۱۸۰۸۵۸
۴ نظر
۵۰۶۱
۴ نظر
۵۰۶۱
پ

سگ‌های کاخ سفید +عکس

سایت اطلاع رسانی رسمی کاخ سفید که مهمترین موضوعات و چالش های مربوط به کاخ سفید چون امنیت ملی، امنیت جهانی، خاورمیانه، عراق، افغانستان و.... را شامل می شود یکی از صفحات رسمی خود را به سگ رئیس جمهور اختصاص داده است.

مشرق: در کاخ سفید رسم بر این است که همراه رئیس جمهور خانواده اش که به صورت انتسابی وارد کاخ سفید می شود. سگ رئیس جمهور نیز پس از رئیس جمهور با اظهارنظر مردم، رسانه ها و افکار عمومی مواجه است،بهترین عکاسان، خبرنگاران و گزارشگران در آمریکا همواره در تلاش بوده اندبا انتشار مطالب و گزارش هایی در مورد سگ رئیس جمهور عامه مردم آمریکا را به خور و خوراک، شیطنتها، بازیها، توله های سگ کاخ سفید اختصاص دهند تا با یک برجسته سازی خبری اولویت خواسته مردم، اولویت اطلاع رسانی مردم و اولویت نیاز اطلاعاتی مردم را تغییر دهند.

سایت اطلاع رسانی رسمی کاخ سفید که مهمترین موضوعات و چالش های مربوط به کاخ سفید چون امنیت ملی، امنیت جهانی، خاورمیانه، عراق، افغانستان و.... را شامل می شود یکی از صفحات رسمی خود را به سگ رئیس جمهور اختصاص داده است. یعنی بعد از ورود به سایت اسم سگ بوش «بارنی» را چنانچه تایپ شود، عکسها، فیلمها و گالری عکس وی قابل مشاهده است!

بنر بارنی و گالری عکسهای او در طول ۸سال حضور در کاخ سفید و آرشیو فیلمهای این سگ خود نمایی می کند. امروز نظرسنجی های متعددی در آمریکا در حال انجام است که سگ رئیس جمهور اوباما چگونه باید باشد. این بحث ها حتی به شبکه تلویزیونی جنگ طلب فاکس نیوز کشیده شده است و بحث های متعددی را دنبال کرده است.

روسای جمهور آمریکا هر کدام یک سگ داشته اند، سگ بوش "بارنی" است، سگ کلینتون «اسپینتال ملی»، سگ «ال بی» جانسون را دخترش در یک پمپ بنزین پیدا کرده بود و نیکسون هم سگ های زیادی داشت! وجرج واشنگتن اولین رییس جمهور آمریکا بیش از ۱۰ سگ داشت که همراه وی در کاخ سفید رفت و آمد می کردند.

مایه تاسف است که درباره سگ رئیس جمهور آمریکا نوشتیم و بیشتر متاسفیم که وقت شما را با آن گرفتیم اما مهم است بدانید که مردم آمریکا چرا از لحاظ اطلاعات عمومی، چرا در مورد فلسطین، عراق، افغانستان و آنچه در آنجا می گذرد چیزی نمی دانند و حتی در پاسخ به خبرنگار واحد مرکزی خبر که پرسید ایران کجاست گفتند یکی از کشورهای آفریقایی است!

و شاید از این دردناک تر این باشد که چنین مرکزی ادعای حاکمیت بر جهان را دارد و متاسفانه بسیاری از کشورهای اسلامی را به اشغال فکری و نظامی خود درآورده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معصوم عليه السلام فرمود:خانه اي كه در آن سگ نگه داشته شود ملائك حضور پيدا نميكنند

      پاسخ ها

      • یکی بود یکی نبود

        کدام معصوم؟
        خداوند در قرآن خودش از سگ اصحاب کهف به نیکی یاد کرده و در هیچ کجای دیگر منع نکرده

      • بدون نام

        بعضي ها اگه نظر ندن ميميرن.
        و از قول معصومين با محدوده ي ذهني خودشان جمله ميسازند!

      • محمد حسین

        شما نه اسم اون معصوم را میگی نه ادرس سخن "معصوم" را مینویسی. بر فرض محال که چنین سخنی هم از یک معصوم در یک کتابی چاپ شده باشد دلیل ندارد که 100 در 100 صحیح باشد.خیلی از احادیث جعلی اند و باید افرادی که علم حدیث دارند نظر بدن.
        اگر بنا بر این باشه که هر کس یک حرفی بنویسه و به معصوم نسبت بده که نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج