۱۸۰۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازی کردن من ربطی به نبودن آندو ندارد

بدون جباری و حیدری هم نتیجه می گیریم

فریدون زندی در غیاب تیموریان مصدوم بیشتر بازی می کند ولی هنوز نتوانسته به فرم ایده آل برسد البته خودش در گفت و گو با تماشا مدعی می شود که بازی کردنش ربطی به نبودن تیموریان ندارد.

بدون جباری و حیدری هم نتیجه می گیریم

تماشا: فریدون زندی در غیاب تیموریان مصدوم بیشتر بازی می کند ولی هنوز نتوانسته به فرم ایده آل برسد البته خودش در گفت و گو با تماشا مدعی می شود که بازی کردنش ربطی به نبودن تیموریان ندارد.

*بازی با تراکتورسازی کم حرف و حدیث نداشت. چه شد که این اتفاقات عجیب افتاد؟

باتوجه به جوی که در تبریز بود، سعی کردیم بازی خودمان را انجام دهیم و به نظر من خیلی حرفه ای بازی کردیم و برای سه امتیاز به میدان رفتیم. واقعا نگران بودم که در آن جو اتفاقی برای کسی نیفتد. من نمی دانم اگر برای کسی اتفاقی می افتاد چه کسی جوابگو بود؟

*بعضی ها اعتقاد دارند که اگر پنالتی اول گرفته نمی شد روند بازی تغییر می کرد.

اصلا این موضوع را قبول ندارم. تراکتوری ها در بیست دقیقه اول از نیمه خودشان جلوتر نمی آمدند یعنی ما اجازه این کار را به آنها ندادیم. در لحظه پنالتی همه حتی بازیکنان تراکتورسازی هم فکر کردند توپ به دست حاج صفی برخورد کرده و باید اخراج می شد. اینکه پنالتی نبوده درست ولی چرا تبریزی ها قانون را رعایت نکردند و از اسکوربورد صحنه آهسته را نشان دادند تا جو بازی به هم بخورد؟

*موقعیت فوق العاده خوبی را هم از دست دادی.

در زمین نبودی تا ببینی چه کیفیتی داشت. توپ که به من رسید از زمین بلند شده بود من که نمی توانستم در آن لحظه توپ را نگه دارم. خودم هم بیشتر از همه ناراحتم که موقعیت را از دست دادم. واقعا بدشانس بودم.

*باتوجه به این برد استقلال را باید قهرمان لیگ نامید؟

هنوز خیلی بازی تا پایان فصل باقی مانده و از این به بعد هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد. سپاهان خوب امتیاز گرفته و به ما نزدیک تر شده است و ما اصلا نباید غفلت کنیم. درست نیست از همین حالا خودمان را قهرمان بدانیم بلکه باید مثل یک تیم حرفه ای رفتار کنیم.

*قبول داری نبودن آندو باعث شده به ترکیب اصلی برسی؟

به نظر خودم که بهتر شده ام و هر بازی سعی کرده ام کیفیت بازی خودم را بالا ببرم. من در پست های دیگر هم بازی می کنم و ربطی به این موضوع ندارد که چون آندو نیست، باید در ترکیب قرار بگیرم. من حتی وقتی آندو هم بود در ترکیب اصلی بازی می کردم.

*دربی را چطور می بینی؟

اصلا منکر این قضیه نیستم که این بازی حساس است. سال هاست که این دو تیم بازی می کنند و روز پنجشنبه هم سعی می کنیم بازی خوبی از خودمان نشان بدهیم. اما این بازی هم در نهایت سه امتیاز بیشتر ندارد. دنبال این هستیم که سه امتیاز این بازی را بگیریم. از یک جهت هم خوشحالم که قرار است دوباره جلوی حداقل هشتاد هزار نفر بازی کنم.

*استقلال برای این بازی کم محروم و مصدوم ندارد و حتی می گویند جباری هم به بازی نمی رسد.

خسرو کم کم در حال رسیدن به مرز آمادگی بود و حیف شد که این بازی را از دست داد. درباره جباری هنوز نمی دانم واقعا چه اتفاقی برای او افتاده است. او این فصل یکی از بهترین بازی های خود را برای استقلال انجام داده و خیلی به تیم کمک کرده است اما با این وجود هنوز هم می توانیم با قاطعیت بگوییم که با همین بازیکنان هم می توانیم نتیجه خوب بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج