۱۷۹۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

از قیمت زمستانی اجاره‌ مسکن چه خبر؟/جدول

برخی از مالکان که واحدهای خود را در سال جاری اجاره داده‌اند سعی دارند تا قبل از اتمام مدت قرارداد، واحد خود را از مستاجر تحویل بگیرند تا هرچه سریع‌تر بفروشند.

دنیای اقتصاد: این روزها شنیده‌ها از سوی بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران حاکی از این خبر است که برخی از مالکان که واحدهای خود را در سال جاری اجاره داده‌اند سعی دارند تا قبل از اتمام مدت قرارداد، واحد خود را از مستاجر تحویل بگیرند تا هرچه سریع‌تر بفروشند.

طی چند روز گذشته عده‌ای از متقاضیان در بازار اجاره واحدهای مسکونی اظهار کرده‌اند که موجران آنها تصمیم گرفته‌اند تا با جلب رضایت مستاجران قبل از اینکه قرارداد اجاره به پایان برسد واحدشان را تحویل بگیرند و به بازار فروش عرضه کنند.

روال همیشگی بازار مسکن از لحاظ زمان رونق معاملات ملکی باعث شده تا فروشنده‌ها در بازار مسکن به این امر پی ببرند که اگر واحدشان در یک یا دو ماه پایان سال به بازار فروش معرفی کنند بیشتر به نفع شان است تا اینکه بعد از سال جدید؛ چرا که احتمال فروش با وجود حجم مشتریان در بازار، بسیار بالا است.

از سوی دیگر هم مستاجرانی که اتمام قرارداد اجاره شان به نیمه اول سال برخورد می‌کند به طور یقین با مشکلاتی از بابت نرخ اجاره و حجم فایل اجاره رو به رو خواهند شد.

در نتیجه مستاجرانی که مالکانشان از آنها می‌خواهند در صورت امكان تا قبل از پایان سال واحد را تحویل دهند، به سودشان خواهد بود زیرا بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی در نیمه دوم سال به خصوص در یک ماه پایان سال با رکود مواجه است و آنها شانس پیدا کردن واحد مورد نظرشان را با اجاره بهای مناسب خواهند داشت.

از قیمت زمستانی اجاره‌ مسکن چه خبر؟/جدول
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج