۱۸۰۵۷۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دمای ۱۴ استان کشور زیر صفر می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.

مهندس احد وظیفه در این‌باره گفت: براساس نقشه های پیش یابی هوا شناسی در روز جمعه به‌جز مناطقی از جنوب شرق در سایر استانها بارش باران و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از روز شنبه به تدریج از مقدار بارش‌ها در نواحی مرکزی و نیمه غربی کاشته می‌شود، گفت: در روز یکشنبه این بارندگی ها مناطقی واقع در جنوب شرق کشور را دربر می گیرد.

وظیفه با بیان اینکه بیشترین شدت بارش در روزهای شنبه و یکشنبه برای نیمه شرقی و نوار شمالی کشور پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود این بارش‌ها در روز دوشنبه در شمال شرق و سواحل شرقی خزر ادامه پیدا کند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه طی سه روز آینده دریای خزر مواج و طوفانی خواهد بود ، ادامه داد:‌ از امروز نیمه شرقی خلیج فارس، دریای عمان و از روزهای شنبه و یکشنبه خلیج فارس ، دریای عمان و تنگه هرمز و در روز دوشنبه خلیج فارس مواج خواهدد بود.

وی اضافه کرد: برای مناطق شرقی کشور از اواخر امروز و طی روز شنبه به سبب وزش باد شدید بروز گرد و خاک در برخی نقاط دور از انتظار نخواهد بود.

وظیفه درباره وضعیت آب و هوای پایتخت در روز شنبه نیزگفت:‌ در این روز آسمان تهران نیمه ابری و در بعضی از ساعات همراه با بارش پراکنده، گاهی وزش باد و به تدریج کاهش ابر پیش بینی شده است و بیشینه و کمینه دما نیز در روز شنبه ۸ درجه بالای صفر و صفر خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور همچنین اعلام کرد که در روز شنبه حداقل دمای ۱۴ استان کشور به زیر سفر خواهد رفت که از این میان زنجان و اردبیل به ترتیب با حداقل دمای منفی ۹ و منفی هشت درجه سانتی‌گراد سردترین استان‌های کشور خواهند بود.

وی ادامه داد: استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و بوشهر نیز با حداکثر دمای ۲۸، ۲۵ و ۲۱ درچه سانتیگراد گرم ترین استان‌های کشور در روز شنبه خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج