۱۸۰۴۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: نتیجه هرچه باشد می‌پذیرم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالم که می‌توانم برای اولین بار داربی اصفهان را از نزدیک ببینم.

خبیرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالم که می‌توانم برای اولین بار داربی اصفهان را از نزدیک ببینم.

حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: خوشحالم که می‌توانم برای اولین بار این بازی را از نزدیک ببینم. من در اهواز نیز داربی اهواز را دیده‌ام و با داربی آشنایی دارم.

وی افزود: داربی اصفهان با داربی تهران از نگاه من متفاوت است زیرا حواشی در این داربی کمتر به چشم می‌خورد. امیدوارم هواداران حمایت خوبی از هر دو تیم به عمل بیاورند و نتیجه هرچه باشد پذیرای آن هستیم.

وی با اشاره به مصاحبه برخی از بازیکنان سپاهان و ذوب آهن در رسانه‌های نوشتاری گفت: به نظر من دیدار فردا بسیار خوب است زیرا بازیکنان هر دو تیم در مصاحبه‌های خود راجع به خود و هم تیمی‌هایشان به خوبی حرف زدند و من خوشحال هستم که هر دو تیم ذوب آهن و سپاهان، بازیکنان فهمیده‌ای دارند. امیدوارم تماشاگران با دیدن این بازی لذت ببرند.

وی در پاسخ به این سوال که سپاهان خوب بازی می‌کند اما موقعیت‌های زیادی را خراب می‌کند و این مشکل از کجاست گفت: به نظر من این موضوع یک ضعف نیست. ما مقابل حریفان‌مان خوب دفاع می‌کنیم و حریفان ما نیز مقابل ما با تمام قدرت بازی می‌کنند. حریفان ما دست و پای بسته نیستند و نمی‌شود انتظار داشت که در هر بازی ۳ تا ۴ گل به حریف بزنیم. با توجه به فشار و سختگیری در خط دفاعی حریفان است، گل زدن کمی مشکل می‌شود اما در بازی‌های اخیر نیز بی‌دقتی و شانس باعث شد تا ما نتوانیم گل‌های بیشتری به حریفان خود بزنیم.

وی اضافه کرد: خود من نیز می‌دانم که فوتبال بردن یک تیم با نتیجه یک بر صفر نتیجه مطمئنی نیست و هرچه میانگین گل بالاتر برود خیال بازیکنان و مربی آسوده‌تر می‌شود. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده با دقت بیشتر و تمرکز بالاتر بازیکنان گل‌های بیشتری بزنیم.

فرکی در مورد اینکه سپاهان بعد از به ثمر رساندن گل پیروزی به لاک دفاعی فرو می‌رود خاطرنشان کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد که آیا شما میزبان هستید یا مهمان. برای مقابله با هر تیمی باید با یک تاکتیک بازی کرد. من در اکثر بازی‌ها شیوه هجومی را برمی‌گزینم و قبول ندارم که بعد از به ثمر رساندن گل اول به لاک دفاعی فرو می‌روم اما در برخی بازی‌ها گرفتن سه امتیاز بسیار مهم است و باید در چنین بازی‌هایی از این تاکتیک استفاده کرد.

سرمربی سپاهان در مورد محرومیت مسعود حسن‌زاده و کارلوس سانتوس خاطرنشان کرد: هر بازیکنی جایگاه خود را دارد و برای تیمش مهم است. من خوشحال نمی‌شوم که یک بازیکن محروم یا مصدوم باشد تا مقابل تیم من حاضر نشود. دوست دارم تیم مقابل با تمام توانش جلوی ما ظاهر شود همان طور که ما با تمام توان جلوی تیم‌ها ظاهر می‌شویم. نبود مسعود حسن‌زاده برای من هیچ تفاوتی ندارد و او برای تیم ذوب آهن مهم است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد دو بازیکن جدید تیمش مارسیو پاسوس و موسائف اظهار کرد: ما نگاهی به تیم‌های دیگر نداریم که چه بازیکن خارجی آورده‌اند و این دو بازیکن را با کارشناسی به سپاهان آوردیم. از بازیکن ازبکم موسائف رضایت کامل دارم و او در بازی با فولاد خودش را به من ثابت کرد. اگر هم این گونه نبود، من شرایط او را درک می‌کنم زیرا خود لژیونر بودم و می‌دانم هماهنگ شدن با یک تیم کمی زمان‌بر است.

وی اضافه کرد: بعد از جذب خسوس او دچار مصدومیت شد و نتوانست بازی کند. وی در حال حاضر آماده بازی کردن است و هفته قبل نیز مقابل فولاد خوزستان روی نیمکت بود تا در زمان مناسب وارد بازی شود. در هر زمان که صلاح باشد، من از خسوس برای بازی کردن استفاده خواهم کرد و به تیم اضافه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج