۱۷۹۷۱۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش به انتقاد از پوستر «عنایت آمریکایی»

عضو شورای شهر تهران و رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران در واکنش به افرادی که نسبت به نصب پلاکاردهای عنایت آمریکایی در دهه فجر اعتراض داشتند، گفت: اگر حافظ منافع آمریکا هستید، شفاف بگویید.

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر تهران و رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران در واکنش به افرادی که نسبت به نصب پلاکاردهای عنایت آمریکایی در دهه فجر اعتراض داشتند، گفت: اگر حافظ منافع آمریکا هستید، شفاف بگویید.

محسن پیرهادی در جریان یکصد و سی و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه از ۶۰ هزار پرسنل شهرداری، ۴۸ هزار نفر عضو بسیج هستند، اظهارداشت: در حال حاضر ۳۴ حوزه زیرمجموعه سازمان بسیج در سایر مناطق مختلف تهران فعالیت می‌کنند ضمن اینکه در شورای شهر تهران نیز پایگاهی برای اعضا و پرسنل شورای شهر تشکیل شده است که عموماً اعضای شورا جزء بسیج هستند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج شهرداری تهران اقدامات ویژه‌ای را در مناطق مختلف تهران انجام می‌دهد، گفت: آموزش‌های لازم جهت تحکیم بنیاد خانواده، برگزاری جلسات فرهنگی در مناطق، برگزاری دوره‌های آموزش نظامی به پرسنل، تهیه محصولات فرهنگی و برگزاری طرح حلقه‌های صالحین از جمله اقدامات سازمان بسیج محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: سازمان بسیج شهرداری تهران علاوه بر اقدامات اشاره شده برنامه‌های ویژه‌ای را نیز برای فرزندان پرسنل شهرداری برگزار می‌کند که از آن جمله می‌توان به برگزاری اردوهای تابستانی و تفریحی اشاره کرد.

پیرهادی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان بسیج به شهرداری، هر دو هفته یکبار تمثالی از یک یک از شهدا همراه با یک جمله در سطح شهر نصب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این سازمان در دو سال گذشته، گفت: در این بخش ۴۰۰ نفر مربی تربیت شده است و اقدامات ویژه‌ای در سایر مناطق انجام شده است.

عضو شورای شهر تهران در ادامه به برخی از اعتراضات و واکنش‌هاس صورت گرفته از برخی از اعضاء در زمینه نصب پلاکاردهایی تحت عنوان «عنایت آمریکایی» در ایام دهه فجر در سطح شهر تهران و در مسیر راهپیمایی گفت: در حالی این اعتراضات صورت گرفته است که دولت محترم هیچ اعتراضی به این پلاکاردها نداشته است اما برخی‌ها خود را نماینده دولت فرض کرده و مطالبی را مطرح نمودند.

پیرهادی ادامه داد: در روز راهپیمایی و در سخنرانی رئیس جمهور نیز عنوان شد که آمریکایی ها دروغگو هستند ضمن اینکه بسیج به عنوان حامی تمامی دولت‌ها در سال‌های گذشته بوده است و اینک نیز حامی دولت است اما در مسیر حرکت خواهد کرد.

پیرهادی با تاکید بر اینکه بسیج هیچگاه از مسیر پیام انقلاب خارج نخواهد شد، گفت: برخی‌ها در روزهای گذشته مطالبی را درخصوص نصب پلاکاردهای «عنایت آمریکایی» عنوان کردند که بهتر است اگر حافظ منافع آمریکا هستند شفاف بگویند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه ما همیشه بدهکار انقلاب و گفتمان آن هستیم، گفت: بنده از دوستانی که در روزهای گذشته نسبت به نصب پلاکاردهای «عنایت آمریکایی» اعتراض داشتند خواهش می‌کنم که سیاسی‌کاری و رفتارهای مشمئزکارانه و رفتارهای نادرست خود را کنار بگذارند.

وی در پایان از دو عضو شورای شهر تهران آقایان (حکیمی‌پور و سرخو) درخواست کرد اندیشه خود را در خصوص بسیج تغییر دهند.

در ادامه جلسه، حبیب کاشانی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز از آقایان سرخو و حکیمی‌پور خواست ادبیات مهربان‌تری را بکار ببرند.

کاشانی ادامه داد: تعجب می‌کنیم که در سال‌های گذشته نیز در بودجه شهرداری بودجه‌ای را برای سازمان بسیج اختصاص می‌دادند اما امسال که با نصب برخی از پلاکاردها برخی از دوستان اعتراض و واکنش نشان دادند و نسبت به این موضوع اعتراض داشته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج