حال این مشکلات پیش می‌آید. به نظرم باید در کارهای تاریخی در بخش صحنه و لباس دقت بیشتری انجام بگیرد؛ چراکه اینگونه کارها معمولا با حساسیت‌های بیشتری همراه است. در هر صورت همه گروه دست به دست هم دادیم تا اشتباهات به وجود آمده را پوشش دهیم و خدا را شکر با نظارت‌های آقای اشکذری در مقام کارگردان اتفاق بدی در پخش رُخ نداد.

عباس غزالی: عاشق سعید اسحاقی شدم!

به «حانیه» افتخار می‌کنم

وی در ادامه درباره اولین تجربه حضورش در یک سریال مناسبتی انقلابی توضیح داد: سال‌ها پیش در تلویزیون اجرای برنامه‌های انقلابی زیادی را در حوزه کودک و نوجوان بر عهده داشتم اما در حوزه مجموعه‌های داستانی اولین بار بود که در یک سریال انقلابی حاضر شدم و اکنون به «حانیه» افتخار می‌کنم به دلیل اینکه توانست در دل مردم جا باز کند.

عباس غزالی در پایان گفت‌وگوی خود با ایسنا درباره جدیدترین کارهایش در حوزه سینما و تلویزیون اعلام کرد: در فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» که در جشنواره امسال در پنج رشته کاندیدا شد، ایفای نقش داشتم. همچنین در یک فیلم سینمایی دیگر با عنوان «دلبری» کاری از سید جلال دهقانی اشکذری که فکر می‌کنم برای جشنواره سال آینده ارائه شود بازی دارم. در این فیلم نقش متفاوتی را در کنار هنرمندانی چون آتیلا پسیانی و هنگامه قاضیانی دارم. در کل پیشنهادهای خوب دیگری در عرصه سینما داشتم اما هنوز نتوانستم تمرکز زیادی روی آن‌ها داشته باشم. از طرفی دیگر قرار بود در سریال نوروزی شبکه سه که به کارگردانی سعید سلطانی در حال ساخت است حضور داشته باشم اما به دلیل مشغله‌های کاری این اتفاق نیفتاد؛ ضمن اینکه اصولا بازیگری نیستم که کارهای تکراری انجام بدهم و همیشه دوست دارم کارهای متفاوت را تجربه کنم؛ سریالی که به من پیشنهاد شد شبیه کارهای قبلی‌ام بود و من سعی کردم وسوسه نشوم.

عباس غزالی: عاشق سعید اسحاقی شدم!

عباس غزالی: عاشق سعید اسحاقی شدم!

عباس غزالی: عاشق سعید اسحاقی شدم!

عباس غزالی: عاشق سعید اسحاقی شدم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی دوس داره ادای حامد بهداد رو در بیاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهداد جای پدر اینه !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج