۱۷۹۶۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هیات واتیکان در راه ایران

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به سفر هیات واتیکان به کشورمان در آینده نزدیک گفت: ما در سفر به واتیکان از نخست وزیر این کشور و رییس شورای پاپی خانواده برای حضور در ایران دعوت کردیم و این دعوت به صورت کتبی و رسمی نیز انجام می‌شود. بدین ترتیب دست کم برای سفر هیات واتیکان به ایران سه تا چهارماه لازم است.

خبرگزاری ایسنا: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به سفر هیات واتیکان به کشورمان در آینده نزدیک گفت: ما در سفر به واتیکان از نخست وزیر این کشور و رییس شورای پاپی خانواده برای حضور در ایران دعوت کردیم و این دعوت به صورت کتبی و رسمی نیز انجام می‌شود. بدین ترتیب دست کم برای سفر هیات واتیکان به ایران سه تا چهارماه لازم است.

شهیندخت مولاوردی افزود: با توجه به استقبالی که در واتیکان مشاهده کردیم و اشتیاق مقامات واتیکان برای تعاملات بیشتر به‌ویژه در حوزه تقویت کارکرد و بنیان خانواده و چالش‌های نگران‌کننده برای واتیکان که بسیار مشابه با چالش‌های جامعه ایران است، در آینده نزدیک هیاتی از واتیکان و شورای پاپی خانواده به ایران می آیند و مباحث مطرح شده در سفر واتیکان را پیگیری می‌کنیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تاکیدکرد: سفر به واتیکان آغاز یک برنامه بود و به طور قطع با ادامه گفت وگوها می‌توانیم امیدوار باشیم که به اهداف مشترک و پیش‌بینی شده دست یابیم.

وی در ادامه گفت: بر اساس رسم این گونه تعاملات هر دیدی، بازدیدی دارد. بنابراین ما در طول سفر از نخست وزیر واتیکان و رییس شورای پاپی خانواده برای سفر به ایران دعوت کردیم تا وقت بیشتری برای گفت و گوها داشته و این افراد را با صاحبنظران حوزه خانواده کشورمان مرتبط و مسایل اساسی را بررسی کنیم تا بتوانیم به برنامه مشترک برسیم.

مولاوردی در پایان اظهارکرد: در حاشیه اجلاس آینده سازمان ملل و کمیسیون مقام زن و اجلاس جهانی فیلادلفیا که همزمان با روز جهانی خانواده بود، قرار است با مقامات واتیکان گفت و گو و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ادامه همکاری‌ها انجام دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج