۱۷۹۹۵۴
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

بوی خوش اسپرت

عطرهای اسپرت بهاری

این ‌بار خیال داریم با شما ادكلن‌هایی را مرور كنیم كه خاصیت آنها ایجاد شور و نشاطی است كه تنها بعد از تجربه یك ورزش جانانه در روح و جسم‌تان شكل می‌گیرد یا حتی طراواتی كه بعد از یك پیاده‌روی صبحگاهی در روزهای بهاری تجربه‌اش می‌كنید!

عطرهای اسپرت بهاری
مجله زندگی ایده آل - آزاده تنها: این ‌بار خیال داریم با شما ادكلن‌هایی را مرور كنیم كه خاصیت آنها ایجاد شور و نشاطی است كه تنها بعد از تجربه یك ورزش جانانه در روح و جسم‌تان شكل می‌گیرد یا حتی طراواتی كه بعد از یك پیاده‌روی صبحگاهی در روزهای بهاری تجربه‌اش می‌كنید!اهل ورزش باشید یا نباشید تجربه رایحه این ادكلن‌ها شما را برای تجربه یك روز با روحیه و مهم‌تر از آن انرژی سرشار ورزشكاری وسوسه می‌كند.

عطرهای اسپرت بهاری

بمب انرژی

Burberry، SPORT ICE FOR WOMEN

عطرهای اسپرت بهاری

ساعت ورزش كه برسد شما به یك ادكلن اسپرت نیاز دارید؛ یك ادكلن اسپرت كه با رایحه خنكش خستگی بعد از ورزش را از جسم و روح‌تان پاك كند. ادكلن SPORT ICE زنانه بربری همان چیزی است كه شما خانم‌ها بعد از ورزش به آن نیاز دارید. رایحه خنك و گلدار این ادكلن احساس حركت، پویایی و نشاط را تا چند ساعت‌ بعد از ورزش در شما زنده نگه می‌دارد؛ ضمن اینكه انرژی لازم برای ادامه روز را در شما زنده می‌كند.

بدون لحظه‌‌ای توقف

YVESSAINTLAURENT، L HOMME SPORT ETD

عطرهای اسپرت بهاری

ادكلن L HOMME SPORT ETD محصولی تازه از كمپانی ایوسن‌لورن، ادكلنی است ویژه مردان جوان؛ آن هم مردان ورزشكار. این ادكلن با رایحه تند و خنكش به شما آنچنان انرژی می‌دهد كه مدام خود را در حال حركت آن هم حركتی رو به جلو و بدون لحظه‌‌ای توقف تصور می‌كنید. رایحه ماندگار این ادكلن تركیبی است از گل شاه‌پسند، ترنج، گشنیز، چوب‌های جنگلی، هل، سدر، خس‌خس و در نهایت عنبر. با انتخاب این ادكلن هركجا كه باشید می‌توانید هیجان و نشاط ساعات ورزش را در وجودتان حس كنید.

بفرمایید هیجان!

DOLCE&GABBANA، the one sport

عطرهای اسپرت بهاری

رایحه سبك و خنك ادكلن the one sport دقیقا همان چیزی است كه شما بعد از یك ورزش دلچسب به آن نیاز دارید. رایحه این ادكلن كه محصول سال ۲۰۱۲ كمپانی DOLCE&GABBANA است، رایحه‌‌ای است خنك و تلخ با رایحه‌های چوب‌های معطر. رایحه چوبی این ادكلن در شما همان حس تحرك، تازگی و پویایی بعد از ورزش را زنده می‌كند. پس بهتر است هر وقت كه نیاز به كمی هیجان داشتید، سراغ این ادكلن بروید!

رقیب می‌طلبید!

HUGO BOSS، BOSS BOTTELD SPORT

عطرهای اسپرت بهاری

اگر اهل رقابت هستید آن هم با روحیه‌‌ای ورزشكارانه حتما در میان ادكلن‌های‌تان جایی برایBOSS BOTTELD SPORT باز كنید. رایحه خنك این ادكلن برای آقایانی كه طرفدار هیجانات ورزشی هستند، طراحی شده است. این رایحه آنچنان انرژی‌ای در شما ایجاد می‌كند كه ناخودآگاه خودتان را برای حاضر شدن در برابر رقیب آماده می‌بینید! رایحه خنك و ملایم این ادكلن تركیبی است از لیمو و اكالیپتوس همراه با گریپ‌فروت، مقداری هل و اسطوخودوس و بالاخره خس خس.

با ابهت مثل اقیانوس

Calvin Klein، CK Free Sport

عطرهای اسپرت بهاری

CK Free Sport كه جدیدترین ادكلن از سری Freeهای كمپانی كلوین كلین است برای آقایانی مناسب است كه در برابر توانایی‌های‌شان هیچ محدودیتی نمی‌بینند؛ فرقی هم نمی‌كند كه در میادین ورزشی باشند یا در فضای درس و تحصیل یا در دنیای كسب و كار! رایحه شیرین و خنك این ادكلن كه رویا و ابهت اقیانوس را در شما زنده می‌كند، تركیبی است از عطر پرتقال و نارنج، گل‌‌های برف، نیلوفر و یاسمن، عنبر، سدر و در نهایت چوب صندل.

یك شیشه طراوت

Ralph Lauren، POLO SPORT WOMAN

عطرهای اسپرت بهاری

POLO SPORT WOMAN از آن ادكلن‌های قدیمی اما بسیار پرآوازه است. این ادكلن با رایحه خنك و نسبتا تند خود یك انتخاب كاملا مناسب است برای خانم‌های فعالی كه اهل ورزشند و پرانرژی. استفاده از این ادكلن طراوت بعد از ورزش صبحگاهی را در جسم و روح شما زنده می‌كند. این ادكلن خنكا و طراوتش را مدیون رایحه شكوفه لیمو و گل‌های رز مخملی، فریزیا و پنجه مریم است كه با مهارت تمام با عطر چوب صندل، عنبر، بوته وحشی جاوی و نعناع هندی تركیب شده است.

رها‌تر از باد!

Escada، Sport Country Weekend

عطرهای اسپرت بهاری

خانم‌های طرفدارا ورزش می‌توانند روی رایحه چوبی و كم‌وبیش تند ادكلن Sport Country Weekend از طراحی‌های كمپانی Escada حسابی ویژه‌ باز كنند. این ادكلن كه از سری مجموعه Escada Sport است با رایحه خنك خود حس آزادی و رهایی را در شما زنده می‌كند؛ درست همان حسی كه بعد از یك ورزش سخت اما دلچسب تجربه‌اش می‌كنید! این ادكلن كه طراحی شیشه‌ آن هم به نوبه خود قابل توجه است، تركیبی است از رایحه گل رز و گل ساعت، مقداری هم صمغ، سنبل و چوب صندل.

آماده برای‌ یك روز پركار!

CHANEL، CHANEL HOMME SPORT

عطرهای اسپرت بهاری

رایحه خنك و شاداب CHANEL HOMME SPORT آنچنان سرزندگی‌ای در شما ایجاد می‌كند كه با تمام توان یك ورزشكار حرفه‌‌ای خود را آماده یك روز پركار و طاقت‌فرسا می‌بینید آن هم با وسوسه‌‌ای عجیب برای تلاش و تحرك هرچه بیشتر! رایحه این ادكلن كه چندان هم تازه‌وارد نیست تركیبی است از عطر پرتقال (از نوع ماندارین)، رایحه‌های دریایی و بالاخره كمی هم فلفل و سدر البته شكوفه‌های بهارنارنج، عطر دانه‌های تونكا، هل، وانیل و مشك و عنبر را هم باید به این مجموعه اضافه كنید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایدا

      لطفا عطرهارو بر اساس رایحه شون هم معرفی کنید مثلا عطرهای چوبی بازار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج