۱۷۹۸۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: نیمکت‌نشینی مونتاری عجیب بود

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:الجیش پُرستاره بود، اما تجربه خوبی برای نفت بود.

خبرگزاری فارس: علیرضا منصوریان پس از برتری یک بر صفر مقابل الجیش قطر اظهار داشت: پیش از اینکه در مورد بازی بخواهم صحبت کنم باید از حضور تماشاگران تشکر کنم. تیم حریف بسیار پرستاره بود و اینکه مونتاری در ترکیب اولیه قرار نگرفت تعجب کردیم و همین موضوع بار زیادی از روی دوش تیم ما برداشت. این مسابقات تجربه خوبی برای ما برای دیدار با پاختاکور شد.

وی ادامه داد: دست تک تک هواداران را می‌بوسم، وقتی به هواداران نگاه می‌کردم ۱۰ مدل رنگ مختلف دیدم که از باشگاه‌های مختلف بودند. یک ساعت قبل از بازی وقتی می‌پرسیدم همه می‌گفتند ۱۰۰-۲۰۰ یا ۳۰۰ تماشاگر آمده اما در پایان نیمه اول متوجه شدم که حدود ۷-۸ هزار هوادار به ورزشگاه آمده است. واقعا ممنون آنها هستم. خوشحالم که توانستیم پرچم ایران را بالا ببریم و از منافع فوتبال ایران دفاع کنیم. اگر می‌باختیم یک سهمیه ما کم می‌شد. از همه باشگاه‌هایی که برای حمایت از ما بیانیه دادند، تشکر می‌کنم.

سرمربی نفت تهران تاکید کرد: تیم حریف ستاره‌های زیادی از جمله مونتاری و ۴ بازیکن برزیلی داشت. می‌دانستیم که اگر در لاک دفاعی برویم روز سختی را خواهیم داشت و بر همین اساس در نیمه زمین و زمین خودشان کنترل کردیم.از ضربات کرنر و ایستگاهی استفاده کردیم چون می‌دانستیم قطری‌ها بر روی این ضربه‌ها شکننده هستند. در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم اما نشد. از بازیکنان تشکر می‌کنم که مهم‌ بودن بازی را درک کرده و فعل خواستن را به خوبی صرف کردند. بازیکنان ما جوان و تازه‌ اول راه هستند.

منصوریان عنوان کرد: گل خوبی را به ثمر رساندیم و به موقع هم از آن دفاع کردیم. پس از این گل فشار حریف طبیعی بود و می‌خواست نتیجه را تغییر دهد. ما بعد از آن به خوبی آنها را کنترل کردیم. از کادر فنی تیمم تشکر می‌کنم که چند کار را با هم انجام دادند. از تیم پزشکی هم تشکر می‌کنم که مصدومان ما را به موقع رساندند.

وی ادامه داد: در کنار مجموعه ما یار دوازدهمی هم کمک‌حال ما بود. مردم و رسانه‌ها به خوبی حمایت‌مان کردند. من پیش از بازی نگران بودم که مقابل نماینده قطر تنها باشیم اما خوشحالم این اتفاق نیفتاد. بازیکنان ما در مسابقات لیگ برتر بیش از ۳۰ هوادار تاکنون ندیده بودند اما امروز این جمعیت اجازه نداد الجیش روی دروازه ما فشار آورد.

سرمربی نفت تهران در خصوص اینکه آیا تیم قطری کیفیت لازم را داشت یا خیر، عنوان کرد: آنها تیم خوبی بودند اما ما اجازه حمله به آنها ندادیم. بازیکن شماره ۳۱ الجیش مبلغ قراردادش با کل تیم ما برابری می‌کرد. مهم این بود که احساسی بازی نکردیم و یک نمایش منطقی از خود ارائه کردیم.

منصوریان در مورد اینکه لاموشی در تیم‌های بزرگی بازی کرده و مربی حرفه‌ای است اما چرا پاسخ دست دادن شما را نداد، گفت: او حرفه‌ای است من هم درکش می‌کنم. یک مقدار شاید فکر نمی‌کرد با این همه ستاره تیمش سوپرایز شود. او ۲۳ روز از من بزرگتر است و به عنوان همکار درکش می‌کنم.

وی در مورد اینکه چرا مهاجمان ما به قطر می‌روند، گفت: این موضوع به خودشان مربوط می‌شود البته قطر در حوزه خلیج فارس لیگ خوبی را دارد ما با دو موضوع روبرو هستیم. اینکه چرا می‌روند و دوم چقدر به آنها پول می‌دهد. قطری‌ها به دنبال بازیکن بزرگ هستند و وقتی به دنبال ایرانی‌ها می‌آیند یعنی بازیکنان ما هم بزرگ هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج