جاباما
۱۸۰۲۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

منابع آمریکایی مدعی شدند:

نامه جدید آمریکایی​ ها به مقام معظم رهبري

گروهی از شهروندان آمریکایی که خود را از اعضای شورای روابط اسلامی - آمریکایی می نامند، مدعی هستند در نامه ای به رهبر انقلاب ،از ایشان درخواست بخشش یکی از اتباع آمریکا را کرده اند.

تابناک: گروهی از شهروندان آمریکایی که خود را از اعضای شورای روابط اسلامی - آمریکایی می نامند، مدعی هستند در نامه​ای به رهبر انقلاب، از ایشان درخواست بخشش یکی از اتباع آمریکا را کرده اند.

این گروه از رهبر انقلاب خواسته اند که امیر حکمتی را که به جرم جاسوسی در ایران محکوم شده است را مورد عفو و بخشش قرار دهند. همانگونه که پیش از این سه آمریکایی دیگر را به با داشتن جرم هایی مشابه مورد عفو و بخشش قرار دادند.

بر همین اساس، آنان ضمن اینکه اعلام کرده اند که آماده اند که به ایران سفر کنند، خواستار لطف و مرحمت رهبر انقلاب در باره حکمتی شده اند.

پیشتر شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی، امیر میرزایی حکمتی را به در رابطه با همکاری با دولت متخاصم و عضویت در سازمان جاسوسی آمریکا (CIA) و همچنین تلاش برای متهم سازی ایران در تروریسم، محارب و مفسد فی الارض شناخته و برای وی حکم اعدام صادر کرد.

امیر حکمتی که به اتهام جاسوسی در ایران محاکمه شد، در دادگاه ضمن اقرار به انگیزه خود برای نفوذ در سیستم‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به سازمان جاسوسی سیا، اظهار داشت: من در این مأموریت فریب سازمان جاسوسی آمریکا را خوردم و هر چند با مأموریت نفوذ در سیستم‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران و تبدیل شدن به منبع خبری برای CIA وارد ایران شده بودم اما شخصا قصد ضربه زدن به ایران را نداشتم. چرا که قصدم این بود که در ایران زندگی کنم و به آمریکا برنگردم.

به نظر می رسد حسن نیت و کمک مقامات کشورمان برای آزادی سه آمریکایی دیگر به دلایل انسان دوستانه، گروه های امریکایی را به طمع انداخته است تا با استناد با چنین مسائلی مجرمان خود در ایران را آزاد کند.

طبیعی است که رافت اسلامی تا جایی کاربرد دارد که طرف بر انجام عملیات مشابه در زمان های بعدی گستاخ نگردد، اما آمریکایی ها همچنان که خود اعلام کرده اند رویارویی اطلاعاتی و جاسوسی را در دستور کار خود قرار داده اند، انتظار دارند که جاسوسان دستگیر شده آنها با هیچ مجازاتی روبرو نگردند، انتظاری غیر عقلایی که عملی نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممد

      كسي كه دشمنيش با كشورمون ثابت شده باشه رو بايد كشت
      خصوصا اگه ايراني باشه
      چون هميشه و هميشه مهلكترين ضربه رو به ايران يك ايراني زده كه باعث ويراني اون هم شده.

    • نگار

      ممد با نظرت کاملا موافقم آدم بیش تر دلش می سوزه وقتی می بینه هم وطن خودش میاد به کشورش خیانت می کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج