۱۷۹۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعتراض میداودی به نیمکت نشینی و شرط گذاشتن برای دربی

شرط میلاد برای دربی: یا نوک حمله یا نیمکت!

به گفته نزدیکان تیم، او دیروز پس از تمرین، دقایقی با منصور پورحیدری و بهتاش فریبا حرف زد و در این صحبت خودمانی، اعتراضش را به نیمکت نشینی علنی کرد...

شرط میلاد برای دربی: یا نوک حمله یا نیمکت!

تماشا: میلاد میداودی بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و تمرینات بدنسازی اختصاصی زیرنظر مولایی، مقابل فولاد نود دقیقه بازی کرد ولی نتوانست کار خاصی بکند.

هرچند یک بار خطای پنالتی متوقف شد ولی داور از این خطا چشم پوشی کرد. با این وجود او در بازی مقابل تراکتورسازی، نیکمت نشین شد تا یک بار دیگر خاطره اعتراض به نیمکت نشینی اش پس از دربی و بازی با سایپا را زنده کند.

به گفته نزدیکان تیم، او دیروز پس از تمرین، دقایقی با منصور پورحیدری و بهتاش فریبا حرف زد و در این صحبت خودمانی، اعتراضش را به نیمکت نشینی علنی کرد و حتی در حین اعتراض، شرط جالبی هم گذاشت و گفت: «از مهاجمان تیم، توقع گلزنی دارید و من هم در پست تخصصی ام در نوک حمله می توانم انتظارات برآورده کنم».

هرچند حاضران در تمرین استقلال شهادت می دهند که فریبا در جواب میداودی از تفکرات خاص کادر فنی و دخالت نکردن بازیکنان در کار مربیان صحبت کرده اما خود فریبا در گفت و گو با تماشا تاکید می کند صحبت خاصی بین او و میداودی صورت نگرفته.

او در این باره می گوید: «به دلیل جایگاه پرویز مظلومی در تیم معمولا فاصله ای بین او و بازیکنان وجود دارد. از طرف دیگر هنکه هم زبان بچه ها نیست و اکثر آنها برای دردل با من صحبت می کنند.

میلاد هم پیش من آمد و گفت که در نوک حمله کمک بیشتری به تیم می کند. من به او گفتم که ما هم این را قبول داریم اما بعضی مواقع شرایط حکم می کند که بازیکنان در پست های غیرتخصصی بازی کنند که میلاد هم این موضوع را پذیرفت!»

البته شنیده ها حاکی از آن است که میداودی با توجه به محرومیت خسرو حیدری در دربی اعلام کرده که اگر کادر فنی از او بخواهد در سمت راست و به جای حیدری بازی کند، نیمکت نشینی را به بازی کردن در پست غیرتخصصی اش ترجیح می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج