جاباما
۱۸۰۷۳۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

بان‌ کی‌ مون: ۴۰ درصد درآمدها عاید ۱۰ درصد

بان کی مون در این بیانیه با یادآوری این که امروزه بیش از ۲۱ میلیون نفر در سطح جهان قربانی پدیده قاچاق انسان ها هستند، از این پدیده به عنوان برده داری مدرن یاد کرد.

بان کی مون در این بیانیه با یادآوری این که امروزه بیش از ۲۱ میلیون نفر در سطح جهان قربانی پدیده قاچاق انسان ها هستند، از این پدیده به عنوان برده داری مدرن یاد کرد.

دبیر کل سازمان ملل ضمن قدر دانی از تلاش های صورت گرفته از سوی سازمان بین المللی کار در تشویق جامعه جهانی به مبارزه با کار اجباری و قاچاق انسان ها، از جامعه جهانی خواست تا با شناسایی عاملان این جنایت ننگین آن ها را به دست عدالت بسپارند.

وی خاطرنشان کرد که هنوز راه زیادی برای ریشه کن کردن این معضل جهانی در پیش است و شرط اصلی دستیابی به عدالت اجتماعی در گرو تلاش های بیشتر جامعه جهانی برای حمایت از اقشار بی بضائت و اعمال سیاست های لازم در زمینه بهبود شرایط زندگی این افراد است.

بان کی مون در ادامه یاد آورشد که امروزه فریاد عدالت طلبی همه انسانها برای دستیابی به جهانی شایسته شأن انسان در تمام جهان به گوش می رسد.

«گای رایدن» رییس آژانس بین المللی کار سازمان ملل نیز به همین مناسبت با تشریح شرایط کنونی نیروی کار در جهان درمورد افزایش شکاف میان طبقه مرفه و فقیر در سراسر جهان ابراز نگرانی کرد.

وی با اشاره به شکاف فاحش میان طبقات فقیر و ثروتمند در جهان، شماره اغنیا و صاحبان سرمایه را ۱۰ درصد از کل جمعیت جهان بر آورد کرد و گفت که درحال حاضر ۳۰ تا ۴۰ درصد از مجموع درآمد های جهان عاید این قشر می شود درحالی که مجموع درآمد اقشار بی بضائت جهان فقط ۲ و۷ دهم درصد از این در آمدها است.

بر اساس آمار سازمان بین المللی کار هم اکنون ۲۱ میلیون نفر در سراسر جهان قربانی کارهای اجباری در مزارع، کارگاه ها و کارخانه ها و یا بردگی جنسی هستند که از این راه بالغ بر ۱۵۰ میلیارد دلار سود عاید شبکه بزهکاران سازمان یافته جهان می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج