۱۷۹۶۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عنایتی: رقم قراردادم با استقلال را نمی‌دانم!

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط تیم ما از لحاظ مالی اصلا خوب نیست ولی به عشق هواداران استقلال برای قهرمانی می‌جنگیم.

خبرگزاری فارس: رضا عنایتی در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با گسترش فولاد تبریز صحبت‌های زیر را انجام داد.

ابتدا از شرایط استقلال توضیح بده.

شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. ما از حساسیت لیگ کاملا آگاهی داریم و امیدواریم که از مسابقه روز جمعه هم با نتیجه خوب بیرون بیاییم. رقبای ما هم شرایط خوبی دارند و ما هم باید حواسمان به این موضوع باشد.

حتما می‌دانید که گسترش فولاد با کمالوند تنها یک بازی را برنده شده و این موضوع کار شما را سخت می‌کند.

صد در صد همینطور است. استقلال و پرسپولیس برای رقبای ما بحث دیگری دارند و تمام تیم‌ها حاضر هستند یک بازی قبل و یک بازی بعد از دیدار با استقلال و پرسپولیس را ببازند اما در این بازی‌ها نتیجه بگیرند. کار ما در تبریز علاوه بر شرایط آب و هوایی و زمین از لحاظ فنی هم سخت خواهد بود.

عده‌ای می گویند بازی‌های سخت استقلال شروع نشده نظر شما چیست؟

من اصلا موافق نیستم چون همه بازی‌ها سخت است. در نیم‌فصل دوم همه تیم‌ها نسبت به هم شناخت دارند و مطمئنا این موضوع کار ما را سخت می‌کند. تیم‌های حریف مطمئنا خطرناک ظاهر می‌شوند و جا برای جبران سخت‌تر خواهد بود. ما به هیچ عنوان بازی آسان نداریم و به نظر من مطرح کردن چنین بحثی اصلا درست نیست و باعث می‌شود تمرکز ما بر هم بریزد.

شما رقبای استقلال را در راه قهرمانی چه تیم‌هایی می‌دانید؟

تیم‌های بالای جدول مثل سپاهان که چند سال است خودش را به فوتبال ایران دیکته کرده و همچنین فولاد و تراکتورسازی رقبای اصلی ما هستند. این مسئله کار ما را سخت می‌کند.

امیر قلعه‌نویی مرتب از شما و بزرگان تیم صحبت می‌کند و مدعی است شما باعث همدلی در استقلال هستید. نظرتان دراین باره چیست؟

شما من را می‌شناسید و می‌دانید در همه تیم‌ها هر وقت مسئولیت داشتم کارم سخت‌تر بوده اما به لطف خدا کار را جلو برده‌ام. شرایط مالی تیم ما اصلا خوب نیست ولی هدفمان قهرمانی است. بازیکنان هم به عشق این هواداران به میدان می‌رود و ما باید شرایط آنها را درک کنیم. وقتی تیمی تا دقیقه ۹۴ تلاش می‌کند این نشان می‌دهد که چقدر برای هوادارش مهم است چون معمولا می‌گویند وقتی پول نباشد بازیکن با دل و جان کار نمی کند اما استقلال این روزها همه جوره در زمین تلاش می‌کند تا به موفقیت برسد.

گفته می‌شود شما حتی یک ریال هم از استقلال نگرفته‌اید درست است؟

شاید باور نکنید من اصلا مبلغ قراردادم را نمی‌دانم و تا همین حالا که با شما صحبت می‌کنم نه یک ریالی گرفته‌ام و نه زنگ زده‌ام تا بپرسم قراردادم چقدر است. همین که هواداران به ما احترام می‌گذارند برای من قابل ستایش است و امیدوار هستم که تا روزی که می‌توانند برای این تیم مثمرثمر باشم چون هرچه دارم از استقلال است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج