۱۸۰۱۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

علی لهراسبی و سیروان خسروی از اجرا در جشنواره موسیقی فجر کنار گذاشته شدند

پشت پرده حذف بزرگان پاپ

با انتشار جدول کامل اجراهای چهره های سرشناس در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر، شایعه هایی مبنی بر اتفاقات حاشیه ای در کنار گذاشته شدن برخی هنرمندان از اجرا در این فستیوال فرهنگی به راه افتاده، حاشیه ها و شایعاتی که هنوز از سوی مسوولان جشنواره تایید یا تکذیب نشده است.

پشت پرده حذف بزرگان پاپ

تماشا: با انتشار جدول کامل اجراهای چهره های سرشناس در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر، شایعه هایی مبنی بر اتفاقات حاشیه ای در کنار گذاشته شدن برخی هنرمندان از اجرا در این فستیوال فرهنگی به راه افتاده، حاشیه ها و شایعاتی که هنوز از سوی مسوولان جشنواره تایید یا تکذیب نشده است.

خبرگزاری پانا یک روز پس از انتشار جدول کامل برنامه ها گزارش داد، علی لهراسبی و سیروان خسروی از اجرا در جشنواره موسیقی فجر کنار گذاشته شدند، در حالی که نخستین مذاکرات برای برگزاری برنامه در این فستیوال فرهنگی - هنری با این دو خواننده صورت گرفته بود.

این اتفاق درحالی رخ داد که حاشیه های انتشار آلبوم «تصمیم» بیشترین نقش را در کنار گذاشته شدن لهراسبی از این جشنواره ایفا کرد.

علی لهراسبی در این باره به پانا گفت: «از چند هفته پیش صحبت های فراوانی با من برای حضور در جشنواره صورت گرفته بود اما با حاشیه هایی که به خاطر انتشار آلبوم به وجود آمد و همچنین ماجرای بیلبوردهای تبلیغاتی این آلبوم، اجرای من در جشنواره لغو شد»،

درخواست های مالی بالا و اصرار بر اجرای دوسانسه سیروان خسروی هم بزرگ ترین دلیل کنارگذاشته شدن این خواننده از جشنواره ذکر شده است.

جای خالی رضا صادقی در جشنواره موسیقی فجر

رضا صادقی امسال با آلبوم « دیگه مشکی نمی پوشم» بازگشتی قابل توجه را به عرصه موسیقی داشت.

وی درباره دلایل نیامدن خود به جشنواره موسیقی فجر گفت: «از آن جایی که امسال با فیلم «بی خداحافظی» در جشنواره فیلم فجر حضور دارم، کمی درگیر آخرین مراحل فیلمبرداری بودم و نتوانستم تمرکز خوبی روی جشنواره موسیقی داشته باشم. برخی رفتارها هم سبب شد که دل خوشی از اجراهای زنده نداشته و در لاک خود باشم. از همین رو تصمیم گرفتم امسال در جشنواره موسیقی شرکت نکنم».

این خواننده که این روزها مادربزرگ خود را نیز از دست داده و داغدار است، درباره برنامه های آینده اش اظهار کرد: «همان طور که از قبل هم گفته بودم، فعلا قصد برگزاری برنامه در تهران را ندارم و ان شاءالله در سال جدید با برنامه های ویژه در تهران به روی سن خواهم رفت».


فرزاد فرزین: کسی تماس نگرفت!

فرزاد فرزین هم از دیگر چهره هایی است که پیش بینی می شد با توجه به موفقیت های خوبی که در اجراهای زنده نصیبش شده، برای اجرا در این جشنواره حضور داشته باشد. این خواننده که تا دو هفته بعد آلبوم جدیدش در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد، در این باره به تماشا گفت: «کسی با مدیر برنامه های من تماسی نگرفت و همین باعث شد که تمام وقتم را برای کنسرت اسفند خودم متمرکز کنم».


در پشت پرده چه خبر است؟!

برخی شنیده ها حاکی از آن است که تعدادی از چهره های حاضر در بخش جنبی، برای اجرای برنامه در جشنواره موسیقی فجر، خودشان دست به کار شده اند و برای اجرای کنسرت اعلام آمادگی کرده اند و حتی با قیمت هایی خیلی پایین حاضر به اجرا در این جشنواره شده اند. آنهایی هم که منتظر تماس مسوولان برگزاری شده اند، دیگر باتوجه به پرشدن ظرفیت، پشت خط مانده اند و برخی ها نیز به دلایل مختلف کنار گذاشته شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رسول

      خاک برسرا اینا که گفتید یعنی خوانندن صادقی، لهراسبی ...
      شایدم نمیتونید اسم کسی مثل شادمهر رو بیارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج