۱۸۰۱۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

در تمرین امروز تیم استقلال چه گذشت؟

هواداران استقلال در تمرین امروز (چهارشنبه) تیم‌شان از امیر قلعه‌نویی خواستند تا پاسخ کنایه‌های مجری برنامه ۹۰ را بدهد.

خبرگزاری تسنیم: تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (چهارشنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد. حواشی و اتفاقات این تمرین که یعقوب کریمی تنها غایب آن بود در زیر می‌آید:

* یک هوادار استقلال به مناسبت جشن ازدواجش بین کادر فنی و هواداران شیرینی پخش کرد. همچنین این هوادار به کنار زمین رفت تا بازیکنان در دفتر او امضاء کنند.

* زمانی که امیر قلعه‌نویی قصد ورود به زمین را داشت تعدادی از هواداران استقلال او را دوره کردند و اعتراض خود را نسبت به رفتار عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه ۹۰ با سرمربی استقلال اعلام کردند. این هواداران از سرمربی استقلال خواستند که جواب کنایه‌های فردوسی‌پور را بدهد.

* همچنین یکی از هواداران استقلال با اشاره به دیدار تیم‌های چلسی و پاری‌سن‌ژرمن با عصبانیت گفت که چرا گزارشگر بازی، این دیدار را به استقلال ربط داده است؟!

* دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال به همراه کریم بوستانی با یکدیگر عکس یادگاری انداختند.

* امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال برخلاف روزهای گذشته با بازیکنانش کوتاه به صحبت پرداخت.

* شاهرخ بیانی پس از چهار روز غیبت در تمرینات استقلال امروز در کمپ آفتابی شد. همچنین مهدی فنونی‌زاده از دیگر افرادی بود که از نزدیک نظاره‌گر تمرین بود و مورد استقبال کادرفنی استقلال قرار گرفت.

* در بخش آقاوسط که کری زیادی بین بازیکنان وجود داشت، امیر قلعه‌نویی نیز پابه‌پای بازیکنان تمرین کرد. کری بازیکنان باعث شده بود که سرمربی استقلال با صدای بلند بخندد. اتفاقی که روز گذشته در این بخش تمرین برای هاشم بیک‌زاده رخ داد، امروز به شکلی دیگر برای رضا عنایتی رخ داد و او ناچار به انجام حرکات موزون شد.

* در بخش بازی آقاوسط خسرو حیدری و امیر قلعه‌نویی کری جالبی با هم داشتند و حیدری برای اذیت کردن سرمربی استقلال روی پای او تکل می‌زد.

* پس از پایان آقاوسط، بازیکنان زیر نظر قلعه‌نویی بازی‌سازی از خط دفاع و سانتر از جناحین را انجام دادند. در بخش بازی‌سازی از خط دفاع سرمربی استقلال بارها به بازیکنانش تذکر می‌داد.

* فریدون زندی مانند روزهای گذشته در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت. نکته قابل توجه اینکه زندی تا پیش از این لباس استقلال را می‌پوشید اما لباس‌های امروز وی متفاوت از دیگر بازیکنان بود.

تیم فوتبال استقلال فردا ساعت 12:20 راهی تبریز می‌شود و از فرودگاه این شهر برای انجام تمرین به ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد خواهد رفت تا آخرین تمرین خود را در آنجا انجام دهد. آبی‌پوشان بعد از این تمرین راهی هتل ائل‌گلی می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج