جاباما
۱۷۹۴۴۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مهدی یراحی با ماسک روی صحنه رفت!

مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ در پی آلودگی شدید شهر اهواز، طی حرکتی اعتراضی با ماسک روی صحنه رفت و برای همشهریان خود در شهر اهواز به اجرای برنامه پرداخت.

خبرگزاری فارس: مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ در پی آلودگی شدید شهر اهواز، طی حرکتی اعتراضی با ماسک روی صحنه رفت و برای همشهریان خود در شهر اهواز به اجرای برنامه پرداخت.

اولین کنسرت «مهدی یراحی» در زادگاهش با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. با وجود بحران جوی چند هفته اخیر شهر اهواز و آلودگی بی سابقه هوا، مردم این شهر در مدت زمان کوتاهی ابتدا بلیت‌های شب اول و در ادامه شب دوم را که تمدید شده بود، را خریداری کردند.

اما مهدی یراحی که اعتراضش را از وضع نامناسب شهر اهواز اعلام کرده بود، طی حرکتی اعتراضی با ماسک روی صحنه رفت و برای همشهریانش در شهر اهواز به اجرای برنامه پرداخت. یراحی پیش‌تر در این باره گفته بود: من جزو معدود هنرمندانی هستم که در جاهای مختلف پیوسته از درد آب کارون و درد اهواز صحبت کرده ام، اما با این همه در چندروز گذشته با دیدن وضعیت هوا واقعا درماندم و احساس کردم که چقدر تاکنون کم صحبت کرده ام؛ این وضعیت واقعا فاجعه است، در شهر چشم ها جایی را نمی بیند و در خانه هم که نشسته ام حس می کنم حلقم پر از خاک است.

اوضاع خیلی وحشتناک است و امیدوارم مسئولین واقعا فکری به حال مردم اهواز بکنند، زیرا این هوا چیز پنهانی نیست و کاملا مشخص است. وی افزود: به نظر من صحبت درباره معضلات جدی مردم شهرم اهواز اصلا پیچیدگی نمی‌خواهد. مردم خوزستان مشکل نفس کشیدن دارند و این مشکل را خیلی ساده می‌توان بیان کرد.

به نظر من الان دیگر مشکل بی​کاری و نبود مسکن اولویت نیست. ما الان فقط باید کاری کنیم مردم زنده بمانند. نمی‌خواهم سیاه‌نمایی کنم چراکه قطعا مسوولان در حال پیگیری هستند اما کافی نیست. ​وضعیت امروز خوزستان و اهواز به گونه‌ای است که باید برای آن گروهی قوی و جدی انتخاب شود تا خیلی فوری به وضعیت آب و هوا رسیدگی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرکت جلف و بی مزه ای بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج